Gezocht informatie of Resley IF

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
HealthTIES
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-12-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Gezocht informatie of Resley IF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-16 17:24

Nu mijn lieve draver Resley al een tijdje stil staat vanwege een peesblessure, heb ik me weer gestort op het achterhalen van achtergrond info.

Resley IF werd op 21-03-1999 geboren bij Fokker F de Haan (heeft iemand hier nog een adres van..ik weet dat op dit adres nu Entrainment Schoonhoven zit?) Over vader Keller Lobell is genoeg te vinden en genoeg broertjes en zusjes :) maar over moeder Fleur Uithuizen is heel weinig terug te vinden. Resley heeft van 12-05-2002 tot 11-06-2006 gekoerst met name op Duindigt, maar ook af en toe op Wolvega en Alkmaar. De rijder die het meest met Resley heeft gereden is J.F. Dooyeweerd. Hierna is hij volgens mijn info verkocht aan iemand in de omgeving Den Haag die uiteindelijk qua stalling tercht kwam bij Stal Smit in Delfgauw. Door deze stal is hij overgenomen, omdat het meisje wat hem gekocht had geen band / geen vertrouwen in hem had (dit is wat ik gehoord heb) Daarna is hij ingezet in de managelessen. Zelf had ik les op Stal Smit en ik had eigenlijk direct een klik met dit paard. Ik heb Resley uiteindelijk 6 jaar in een lease constructie voltijds gereden en drie jaar geleden dan ook echt gekocht. Wie oh wie helpt mij om een zo'n compleet mogelijk plaatje te maken van deze goudeerlijke en bovenal zeer lieve draver.

Het leven is verwarrend eenvoudig!



WendyBZ

Berichten: 13133
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:13


katja_silke

Berichten: 367
Geregistreerd: 22-12-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:38


Life must be lived forwards, but can only be understood backwards.

Trip

Berichten: 243
Geregistreerd: 03-04-11
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 15:10

Resley If is de dochter van mijn draversmerrie Triple If

Trotse eigenaar van Triple If (draver) en Frodou (rijpony)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker