Lusitano

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
amiraanouk
Berichten: 304
Geregistreerd: 22-03-16

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 23:00

Hoi,

ik kreeg weer zin om aan de slag te gaan met GIMP. Ik was een paar weken geleden was ik al begonnen aan een tekening van een Andalusiër, maar vaak heb ik er de tijd, zin en het geduld er niet voor om een tekening af te maken. Maar vandaag ben ik begonnen met een tekening van een Lusitano. Het wordt een valk, dus een uitdaging gezien ik nooit een Valk heb gemaakt. Ik heb best veel moeite met de kleuren, hij wordt al snel te geel en met een beetje bruin erbij wordt 'ie al snel een vos.Ik twijfel ook of ik 'm nu té geel vind... Tips zijn natuurlijk welkom!

Ik was helemaal vergeten dat ik een topic zou maken, dus ik ben al best ver. Maar, om toch te zorgen dat ik 'm af maak, maak ik toch maar een topic aan. :)

Afbeelding

Ik zal proberen om updates te plaatsen als er bokkers zijn die het leuk vinden. :)

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 23:04

Ik ben heel erg benieuwd!

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Re: Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 11:03

Ziet er al goed uit!

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 18:49

Omdat dit topic niet aan de regels voldoet voor een [WIP]Work in Progress topic, hier een slotje. In de [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst van [UK] kun je het volgende lezen:

10) Een work in progress kun je plaatsen wanneer je graag wilt laten zien hoe je te werk gaat. Wanneer je een work in progress (WIP) wilt openen gelden er een aantal regels:
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen voeg je de extra tag [WIP] toe aan je topic titel. Deze plaats je direct na de normale tag. Je krijgt dan bijvoorbeeld de volgende combinatie [TEK][WIP] of [FB][WIP].
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen dien je in de begin post minimaal 3 stappen te laten zien.
In deze 3 stappen laat je voldoende vorderingen zien. Deze 3 vorderingen omvatten bijvoorbeeld een schets, een lijnwerk en een begin van inkleuren. Dit zijn 3 stappen waar andere gebruikers ook voldoende onderbouwd op kunnen reageren.
Het voorbeeld dat je gebruikt telt niet tot één van die stappen. Even als het tonen van het materiaal dat je gebruikt.
Topics die niet aan deze 3 stappen regel voldoen worden direct gesloten


Je kan eventueel een nieuw topic openen als je voldoende tussenstappen hebt om te laten zien, of wachten tot je klaar bent en dan een topic openen.