2016, When they give you their heart, it's forever.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

2016, When they give you their heart, it's forever.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-16 21:07

Afbeelding

I keep myself busy with things to do but everytime I pause, I still think of you..



20 maart 2014 brak er een stukje van mijn hart, niet enkel en alleen was heb ik mijn beste vriend moeten laten gaan, ook heb ik mijzelf hier een stukje mee verloren.
Om een verschrikkelijke leegte te willen vullen heb ik veel te snel een pony gekocht die eigenlijk ook nog eens te klein was voor mij. Buiten dat bleek zij ook nog drachtig te zijn, en zo had je er niet een maar twee.

Aan Rozina heb ik mij, hoe hard ik het ook heb geprobeerd niet kunnen binden. Wellicht omdat het te snel was of misschien gewoon omdat ik het niet toe liet. In ieder geval heb ik voor haar en haar veulen geweldige huisjes gevonden waar ik nog steeds contact mee heb.


Afbeelding

Stop looking for happiness in the same place you lost it



En zo koop je in augustus 2016, na maanden zoeken weer een nieuwe potentiele liefde. Met een heleboel kriebels, angst, onzekerheden en vooral ook hoop. Want oh wat was, en wat ben ik bang dat ik nooit meer vind wat ik had.

Na de klinische en de röntgenologische keuring mocht ze toch echt mee naar huis. En daar sta je dan, wederom met een jonge pup van net twee jaar. Een Desperado x Hofnar merrie uit 2014. (Foto is genomen tijdens de keuring, ik longeer haar uiteraard nog niet)


Afbeelding

Afbeelding

I'll do my best, that's all I can promise


Momenteel is ze voornamelijk nog paard en heb ik haar ondertussen een 4/5 keer even gepakt voor wat grondwerk en een buitenwandeling door de polder. Wat een heerlijk nuchter paard, wel een merrie, maar dat wist ik natuurlijk van te voren. :Y)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Your horse can only be as brave as you are



Ik hoop volgend jaar wat meer met haar aan de slag te kunnen gaan, tot die tijd is speelt ze voor modellenpaard, barbiepaard, volleerde 'ikrolmezelfiederedagsmerigmerrie', tut.
Afbeelding

Afbeelding



Het plezier komt langzaam terug, al weet ik nog steeds niet of ik ooit nog dezelfde band zal hebben als met mijn allerbestigste vriendje. . Buiten dat ben ik verhuisd naar een vol pension stalling waar het stukje 'verplichting' er ook geheel af is.
En om het jaar nog mooier af te sluiten zijn we op zoek gegaan naar een op en top braaf paard voor zowel mijn vriend als mijn zusje. Deze hebben wij ondertussen gevonden en zij is vanaf 1 december dit jaar officieel lid van ons gezin.
Het betreft een 17 jarige Friese merrie met de naam Ylske van Jasper XNykle XMeindert. Twee zwarte paarden in de wei wordt vast geen saai aanblik. :+


Afbeelding


Ik hop dat 2017 een prachtig jaar wordt, waarin ik beetje bij beetje Jara meer kan toelaten, en waarin ik kan genieten van de liefde tussen mijn vriend, mijn zusje en Ylske.


Afbeelding

Thunder is the sound of hoofbeats in heaven

23-12-2018, Soms lacht het leven even.


Anoniem

Re: 2016, When they give you their heart, it's forever.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:19

Mooi geschreven <3

Knappe Dak zullen we nooit vergeten Y;(

En 2017 gaat gewoon geweldig worden! Lekker genieten van je 2 knappe paardjes. Binnenkort maar eens weer langskomen O:)

Desi_2409

Berichten: 897
Geregistreerd: 27-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: 2016, When they give you their heart, it's forever.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:30

Wat een prachtige merrie! Die foto dat ze de ketting in haar mond heeft, geweldig die blik!

Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dus overal!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:04

Het is moeilijk om iets los te laten waar je zo van houd. Maar weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen zal nooit het zelfde zijn. Want het is een heel ander paardje! Maar weet zeker dat je met deze ook een mooie band gaat krijgen

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-16 19:28

love_western schreef:
Mooi geschreven <3

Knappe Dak zullen we nooit vergeten Y;(

En 2017 gaat gewoon geweldig worden! Lekker genieten van je 2 knappe paardjes. Binnenkort maar eens weer langskomen O:)


Ja inderdaad, paard komen knuffelen, dat doet ze graag. :D

Desi_2409 schreef:
Wat een prachtige merrie! Die foto dat ze de ketting in haar mond heeft, geweldig die blik!


Ghehe, het is ook wel een echte dametje hoor, bedankt voor de reactie.


pinkie87 schreef:
Het is moeilijk om iets los te laten waar je zo van houd. Maar weet zeker dat dit helemaal goed gaat komen zal nooit het zelfde zijn. Want het is een heel ander paardje! Maar weet zeker dat je met deze ook een mooie band gaat krijgen


Klopt Inge, dat kleine bolletje is echt nog steeds mijn held.
Met een beetje tijd en geduld komt het vast wel goed!

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

kking

Berichten: 1005
Geregistreerd: 24-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:13

Een zeer knappe dame....snap dat ze model speelt.
Veel geluk en plezier met haar....neem je tijd...komt vast goed!

Soms is je blijheid de oorzaak van een glimlach, soms is een glimlach de oorzaak van blijheid.

Lientjuhh22

Berichten: 407
Geregistreerd: 16-10-13
Woonplaats: Heeze

Re: 2016, When they give you their heart, it's forever.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 19:42

Wat een leukerd! Heel gaaf zo zonder aftekeningen!
Ik hoop dat je in haar je nieuwe maatje vindt!

Lola <3 B+13 ~ L1+22 ~ L2+14

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: 2016, When they give you their heart, it's forever.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 10:48

Wat een mooi overzicht! Ook heel mooi dat Dakota zo in de middelpunt staat, en terecht ook, maar ook knap dat je toe durft te geven dat Rozina en Belle toch niet helemaal bij je pasten en ze een top huisje gevonden hebben. En helemaal leuk vond ik het om te zien dat je toch weer een nieuwe topper gevonden hebt. Ik hoop dat jij en Jara nog lang samen zijn en heel veel leuks gaan beleven, ook samen met je vriend, zusje en Ylske!

Wie weet kan ik volgend jaar ook zeggen dat ik jouw kant op kan komen. Met Boelie uiteraard! Of als je hier een keer in de buurt bent van Midden-Limburg, mag je altijd een keer komen knuffelen met Boelie!


Balou_k

Berichten: 14052
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-16 15:51

Bedankt voor de lieve en mooie reacties!

Cassandra, zoals ik al zei ben ik echt ontroerd door jouw reactie. <3

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Dakota12
Berichten: 26
Geregistreerd: 16-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-16 12:57

❤️❤️❤️ /3 <3 :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers