[DIGI][WIP] Moeder en co

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

[DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 10:15

Helleuw,

It has been a long time...dat ik een topic geopend heb. Was eigenlijk ook niet van plan iets te openen maar ach... wat kan het kwaad :P En misschien een beetje om toch weer wat meer vertrouwen te krijgen in het tekenen. Die ben ik een beetje verloren.

Goed, in het aanvraagtopic zag ik een toffe foto van bokker Vianne, met daarin haar merrie en veulen, en dit vond ik voor mezelf weer een interessante uitdaging. Dus zodoende ben ik hier in juli ( :+ ) aan begonnen, en tot op heden nog steeds mee bezig. Neemt toch wat meer tijd in beslag dan gedacht. _O-

Ik werk met GIMP, de computermuis nog steeds en verder...tja. Ik heb momenteel een druk leventje en mijn motivatie is volledig weg, dus probeer even via deze weg weer wat vertrouwen terug te krijgen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Goed, ik ben dus nog niet eens op de helft... maar ik daag mezelf uit door een full body te doen... wat mij nooit zo goed af gaat :')

Liefs,
Me




AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:16

Dat wordt mooi! Ik ben benieuwd!

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Anoniem

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 10:19

Hoezo geen vertrouwen? Het is toch nu al prachtig?

mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 12:15

Nou dat vertrouwen, daar zou ik me niet zo druk over maken. Ziet er al prima uit!
Mooie glans op het veulen. Eventueel zou je nog kunnen kijken naar het -voor de kijker- linkse sprongewricht, dat ziet er iets te dik uit. Kan echter ook aan de schaduw liggen, zo zonder voorbeeldfoto weet ik dat niet zeker. Succes! Ben benieuwd wat je ervan maakt.

Mijn kleurrijke kunstwerken, vrij werk en in opdracht, vind je op mijn website, facebook of instagram :)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 20:02

Dank jullie wel :o
Ja klopt, voorbeen is wat raar, hoop dat hij nu beter is :o

Afbeelding


Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-16 12:45

Moeder is niet zo lekker gelukt, maar ach. Ik heb er plezier in gehad om deze tekening te maken en dat is me veel meer waard :D

Afbeelding

amiraanouk
Berichten: 304
Geregistreerd: 22-03-16

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:05

Ik vind 'm wel gaaf! Maar ik blijf maar kijken naar dat rechterachterbeen, die blijf ik maar een beetje gek vinden. :)

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:08

Ik vind je kleurgebruik goed gelukt! Mooi verschil in de kleuren bruin van het veulen, niet alleen maar een zwart en wit wit paard. Lekker veel oefenen dan komt het helemaal goed!

Mondy

Berichten: 11788
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 21:13

Mooi nayo !!! Ik mis een hoefje achter.. Day zou denk ik het "probleem" van het rare achterbeen al weghalen :j plus iets minder dikke beentjes. Maar wat een geweldig kleur gebruik zeg..wauw. Ook van de merrie ! Daar de manenkam misschien ietsje doortrekken naar t linker oor (rechts voor ons)
Ik wil zeker graag meer zien :))

Maar

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-16 18:47

amiraanouk schreef:
Ik vind 'm wel gaaf! Maar ik blijf maar kijken naar dat rechterachterbeen, die blijf ik maar een beetje gek vinden. :)

Dank je wel :D
Van het veulen of van de moeder? Die van die moeder vind ik ook gek ja, mee eens :o


maava schreef:
Ik vind je kleurgebruik goed gelukt! Mooi verschil in de kleuren bruin van het veulen, niet alleen maar een zwart en wit wit paard. Lekker veel oefenen dan komt het helemaal goed!

Lief, dank je wel! Ja ik probeer wel met de wat minder voor de hand liggende kleuren te werken. Maakt het vaak wel een stuk levendiger voor mijn idee. Oefenen is het sowieso. Ach... voor nu ben ik al lang blij als ik er met plezier aan kan werken, want dat is voor een lange tijd ook heel anders geweest :) :o


Mondy schreef:
Mooi nayo !!! Ik mis een hoefje achter.. Day zou denk ik het "probleem" van het rare achterbeen al weghalen :j plus iets minder dikke beentjes. Maar wat een geweldig kleur gebruik zeg..wauw. Ook van de merrie ! Daar de manenkam misschien ietsje doortrekken naar t linker oor (rechts voor ons)
Ik wil zeker graag meer zien :))

Maar

Ja, sorry, ik heb het voetje ontvoerd O:)
Thanks voor de tips! En de complimenten <3 :*

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: [DIGI][WIP] Moeder en co

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 15:23

Ik vind hem heel mooi! Ben benieuwd wat het verder wordt. Vind je kleurgebruik bij de merrie heel mooi, wit vind ik zelf zo'n lastige kleur altijd.

Rechterachterbeen van het veulen oogt de sprong wat raar en dik, wat uit verhouding :) verder denk ik dat hij erg goed klopt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker