Staat dit? ( inrichting)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daantjuhhh

Berichten: 26856
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 00:30

Hallo iedereen.

Ik heb een huisje gekocht.
Deze heeft een lichte vloer die ik wil behouden.
Mijn meubels zijn ook licht /wit.
Mijn bank is antraciet.

Huiskamer nu:
Afbeelding

Bank:

Afbeelding


Kleed:

Afbeelding

Mijn vraag is: staat dit kleed op z'n lichte vloer? Of wordt het te flets?

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com



MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 00:34

Ik zou zelf eerder een warmere kleur kleed er in leggen! Maar dat kan je eventueel nog opvangen door andere objecten in een warmere kleur groen uit te kiezen. Zoals grote vazen of een muur in en warme kleur...

daantjuhhh

Berichten: 26856
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 00:35

MarlindeRooz schreef:
Ik zou zelf eerder een warmere kleur kleed er in leggen! Maar dat kan je eventueel nog opvangen door andere objecten in een warmere kleur groen uit te kiezen. Zoals grote vazen of een muur in en warme kleur...

Ik heb wel warme accessoires. Gouden schaal met kaarsen. 2 rieten lampjes. Een wollen poef in munt groen

En ik wil nog wat gouden accessoires. ( koper goud achtig)

Mijn klok is groot en brocant.
Op mijn bank liggen witte en gekleurde kussens en een witte wollem deken en een schapen vachtje
Laatst bijgewerkt door daantjuhhh op 29-11-16 00:36, in het totaal 1 keer bewerkt

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Amyyy

Berichten: 3497
Geregistreerd: 05-07-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 00:36


❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

woepsie90

Berichten: 2639
Geregistreerd: 08-12-15
Woonplaats: Weert

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 00:57

Vind het een prachtige combi!

Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 01:01

Ik denk ook dat het prima kan!

Every man must decide whether he will walk in the light of creative altruism or in the darkness of destructive selfishness.

Avelienvd

Berichten: 7222
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 01:12

Kan prima Danielle

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 04:01

Het is super smaakgebonden. Voor mij zou het te veel grijs zijn, maar daarom heb ik ook een knalrode bank.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 07:51

Mooi kleed! Alleen zou ik daar een "zachtere" bank bij nemen. Of een zachtere kleur, en/of een zachtere bank. Dus wat losser zeg maar.
Ander kleed kan natuurlijk ook. Bij deze bank zou ik dan een hoogpolig nemen. En dan het liefst met een patroon waaarbij de kleur terug komt. Maar neem aan dat het zo moet worden als de eerste foto? Dan zou ik een andere kleur bank nemen..

Waarom hebben de meeste stallen zo’n grote kantine?
Dan is er voor alle “technische juryleden” en beste stuurlui plek!

EvelijnS

Berichten: 17537
Geregistreerd: 17-11-04
Woonplaats: Groningen

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 09:11

Ik heb dit topic van LZP naar HTT verplaatst, omdat het over huisinrichting gaat.

Jannepauli

Berichten: 10818
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 09:33

Ik vind het kleed op zich niet erg mooi - het is op 't moment wel "in" om zulke kleden te hebben, tonen een beetje sleets en ik vind ze in verhouding te duur en van slechte kwaliteit. Ik denk dat zo'n versleten kleed ook na enige tijd wel verveelt.
Ik heb zelf onlangs een kleed gekocht bij 'Rug Vista' in Zweden. On line. Die verkopen echt geweldige kleden tegen absolute bodemprijzen. Kan je aanraden om daar ook eens een kijkje te nemen! Heel veel keus, allerlei stijlen, maten en kleuren.
https://www.rugvista.nl/home
Bestellen en verzending is perfect - je betaalt per creditcard of bank vooraf en er zijn geen! verzendkosten vanuit Zweden. Je kleed is binnen een paar dagen in huis en bevalt het kleed niet dan kan het - zonder kosten - terug.
Ik kocht deze: https://www.rugvista.nl/tapijt/ziegler- ... o=RVD13115 in de maat 200X300. Op de foto toont-ie iets fletser dan in het echt - maar is echt mooi en superzacht. Heel fijn kleed.
Absolute aanrader !!

