Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Debbie

Berichten: 4293
Geregistreerd: 20-01-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:52

Cchanny schreef:
daffodil schreef:
Ah toch gevonden, ik had gezocht in dit topic op mp3 en op auto en bij die laatste kreeg ik tien pagina's. Maar ik heb mijn vraag letterlijk op google ingetikt en kreeg fm transmitters en dat was precies het ding wat ik bedoelde! Gelijk besteld, ben benieuwd! Krijg de cd niet meer uit de radio en wil wel eens iets anders luisteren :D

Mag ik het linkje? want in mijn autoradio passen alleen casettes haha


Ik heb afgelopen week deze besteld

https://nl.aliexpress.com/item/4-in-1-H ... =200000289

Banyu
Berichten: 12460
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:52

En weer een bestelling onderweg! Erg benieuwd!! :D

Ashleytjuhh

Berichten: 6638
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 18:46

Cchanny schreef:
daffodil schreef:
Ah toch gevonden, ik had gezocht in dit topic op mp3 en op auto en bij die laatste kreeg ik tien pagina's. Maar ik heb mijn vraag letterlijk op google ingetikt en kreeg fm transmitters en dat was precies het ding wat ik bedoelde! Gelijk besteld, ben benieuwd! Krijg de cd niet meer uit de radio en wil wel eens iets anders luisteren :D

Mag ik het linkje? want in mijn autoradio passen alleen casettes haha[/quote

Ik heb afgelopen week deze besteld

https://nl.aliexpress.com/item/4-in-1-H ... =200000289



Ik heb deze al een tijd in me auto. Het is gaaf want je radio gaat Chinees praten :+

Lynn_Nikita

Berichten: 25424
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:36

net een 2 x hondenpenning voor de hond besteld met naam en tel nr en ook 2 x voor het paard om met buitenrijden aan hoofdstel en zadel te bevestigen.
En zo`n lichtgevende halsband

ketjing ....nog geen 7- euro voor alles kwijt

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 21:40

Ik had een telefoonhoesje besteld, kreeg echter een bericht dat mijn gekozen kleur er niet meer is.
Andere kleur wilde ik niet, deze hoesjes zijn nl bij meerdere winkels te krijgen.
Gaf ze aan dat ik dan moest annuleren, maar aan moest geven dat ik het product niet meer wil...
Heb gewoon aangegeven dat het product er niet meer was, die flauwekul doe ik niet aan mee.
Shirtjes die in een bepaalde maat uitverkocht zijn, maken ze ook onklikbaar, kan dat met een hoesje toch ook...

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 09:51

Dat ding in de auto lijkt mij ideaal! Hier geen antenne in de auto dus ik kan alleen cds luisteren maar ik wil ook wel wat mee afwisseling daarbij verniel ik na een paar jaar mijn cds dus dat houdt ook een keer op... Bij deze staat ie bij mij ook op de lijst! _/-\o_

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 10:19

Ik heb 3 horloges binnen gehad.


Afbeelding

------------------------------

Eleionomae

Berichten: 19589
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 11:12

Ik heb ook zo'n ding voor in de auto maar ik krijg hem niet aan de praat, wat doe ik fout :+

Ik was altijd van ebay, maar nu ik ali heb leren kennen moet ik me echt heel hard inhouden :')

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 11:15

Ik heb gister zo'n fm transmitter binnen gehad maar blijf continue ruis houden -O-
Had alleen n andere dan die hierboven, misschien maar nog n keer proberen..

De Turtle.

Ashleytjuhh

Berichten: 6638
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 11:25

Je moet je volume van je telefoon helemaal op luid zetten dan is je ruis weg bij mij tenmiste. En dan kun je met je auto radio aangeven hoe hard je hem wil hebben

Murthul

Berichten: 17063
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 17:48

Ja klopt, dan is het 't minste. Werkt bij jullie het handsfree bellen-deel ook goed? Dat werkt ook niet helemaal naar wens namelijk, jij hoort de persoon aan de andere kant van de lijn wel, maar degene die in de auto zit is amper hoorbaar, heel veel ruis en gekraak en zowel in dat ding praten als in de telefoon had weinig zin..

