Voorstellen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aruals

Berichten: 71
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Tilburg

Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-16 21:38

Hoi allemaal!

Mijn naam is Laura, ik ben 22 jaar oud en ik ben nieuw hier! Ik heb bokt eigenlijk leren kennen door de vele fotomeetings die hier georganiseerd worden. Via een ander forum heb ik al een keer een fotomeeting meegemaakt. En ik vond dit zo leuk en leerzaam dat ik het graag vaker zou willen meemaken! Fotografie is een groeiende hobby/passie van mij en wil mezelf hier graag in ontwikkelen.

Naast dat, heb ik ook een grote passie voor dieren. Ik heb inmiddels twee dieropleidingen afgerond en heb sinds kort ook mijn diploma Honden trimmen in ontvangst mogen nemen. Mijn droom van kinds af aan is al om een eigen trimsalon te starten en hier heb ik nu gewoon de juiste papieren voor. Helaas is een eigen trimsalon nog niet in het vooruitzicht. De droom zit er nog wel, maar de laatste tijd zit ik niet zo lekker in mijn fel en weet niet zo goed wat ik wil. Daarom ben ik erg aan het oriënteren naar wat er allemaal nog meer is en wat ik nou echt leuk vind.

Momenteel woon ik op kamers, samen met mijn twee ratten dames Peach en Wooper. Bij mijn ouders ben ik opgegroeid met een huis vol dieren, honden, katten, konijnen, knagers, kippen, hangbuikzwijntjes, vissen, noem maar op. Zelf was ik in mijn beginnende tienerjaren gek op paarden en zat daarom ook op les. Helaas heb ik dit niet doorgezet en ben daarom nu eigenlijk nooit met paarden bezig. Wel vond ik alle stof en ook de praktijklessen die ik over paarden kreeg op school altijd heel interessant en zou het erg gaaf vinden om weer te gaan lessen of dit later met een eigen paard te kunnen gaan doen.

Nou, genoeg over mij, ik wil graag ff rondsurfen! Hopelijk tot snel!

Afbeelding
één van mijn ratjes: Peach

Fotografiepagina: Leafsum Fotografie



Anoniem

Re: Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:39

Welkom, schattig ratje trouwens.

xfloorremy

Berichten: 60
Geregistreerd: 02-11-16
Woonplaats: Limburg

Re: Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 21:50

Wat leuk! even een vraagje, op welke school heb je een dieropleiding gevolgd? :)

aruals

Berichten: 71
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Tilburg

Re: Voorstellen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-16 14:35

Ik heb dierverzorging mbo 3 op het AOC in Enschede gevolgd en daarna Ondernemen, dier en gedrag mbo 4 op het Helicon in Nijmegen!

Fotografiepagina: Leafsum Fotografie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers