Kaartjesactie voor onbekend meisje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Kaartjesactie voor onbekend meisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-16 17:17

Ja, ik ken betreffende meisje dus niet persoonlijk, maar gun haar wel wat kaartjes. Vandaar dus dit topic.

Het gaat om een 2,5 jarig meisje wat bij de intocht van Sinterklaas haar been(benen?) heeft gebroken en gedurende een maand met benen recht omhoog moet liggen.

Hoewel de ouders kamernummer ed online hebben gezet ga ik dat hier niet zomaar kopiƫren (zo kunnen zij het altijd nog laten verwijderen zonder dat het nog op andere plaatsen rondzwerft). Vandaar dus hieronder de link naar het nieuwsbericht:

http://www.tubantia.nl/regio/enschede-e ... -1.6649881


Celiien

Berichten: 13253
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Kaartjesactie voor onbekend meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:19

Sorry hoor.. maar ik heb niet t idee dat dit op bokt thuis hoort. Dan kan je wel iedereen in t ziekenhuis een kaartje schrijven :+ Voor familieleden/vrienden tot daar aan toe maarja. ik tem dan ook

A girl from Nashville sings... And the whole world listens <3

Rintah

Berichten: 2921
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-16 17:21

Celiien schreef:
Sorry hoor.. maar ik heb niet t idee dat dit op bokt thuis hoort. Dan kan je wel iedereen in t ziekenhuis een kaartje schrijven :+ Voor familieleden/vrienden tot daar aan toe maarja. ik tem dan ook


Snap ik, maar het greep me aan, zo'n jong meisje die dus een maand lang zo moet liggen.. we zullen zien wat de teamies er van vinden :)

Kalab

Berichten: 175
Geregistreerd: 15-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:22

Ik vind het een ontzettend lief idee, maar ik betwijfel of de ouders van dit meisje erop zitten te wachten dat een groot aantal onbekenden kaartjes gaat sturen aan hun dochter.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Kaartjesactie voor onbekend meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:29

Denk zelf dat het niet helemaal de bedoeling van bokt is. Ik wil prima een kaartje sturen naar een verhaal dat mij aangrijpt, of voor een bokker onder ons, maar niet iemand via via via, die haar been gebroken heeft. Hoe zielig dat ook is voor dat meisje.

Niet perfect is ook goed

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Kaartjesactie voor onbekend meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:29

Genoeg mensen met ergere aandoeningen... Waar is de grens dan?

You Know Who | ykw-gypsyhorses.com
Ruim 9 jaar kleurfokker van Irish Cobs in dun, pearl & meer!


Berdien

Berichten: 64501
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Kaartjesactie voor onbekend meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 19:19

Hoewel de insteek van het topic zonder meer goed bedoeld en ontzettend lief is, is dit inderdaad niet de bedoeling. De argumenten worden hierboven al genoemd: kaartenacties zijn voorbehouden aan Bokkers en familieleden daarvan, tevens weten we inderdaad niet of de familieleden van dit meisje erop zitten te wachten.

Ik zet dit topic dan ook op slot.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, Apacheshadow, Appeltje00, BarbaraNova, Esther, fohadie, Googlebot, hiphorse, juval, linoleum, Lisanne_S, ontherun, shannen6, YandexBot en 172 bezoekers