Fijne plek gezocht voor lieve, gezonde, 21-jarige ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
claire_Nero
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-12-09

Fijne plek gezocht voor lieve, gezonde, 21-jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-16 15:31

Hoi allemaal,

Ik weet niet of dit het juiste forum is wat ik nu gebruik, maar hoop zo dat jullie met me willen meedenken.
Mijn lieve 21-jarige ruin staat momenteel op een pensionstal in Rotterdam. Tot mijn grote schrik en verbazing hebben ik en mijn stalgenoot te horen gekregen dat we voor het eind van de maand een andere stal moeten hebben. In verband met de aanleg van de a13/a16 neemt de gemeente de gehuurde grond weer in eigen bezit.

De afgelopen jaren heb ik de mazzel gehad dat mijn stalgenoot veel op zich heeft genomen zoals het buitenzetten van de paarden, voeren etc. Dit krijg ik met mijn werk niet voor elkaar. Nu we weg moeten van ons plekje, zie ik helaas geen andere oplossing om voor mijn paard een andere plek te zoeken waar ze meer tijd voor hem hebben dan dat ik voor hem kan maken.

Hij is 21, een knappe verschijnen en vooral ontzettend lief en dol op aandacht. Er kan met hem worden geknuffeld, gepoetst en stapritjes gaan ook nog prima. Een zorgboerderij oid zou misschien wel een heel fijne plaats kunnen zijn.

Willen jullie met me meedenken?

Groetjes, Claire

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Fijne plek gezocht voor lieve, gezonde, 21-jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:35

Wat wil je nu precies?
Zoek je voor jezelf een andere plek voor je paard, of wil je je paard verkopen/weggeven?

Als je je paard niet kwijt wil, kun je misschien een stalling zoeken waar de verzorging bij in zit zoals voeren, mesten, buiten zetten.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:35

Barbet schreef:
Wat wil je nu precies?
Zoek je voor jezelf een andere plek voor je paard, of wil je je paard verkopen/weggeven?

Als je je paard niet kwijt wil, kun je misschien een stalling zoeken waar de verzorging bij in zit zoals voeren, mesten, buiten zetten.

En als je om hem geeft en dus wil dat hij het goed heeft ook.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Re: Fijne plek gezocht voor lieve, gezonde, 21-jarige ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:38

Ga is kijken bij paardenrusthuis van der Kruis in Leende. Wordt die volledig verzorgd, komt die veel of altijd buiten, afhankelijk van de vorm van stalling die je kiest en je kan komen wanneer je wilt.
Www.hetpaardenrusthuis.nl

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 22:58

Ik begrijp ook niet helemaal wat je nou zoekt... zoals hierboven aangegeven, een nieuw baasje of een nieuwe stal?

Als je een volpension plekje kunt vinden, is het probleem opgelost denk ik?

PartoutZ

Berichten: 5409
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: Puttershoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 08:32