[volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

[volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-16 11:32

Dat was het dan... mijn eerste project.

Na een enorm druk maar geweldig jaar is mijn huis af. Ofja nog wel mijn huis want het is verkocht.
Ik ben verhuisd naar Utrecht (waar het trouwens erg goed gaat <3 ) om samen te wonen.
Nou ik zou mezelf niet meer zijn als ik daar ook niet alles wil veranderen dus naar aanleiding van het eerste volg topic nummerroooo 2.

Als verslaafde ben ik gewoon weer begonnen en nog lang niet de bedoeling dat ik ga stoppen, al is dit natuurlijk een veel mini-er projectje als het vorige huis.

Voor de liefhebbers heb ik mijn vorige project op een rij gezet, de stappen en het topic is ook terug te vinden onder: [HTT] Een prachtig project. Het is een enorm twee onder een kap woning in Twente. Ik heb samen met veel vrienden en familie het voor elkaar gekregen om dit helemaal op te knappen, waar ik iedereen nog elke dag dankbaar voor ben <3

Hij was bij het te koop zetten binnen een dag totaal volgeboekt met bezichtigingen en binnen een week verkocht dus met een lach en een traan kan ik terug kijken op deze tijd!

Voor de mensen die het niet zien :Y) links is before rechts is after!

Je komt binnen in de hal
Afbeelding

Daarna loop je door naar de eetkamer
Afbeelding

De woonkamer
Afbeelding
Afbeelding

De wc beneden
Afbeelding

De keuken
Afbeelding

De bijkeuken
Afbeelding

De badkamer
Afbeelding

Slaapkamer 1
Afbeelding

Slaapkamer 2
Afbeelding

Slaapkamer 3
Afbeelding

En voor de nieuwschierige mensen.....
Vind ik het jammer? Zeker weten! Heb ik er spijt van? Geen moment !

En nu op naar volgtopic 2!
Ik woon nu met vriendlief in een rijtjes huis in het centrum. Een stuk kleiner maar de huizen zijn hier ook een stuk duurder. Ik heb weer mega veel ideeën en wil weer wat nieuwe plannen doorzetten.

Vanwege de tijd van het jaar het omgedraaid. Begonnen met de tuin!
Mooie rode tegels lagen erin, totaal niet onze smaak dus is even een mooie tekening gemaakt om het anders te doen.

Afbeelding

Ik had in mijn hoofd, (kunstgras), hout en steen. Via via kreeg ik te horen dat iemand zijn stenen weg deed. :Y) Dus ik hop met het aanhangertje erheen. Echt super mooie stenen en dat voor een krat bier.
Het hout had ik geskipt vanwege een aardig tijdrovende klus en het practische aspect dus dat ga ik in de voortuin maar doorzetten.

Afbeelding
De schop er weer in!

En na een dag ploeteren:
Afbeelding

We hebben twee borders gemaakt. Een voor plantjes en een voor de kipjes. Ondertussen hebben we de schuur omgetoverd tot een kippenhok en moeten we alleen nog gaas spannen om ze lekker te kunnen laten tokkelen! :D

Afbeelding

Next: Keuken....

Volgen jullie weer mee!

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn


Anoniem
Berichten: 510
Geregistreerd: 14-12-15

Re: Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:38

Gaaf, je bent al behoorlijk ver! Ik volg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:38

Wat gaaaaf! <3 <3

LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:40

Waaauw wat is jouw eerste huis gaaaaf geworden! _/-\o_ _/-\o_ Die vloer in de woonkamer, waanzinnig! <3 <3

Ik ben heel benieuwd wat je hier van gaat maken, de tuin beloofd al veel!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:17

Gaaf om te zien hoe het was en hoe kan kan worden. Ik ben ook erg benieuwd wat je van je nieuwe huis en tuin gaat maken.

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-16 13:18

LinSa schreef:
Waaauw wat is jouw eerste huis gaaaaf geworden! _/-\o_ _/-\o_ Die vloer in de woonkamer, waanzinnig! <3 <3

Ik ben heel benieuwd wat je hier van gaat maken, de tuin beloofd al veel!


