Ik wil mij graag Voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nienke39
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-12-15
Woonplaats: Rotterdam

Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 17:46

Hoi ik ben nienke en ik weet eigenlink niet zoveel van paarden. Mijn dochter van 13 is erg gek op paarden en gaat ook regelmatig paardrijden. Nu wil ik graag wat meer weten over paarden en alles erom heen. Zoals bijvoorbeeld mag zij buiten de manege met haar paard naar buiten? Laatst kwam ze een pakje drinken halen....met haar verzorg paard.

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 17:55

Welkom :D
Op alle vragen die je hebt is op Bokt vast een oplossing te vinden, en anders is overleg met de eigenaar van de pony ook altijd heel verstandig!

nienke39
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-12-15
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-16 18:00

Ik hoop het....de eigenaar van de pony zien we eigenlijk nooit....woont ergens in Belgie....maargoed bedankt voor het welkom heten.

blensink

Berichten: 5608
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Benidorm

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 01:33

Hai Nienke veel plezier op bokt!

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 02:19

Welkom!
Het is moeilijk om iets zinnigs te zeggen over het naar buiten gaan met een verzorgpaard, dit hangt af van de gemaakte afspraken met de eigenaar.

Lightielight

Berichten: 756
Geregistreerd: 31-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 07:53

Ga je ook wel eens mee met je dochter? Ik denk dat het als ouder heel belangrijk is om sowieso te weten waar je kind uithangt (wij hadden hier ook wel eens kindjes waarvan de ouders zich never nooit lieten zien) maar het is ook leuk om te weten en mee te maken hoe het allemaal in zijn werk gaat, paardrijden, pony verzorgen etc. etc. Daardoor leer je beter te begrijpen wat het allemaal inhoudt, en misschien ook wel waarom je dochter zo gek is op paarden :). Je kunt dan misschien ook risico's beter bekijken, bij ons waren er mensen die totaal niet begrepen waarom een cap verplicht was bij ons, of waarom kinderen niet zomaar op buitenrit mochten. Totdat ze een paar keer geweest waren, "mee hadden geholpen"etc...... toen keken ze er heel anders tegen aan.
En eigenlijk geldt dat toch voor alle sporten, hobby's e.d. die je kinderen doen: verdieping daarin heeft over het algemeen een positieve invloed, in welk opzicht dan ook. Stiekem vinden je kinderen het toch heel leuk als je eens naar een les komt kijken oid.

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 08:03

Op de werkvloer zou je het eigenlijk bevoegd of bekwaam noemen hè?
Acht je haar bekwaam? Ze zou haar ruiterbewijs kunnen halen. Dan weet je dat ze theorie gehad heeft een praktijk. Ze mag dan bijvoorbeeld ook in het bos rijden met een bospas.

future_vet
Berichten: 2614
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 08:12

Welkom!
Ik zou eens contact opnemen met de eigenaar om even wat dingen duidelijk te hebben.
Eigenaar is namelijk verantwoordelijk voor de pony, ook als je dochter er buiten mee loopt en schade veroorzaakt.

Succes

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 09:18

Welkom!

nienke39
Berichten: 77
Geregistreerd: 30-12-15
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ik wil mij graag Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-16 10:28

Hoi allemaal.....ik had inmiddels een nieuw onderwerp aangemaakt, wat betreft het naar buiten gaan met een verzorgpaardje. Dank voor de reacties!