Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 11:54

Ik heb in juni deze stal schoenen gekocht bij de epplejeck. Er was toen tentenkamp en dus geen btw. Heb er 120 voor betaald.
http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... 10512.html
Na een paard afspoelen sopt t alweer in mijn voeten en dat vieze zand is ook niet zo fijn .

Ik heb de bon niet meer. Wel evt een rekeningsafschrift. Zit hier garantie op? Ik kan niks terug vinden op de site

Autumnn

Berichten: 8036
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:56


Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 11:59

Ben je zeker dat het tentenkamp niet een "geen terugname" regel had?
Bij veel promoties enz is dat nl. wel en veel tentenkampen waar ik geweest ben was dat ook zo...
Dat zou je dan dus bij EJ moeten vragen. Indien die je niet willen/kunnen helpen kan je nog proberen om Ariat zelf te contacteren.. :) Lijkt me niet dat Ariat wil dat de schoenen zo snel stuk gaan en hun dus slechte reclame bezorgen.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 02-11-16 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Blomme
Berichten: 56
Geregistreerd: 28-05-15

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:00

Ik denk niet dat je nog iets terugkrijgt, is mijn ervaring....

Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 12:02

Ik zou het niet weten ayasha

Ik zal wel even mailen
En anders neem ik mijn verlies en haal ik normale werkschoenen bij de welkoop
Zonde van mijn 150 euro :Y)

petra8
Berichten: 1134
Geregistreerd: 08-06-09

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:09

Inderdaad even mailen. Ik heb hele goede ervaringen met EJ. Ik had schoenen van hun eigen merk die vrij snel stuk gingen, ik mocht toen na een paar maanden zonder bon nieuwe komen halen en toen ook die vrij snel weer stuk gingen kreeg ik het aankoopbedrag als korting op een nieuw paar betere en duurdere schoenen van een ander merk. Ik heb toen contact gehad met het hoofdkantoor en werd snel en goed geholpen.

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:15

Ondanks dat het stalschoenen zijn, zijn het denk ik geen waterdichte schoenen. Nu hou ik mijn schoenen echt niet droog met het afspoelen van mijn paard, maar heb waterdichte schoenen en dus geen last van natte sokken.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:22

Volgens mij zijn ze niet stuk maar gewoon niet waterdicht, en dat klopt ook bij deze schoen. Je hebt dit type ook nog met de toevoeging H2O en die is dan wel waterdicht.

Neemt niet weg dat ik het absurd vind dat schoenen van die prijs geen beetje water kunnen velen.

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:31

De terrain van Ariat is inderdaad niet waterdicht.
De tellirude (met H2o erachter) zijn wel waterdicht.

Heeft dus niks te maken met garantie of kapot zijn.
Je hebt gewoon de verkeerde schoenen gekocht :(:)

Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 12:33

Nee heb sowieso waterdichte schoenen, stond er op. Dan staat t verkeerde linkje hier excuses

Hij is sowieso stuk, zit een gat in de neus. Allemaal troep komt naar binnen

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:40

Een vriendin van me had vorig voorjaar ook Ariat schoenen gekocht. Elke dag als ze klaar was op stal haalde ze al het vuil er af en ze werden ook regelmatig met dat dure Ariat spul onderhouden. Na nog geen half jaar zaten er toch wat scheuren in het leer en ging de zool loslaten. Ze had, heel toevallig, de bon nog en is terug gegaan naar de Epllejeck. Die hebben netjes het probleem voorgelegd bij Ariat en foto's door gestuurd. Het oordeel van Ariat was dat ze slecht onderhouden waren want er zat vuil op en daarom viel het niet onder garantie..... 8)7 _-:( _-:( . Mijn oordeel is dus dat ik geen Ariat meer koop en mijn vriendin ook niet.

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 12:42

Dan moet je inderdaad Epplejeck even mailen ;)
Loop nu al ruim 2 a 3 jaar op het zelfde paar, maar nog nergens gaten te zien.

Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 13:02

Heb inmiddels epplejeck gemaild

Heb eerder ariat schoenen gehad, dan met rits. Maar de rits kon na paar weken niet meer open of dicht en ook weer gaten bij de neus door het lopen. Die heb ik ook even gehad. Dat was trouwens bij divoza

Als dit niet kan worden opgelost worden het geen ariats meer voor mij. Ik loop hele dagen van 8 tot 5 en wil toch een beetje comfort

Mara2000
Berichten: 987
Geregistreerd: 08-01-13
Woonplaats: Ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:05

Inoterry schreef:
Een vriendin van me had vorig voorjaar ook Ariat schoenen gekocht. Elke dag als ze klaar was op stal haalde ze al het vuil er af en ze werden ook regelmatig met dat dure Ariat spul onderhouden. Na nog geen half jaar zaten er toch wat scheuren in het leer en ging de zool loslaten. Ze had, heel toevallig, de bon nog en is terug gegaan naar de Epllejeck. Die hebben netjes het probleem voorgelegd bij Ariat en foto's door gestuurd. Het oordeel van Ariat was dat ze slecht onderhouden waren want er zat vuil op en daarom viel het niet onder garantie..... 8)7 _-:( _-:( . Mijn oordeel is dus dat ik geen Ariat meer koop en mijn vriendin ook niet.


Helaas exact dezelfde ervaring met mijn Ariat schoenen. 1 jaar oud en Ariat oordeelde hetzelfde. Die koop ik dus nooit meer.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:08

Het gekke is dat ik dat met rijschoenen nooit heb gehad. Ik heb werkschoenen en rijschoenen.
Mijn werkschoenen heb ik nu bijna een jaar en zit een scheur in. Mijn rijschoenen heb ik 3 jaar en zien er uit als nieuw, en daar rij ik ook mee door de modder en plassen ed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:09

Wat doen jullie er dan mee? Ik heb die met rits gehad wel 3 winters mee uitgemest, nooit ingesprayd, altijd vies en waren nog niet eens heel slecht toen ik ze weggooide

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:12

Hier al ruim 10 jaar Ariat, gemiddeld 2 a 3 jaar doe ik er mee. En dan gooi ik ze weg omdat het voetbed niet goed meer is. Schoen zelf mankeert dan niks aan.
En heel eerlijk.....af en toe maak ik ze schoon, maar als dat 2x gebeurd is het veel.... ;) En dan is het nog met een doek en wat water.....vraag zien ze hier nooit .

Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 13:13

Ik werk op een stal en loop er hele dagen op. 5 dagen in de week


Maak ze ook nooit schoon en spray ze ook niet in

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:27

Zou even proberen.
Ooit met een rijbroek gehad de rits vd zal ging iedere keer moeilijk open. Dus naar leverancier gestuurd, modellen uiteindelijk uit de winkel gehaald. Mocht wel een nieuwe ongeacht welk merk rijbroek uitzoeken, en prijs werd en verekend & kreeg nog eens 25% korting er boven op.

Ik denk dat je je het beste even gewoon in je mail je hele verhaal uit kan leggen, nee heb je, ja kan je krijgen. :)

Zelf heb ik ariats als zowel stal als werkschoenen, als rijlaars en outdoorlaarzen. Ik zweer sowieso bij ariat .

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:31

Ik loop al jaren op Ariat, nooit problemen. Tuurlijk slijten ze, maar niks raars.

NathalieBoer
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:34

petra8 schreef:
Inderdaad even mailen. Ik heb hele goede ervaringen met EJ. Ik had schoenen van hun eigen merk die vrij snel stuk gingen, ik mocht toen na een paar maanden zonder bon nieuwe komen halen en toen ook die vrij snel weer stuk gingen kreeg ik het aankoopbedrag als korting op een nieuw paar betere en duurdere schoenen van een ander merk. Ik heb toen contact gehad met het hoofdkantoor en werd snel en goed geholpen.


Bij mij precies hetzelfde! Super service +:)+

NathalieBoer
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:38

[***] schreef:
Wat doen jullie er dan mee? Ik heb die met rits gehad wel 3 winters mee uitgemest, nooit ingesprayd, altijd vies en waren nog niet eens heel slecht toen ik ze weggooide


Precies! Die van mij zijn ook nog als nieuw terwijl ik er mee door de modder bagger, er mee rijd, paarden er mee was en stallen er mee uit mest. Kwestie van goed laten drogen als ze nat zijn en zo af en toe eens een keer invetten.

Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 20:40

Heb het geregeld mer epplejeck. Mag zaterdag langs komen

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 20:44

Ik ben ook totaal niet de zuinigste met m'm schoenen!

Kabayo

Berichten: 13956
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-16 20:53

Ik gebruik ze gewoon waarvoor ze gemaakt zijn