Ja die vloer ligt door het hele huis. Echt super leuke vloer!
Deze wordt weer een stukje anders. Heb weer wat uitspattingen en ideeën die anders moeten maar wel zelfde idee van rust aan de muur.

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:20

Je verkochte huis is prachtig geworden.
Ben benieuwd hoe mooi dit huis gaat worden.

[o]

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 13:22

Meelezer vorige topic meldt zich *\o/* Ik hoopte al dat je weer een volgtopic ging maken. Vind je vorige huis echt prachtig geworden!
(ik snap niet dat je je zo weer in een verbouwing en alles stort; ik ben vorig jaar in twee weken verhuisd en was er he-le-maal klaar mee. Blijf hier sowieso een paar jaar zitten voor ik weer verhuis :') )

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18042
Geregistreerd: 21-04-04

Re: Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:13

Hey Lautje, leuk dat je weer een topic hebt gemaakt!

Ben benieuwd wat voor een moois jullie er nu weer van gaan maken!

:*

Anoniem

Re: Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-16 22:17

Jemig verbaasd mij niet dat je vorige huis zo weg was , ik volg graag weer!

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Re: Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-16 10:11

Ik ben helemaal verslaafd geraakt aan slopen en bouwen.
Wil er zo mijn werk van maken haha! Super leuk dat jullie allemaal weer volgen!!

Woensdag volgende week is de overdracht van mijn huis spannend deze laatste week. alles eruit halen.

Momenteel: keuken eruit check!
Afbeelding

Vriendlief is in de avonden aan het werk deze week dus dan kan ik mooi door rammen.
Hij schrok gister denk ik een beetje haha!

Heb al het nieuwe laminaat naar boven gebracht en het huidige laminaat is eruit. alles mooie beton look! Dribbel vond het top kon hij lekker op de bank liggen.
Afbeelding

Dat betekende voor mij wel boven op bed eten in het enigste bakje wat ik nog kon vinden haha!
Afbeelding

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn

goldith

Berichten: 492
Geregistreerd: 30-09-04

Re: Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 12:34

Wat gaaf! Heb je vorige topic ook gevolgd en wat is het ontzettend mooi geworden... Verbaast me niet dat dat snel verkocht was, haha. :D Succes met dit project, wordt vast weer prachtig!

Leen

Berichten: 4887
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 20:37

Ik volg ook weer!

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 14:09

Super leuk dat jullie allemaal weer volgen!!

Over mijn nieuwe huis top vorderingen, nieuwe muur gezet en vanavond vanavond al weer stucken. Klein huis gaat hard!

Over mijn verkochtte huis slecht nieuws :( De overdracht is woensdag en er is dit weekend ingebroken. Mijn spullen zijn allemaal mee genomen inclusief TV's douchekoppen en alles. Wat een K............... lui. Dat doe je toch niet. :( mijn mooie huisje, nu alles eraan doen om het voor elkaar te krijgen om het voor woensdag in orginele staat te krijgen wat er vernield is, zonder spullen zitten we nu op een kostenpost van 4400 euro. |( Kan er echt zo boos op worden.

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn


LinSa

Berichten: 2270
Geregistreerd: 11-11-08

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:03

Wat verschrikkelijk! Echt een nachtmerrie dat zeg! Walgelijk dat mensen niet van elkaars spullen af kunnen blijven. _-:( |o

Dikke knuffel voor jou! :(:)

eestheer

Berichten: 585
Geregistreerd: 08-02-11
Woonplaats: aan de rand van het bos! :)

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 16:08

Weer een volgtopig, ik volg weer!

Wat ontzettend balen dat er ingebroken is.. alsof ze wisten dat jij er niet meer woonde... hopelijk krijg je het weer in originele staat voor de overdracht!

Co!! <3


lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-16 22:19

Nou zitten door de spoed toch aardig te pielen.
We moeten eerst een expert krijgen van de verzekering voordat we ergens aan mogen komen helaas.
Nu wordt het morgen de hele dag rammen en dan hopelijk met een lach en een dikke traan het huis overdragen.

