Cavia dood...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Cavia dood...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-02 11:45

Gisteravond ging ik me cavia en konijn ff eten geven, en opeens doet me cavia helemaal niks meer Scheve mond normaal rent ie meteen z;n huisje in maar nu niet, hij piepte niet, hij bewoog niet, hij reageerde traag met z'n oogjes dus ik pak hem op merk ik dat ie echt zwaar vermagerd is, normaal issie lekker dikzakje en nu was het gewoon een worst Boos! dus ik naar me ma, maar die dacht van ach zal wel griepje zijn gaat wel over, maar we hebben toch de dierenarts gebeld, hij wist het ook niet, maar het kon zijn dat ie wat aan z'n luchtwegen had want hij moest een beetje roggelen en niezen enzo, en hij rook naar aceton dus het kon zijn dat ie niet gegeten had ofzo zei hij, nou dat wist ik wel zeker, dus het enige wat we nog konden doen is water geven, dus we hebben met een spuitje water gegeven gelukkig wou ie drinken Lachen en het hok moest nog verschoond worden dus ik had dat meteen gedaan ( ook al was het al 1 uur snachts Gaaaap ) want het is beter voor hem als ie in een lekker vers bedje kan liggen Lachen nou ik hem in z'n kooi gedaan, volgende ochtend... ik wou naar beneden komt me moeder naar me toe.. ik moet je iets vervelend vertellen, chippie ( mijn cavia ) is toch dood.. Verdrietig dus ik naar z'n hokje lopen, daar lag ie.. Huilen gelukkig heeft ie geen pijn meer, hij lag er heel vredig bij, alleen de konijn werd helemaal naar want hij kon heel goed met chippie opschieten
ik vind het zo zielig voor de konijn, nu issie helemaal alleen Verdrietig
maar ik mag van frank en linet nu een nieuw beestje kopen Lovers Party!!
maar chippie is natuurlijk onvervangbaar... Verdrietig echt zo sneu hij was nog maar 2.. maarja dat soort dingen gebeuren gewoon
heeft iemand een idee voor een nieuw beestje? Lachen hij moet wel in je hand passen Haha!


butterfliy

Berichten: 56
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 11:59

LIEFFIE!!!!!
ik vind het echt heel erg voor je... Scheve mond ik kom zo snel mogelijk eventjes langs...alleen moet ik zometeen naar mijn papa... maar ik vind het heel erg voor je!!! Huilen en het komt wel goed... en frank en lientje jullie zijn liefjuhs!! Schijnheilig sterkte he meissie?! kusje voor jou! luf ya

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 12:02

och wat zielig Huilen en ook voor je konijntje... Verdrietig
Veel sterkte alvast!
en misschien mag je weer een cavia, een nieuw vriendje voor je konijntje

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-02 13:20

Das niet zo leuk Als cavia's ook maar verkouden zijn stoppen ze met eten, en dan kun je ze afschrijven...jammer, maar toch waar. Zijn diertjes die heeel erg weinig kunnen hebben.
Sterkte!