Een mening maakt geen slachtoffers. Het met geweld verdedigen of bestrijden van een mening wel.

In de meeste gevallen is de inhoud van mijn post belangrijker dan 'de toon' waarop deze geschreven is!

daantjuhhh

Berichten: 26856
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 19:05

Jennyj01 schreef:
Mooi kleed! Alleen zou ik daar een "zachtere" bank bij nemen. Of een zachtere kleur, en/of een zachtere bank. Dus wat losser zeg maar.
Ander kleed kan natuurlijk ook. Bij deze bank zou ik dan een hoogpolig nemen. En dan het liefst met een patroon waaarbij de kleur terug komt. Maar neem aan dat het zo moet worden als de eerste foto? Dan zou ik een andere kleur bank nemen..

Nee het hoeft niet zo als de eerste foto te worden. Dat is hoe het huis nu is en de vloer van de woning.
De bank heb ik al gekocht.

Dus ik moet nu een kleed uitzoeken die bij die bank past

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

daantjuhhh

Berichten: 26856
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-16 19:05

Jannepauli schreef:
Ik vind het kleed op zich niet erg mooi - het is op 't moment wel "in" om zulke kleden te hebben, tonen een beetje sleets en ik vind ze in verhouding te duur en van slechte kwaliteit. Ik denk dat zo'n versleten kleed ook na enige tijd wel verveelt.
Ik heb zelf onlangs een kleed gekocht bij 'Rug Vista' in Zweden. On line. Die verkopen echt geweldige kleden tegen absolute bodemprijzen. Kan je aanraden om daar ook eens een kijkje te nemen! Heel veel keus, allerlei stijlen, maten en kleuren.
https://www.rugvista.nl/home
Bestellen en verzending is perfect - je betaalt per creditcard of bank vooraf en er zijn geen! verzendkosten vanuit Zweden. Je kleed is binnen een paar dagen in huis en bevalt het kleed niet dan kan het - zonder kosten - terug.
Ik kocht deze: https://www.rugvista.nl/tapijt/ziegler- ... o=RVD13115 in de maat 200X300. Op de foto toont-ie iets fletser dan in het echt - maar is echt mooi en superzacht. Heel fijn kleed.
Absolute aanrader !!



Ik zal ff turen op die site

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Laurapalmer

Berichten: 527
Geregistreerd: 26-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:09

Ik vind het kleed een andere stijl als de bank,maar dat ligt misschien aan mijn.hier al jaren helaas geen kleed meer vanwege de huisdieren.. ;(

be like a pineapple,stand tallwear a crown & be sweet on the inside

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Staat dit? ( inrichting)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 00:32

Ik zal morgen bij daglicht even een foto maken van mijn bank met kleed. Wij hebben een koeienvel liggen, wel wat luguber misschien. En de muur waar de bank tegenaan staat is lichtgrijs en de rest van de muren is donkergrijs.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Ir111

Berichten: 11943
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 01:12

lieveli schreef:
Het is super smaakgebonden. Voor mij zou het te veel grijs zijn, maar daarom heb ik ook een knalrode bank.

Waar heb je die gekocht? Had ik ook maar na jaren trouwe dienst moest hij toch echt vervangen worden. Heb nu een mosterd gele maar ik verlang terug naar mijn oude rode. Ik kon geen betaalbare rode vinden...

Zeg me, dat het niet zo is...
Mijn lieve Rhody; 6 maart 1998 - 17 juni 2010

24-09-2015 | De Kolonel - Welkom kerel! --- 12-11-2021 | Fritsje - Welkom vent!
[ITP] Een Zwitserse Kolonel in Nederland & [UK] [SCH] 'Plaats rust', glimlachte De Kolonel.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 01:18

Bij de horrormaatschappij Seats & Sofa's. Levertijd was prima maar geen idee hoelang hij mee zal gaan.

Afbeelding

Stof is een beetje fluweel-achtig, hij was rond de 1000 euro. We durfden niet af te dingen :')

edit: Bij mij oogt de bank op de foto iets meer roze dan hij daadwerkelijk is. Hij is echt brandweerwagen rood.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Brandje_04, Googlebot, JoellaLoves, mandymonica en 93 bezoekers