Het was helaas te zien inderdaad dat mijn huis niet meer bewoond werd maar dat is achteraf gel*l natuurlijk. De dozen had ik allemaal netjes klaar gezet om ze in te kunnen laden. alles lag netjes klaar voor ze.

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 10:31

Jeetje drukke week gehad. Het huis in Twente is af gekomen net voor de laatste inspectie. Alles is hersteld en veel nieuwe dingen er in gebouwd om het weer als nieuw te krijgen! Er is getekend dus voor mij een last van mijn schouders en de nieuwe bewoners lekker een mooi huis.

Maar stil zitten absoluut niet gedaan. We hebben de muur eruit gehaald en er recht in gezet. dit scheelt net een blok werkruimte. De koelkast verplaatsen we om de hoek (ik zal een schets maken dat is wellicht handig!) Daarnaast alles voorgestreken, gestuct en de nieuwe keuken erin. vandaag nog twee muurtjes stucken en dan is dat klaar. Zaterdag de vloer leggen dan zijn we al weer bijna beneden aan het afronden.

Van:
Afbeelding
Afbeelding

Tussen:
Afbeelding
Afbeelding

Naar:
Afbeelding
## het blauwe is folie!

De keuken is als je er in staat zoveeeeel groter geworden.
Maak zaterdag even betere foto's. Aan de over kant van de keuken komt een werkbank van mijn oude huis te staan. Verder geen frutsels of iets.

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:43

hahahaha en je vriend gaat gewoon in al je plannen mee? lekker hoor!
ik zie je spoelplek tegen de wand aan staan, vind je dat niet vervelend?

...

Bellex

Berichten: 9296
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 12:59

Volger van project 1 leest weer mee!
Wat rot dat er vlak voor overdracht ingebroken was zeg! Gelukkig op tijd afgekregen maar toch naar...

Ben erg benieuwd hoe dit huis gaat worden :)

lrm

Berichten: 3388
Geregistreerd: 17-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-16 13:29

benangelique schreef:
hahahaha en je vriend gaat gewoon in al je plannen mee? lekker hoor!
ik zie je spoelplek tegen de wand aan staan, vind je dat niet vervelend?


Haha Tuuuuuuurlijk. Ik ben voor hem 2 uur van mijn hebben en houden verhuisd. Hij moet wel iets inleveren. (behalve vreselijke behang boven) krijg ik hem in alles mee :D En scheelt dat hij mijn stijl wel tof vind. En ik heb beloofd dat ik er een kleurtje in gooi. (ps... ik ben nog steeds gek op jou tv meubel dus die van ons gaat om en nabij het zelfde zijn :Y) )

En over de wasbak was het kijken en doen. Het is gewoon een "normaal" huis met een kleine keuken. Ik wou er geen hoek in en anders krijg je > 60- gas- 60- water- 60 dus heb je net niets om aan te werken. Dus dit was de enigste gedoogde oplossing. En moet zeggen dat het me niets tegen valt tot nu toe :D

Weet dat je extra goed moet zaaien, wil de oogst wat beter zijn

_Joyy

Berichten: 1471
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Hengelo

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 13:33

Goed bezig Lau! Wordt vast weer een pareltje :D

Fanfreluche Z | Flamenco de Semilly | dressuur B+1, springen B+0 ||
Loulou | Brynseion Cadivor
PUK | mini shet

Anoniem

Re: [volg]Project 1 af! Op naar nummerooo 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:40

Ik vind de blauwe kastjes al is het folie hartstikke mooi :j :')

Ziet er al super uit! , je hebt je carrière misgelopen . Je moet gewoon huizen opknapper worden :P

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 14:50

...ik denk dat ik jou ga uitnodigen om een weekje hier in Duitsland te verblijven TS... :=

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fair, Knuffeldier, mukkes, tengeltje11, Touchem, WendyKtH en 54 bezoekers

cron