De Turtle.

daffodil

Berichten: 10431
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 18:57



Eleionomae

Berichten: 19589
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-16 20:16

Murthul schreef:
Ja klopt, dan is het 't minste. Werkt bij jullie het handsfree bellen-deel ook goed? Dat werkt ook niet helemaal naar wens namelijk, jij hoort de persoon aan de andere kant van de lijn wel, maar degene die in de auto zit is amper hoorbaar, heel veel ruis en gekraak en zowel in dat ding praten als in de telefoon had weinig zin..


Dat met het geluid op het hardste moet ik nog even proberen dan. Bellen weet ik niet, ik heb al Bluetooth bellen in de auto :)

♥ Lieve Jos wat missen wij jou.. 07-04-2017 ♥

MarliesV

Berichten: 15148
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 08:58

Hier 5 mtr ledstrip binnen. Onder het bed gemaakt. Zo kan vriendlief (visueel beperkt) tenminste zonder blauwe tenen en schenen in de nacht naar toilet en ik gewoon doorslapen omdat het grote licht dan niet aan hoeft. Ideaal!
Afbeelding

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Ashleytjuhh

Berichten: 6638
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 15:58

Hier met bellen geen probleem. Iedereen hoort mij goed hoef ook nie harder te praten als normaal

lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 16:07


6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 19:19

Leuk! Die eerste ga ik denk ik ook bestellen. :)

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 19:50

Volgens de tracing zijn van mijn kleine prullaria bestellingen er nu 8 aangekomen (allemaal ruim onder 1 euro) in Nederland. Dus ik hoop deze week wat binnen te krijgen. Mijn duiklamp en mijn duikmasker lijken zoek te zijn. Beiden niet aangekomen. 1 loopt deze week uit de termijn en zal ik dus nog verlengen, en daarna geld terug vragen indien nog niet ontvangen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

x_Jeanine_x

Berichten: 9068
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-16 23:05

Vorige week muts binnen gekregen 1 dag voor einde verlopen van termijn. Mn christmas raamsticker, een horloge en nog iets

Gamova
Berichten: 1007
Geregistreerd: 16-08-11
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 16:48

Omdat ik echt een kneus ben met cadeautjes leek het me een goed plan om wat leuke papieren zakjes te kopen en daar dan iets in te doen. Wij geven nu vaak geld maar in een saaie witte envelop vind ik dat eigenlijk niet zo leuk :(
Envelopjes zijn goed te vinden maar ik ben benieuwd of jullie cadeautips hebben die ik in huis zou kunnen halen en dan kan gebruiken bij een vergeten verjaardag :)

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 17:26

Die konijnen treat zakjes zijn erg leuk! Je vouwt ze dicht als een konijn.. vond ze bij bakspullen.

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 18:26

Het gaat hier helemaal mis. Ik weet niet wat de post heeft, maar werkelijk van alles raakt zoek. Een bestelling van Amazon.de is gestrand in Lyon (ok, geld terug gekregen).
Een boek wat ik verzonden had naar iemand binnen Nederland is nooit aangekomen (dus je kunt nooit meer iets zonder aangetekend en verzekerd versturen), en 2 ali leveringen zijn dus nooit aangekomen. 1 zit nu in de bijna dispute, ik heb er mee gedreigd en ze willen me een nieuwe 'soortgelijke' duiklamp leveren. Daar heb ik niets aan, want ik heb echt specifiek de bestelde lamp nodig, ook al lijkt een ander er wel een beetje op. Die is niet meer op voorraad. Dus geld terug, logisch lijkt me. Nog 1 dag afwachten en dan gaat ie in de dispute.
De andere levering heb ik op 14 dagen extend buyer protection gezet en 10 kleine leveringen van gemiddeld 50 cent per stuk zijn vorige week in Nederland aangekomen, maar niets nog bezorgd. Nu zit er weinig waarde in deze kadootjes (sleutelhangers en kettingen), maar ik wil ze uiteraard wel hebben.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 18:32

Ik heb op mijn mini leveringen (ook hier diverse pakketjes van nog geen euro per pakketje) zo'n 3 weken moeten wachten nadat ze al wel in NL waren. Op eentje wacht ik nog steeds. Wie weet volgt het nog.

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 19:15


PeerAppel

Berichten: 3938
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 22:25

Ik krijg een mail van sinoair dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden op het aangegeven adres omdat die niet klopte? Maar het pakketje is wel bij mijn ouders aangekomen.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 5 bezoekers