Microblading wenkbrauwen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-16 22:27

Hoi!

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar dat had geen resultaat en zelfs het alwetende google kan wat betreft ervaringen haast niks vinden. Zoals in de titel te lezen gaat het over microblading: een manier om je wenkrauwen te laten tatoeëren. Vandaar heb ik 4 'proefstreepjes' gekregen om te kijken of ik niet allergisch ben, en dat ben ik tot nu toe niet. Morgen ga ik beslissen of ik het ga doen maar ik vind het stiekem best eng. :D Ik vraag me af of er meerdere mensen zijn die dit hebben laten doen? Ook ben ik heel benieuwd of je nog dagen lang 'voorschut' loopt. Mijn proefstreepjes zitten achter mijn oor en dus slecht zichtbaar voor mijzelf, maar volgens mij zie ik al wel een zwelling en is het nog knalrood.
Ook ben ik wel benieuwd naar ervaringen van andere technieken.

-



viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 06:21

Wat is het precies ?
Ik heb zelf hairstroke maar ben niet tevreden steeds missen ze stukjes daardoor moet ik ze bij blijven tekenen.

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:35

Wat is dat voor iets? Ik ken het niet. Ik heb PMU dmv hairstroke techniek dus ook een soort tatoeeren.
Wat is het verschil hiermee?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:37

Citaat:
hairstroke kan op twee manieren gezet worden, het kan met de naald, dan zijn vaak de lijntjes net iets dikker of het kan met een mesje dan praten we over microblading, bij microblading zijn de lijntjes net wat fijner en wat dunner.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:01

Dan heb ik dus microblaiding :)
Het is goed gezet maar ik wil graag meer vulling voor mijn wb en zal daarom hier niet nog een keer voor kiezen.

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 18:09

Ik lees dit even mee! Ik wil volgend jaar m'n wenkbrauwen laten doen en ben benieuwd naar verschillende ervaringen.

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Vera96

Berichten: 2164
Geregistreerd: 15-02-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-16 20:31

Bedankt Iris voor de verduidelijking, wist zelf ook het verschil niet precies. Ik denk dat je met dunne mesjes een natuurlijkere resultaat kunt krijgen.

@viphorse, ik las iets over in schaduwen, misschien is dat iets meer voor jou dus?

Ik heb redelijk volle wenkbrauwen maar mijn haren zijn lang (en krullend), daarbij komt dat het nu in de aanbieding was dus vond het wel een geschikt moment. Ben stiekem best bang dat je heel duidelijk ziet dat het geen echte haartjes zijn.

-

Popstra
Berichten: 13612
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:22

Ik heb jaren geleden mijn wenkbrauwen eens laten doen en toen bestond het microbladen niet. Het werden dus echt volledig ingekleurde wenkbrauwen. Ik zou dat iig nooit meer laten doen want vond het niet mooi uiteindelijk en toen het verdwenen was bleef je op de huid daar een witte streep zien. Heb erg mooie resultaten gezien met de microbladen en denk echt dat dit wel de moeite waard is

Ik l*l niet met de wind mee nee...

viphorse

Berichten: 1504
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:35

Ik heb voldoende haartjes staan die ook goed dik zijn etc. Ik heb microblaiding maar zou daar niet nogmaals voor kiezen .

Als je aarzelt, groeit je angst; als je waagt, groeit je moed

Kimbers

Berichten: 5098
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:38

Ik heb hairstrokes en het is daarna nog geschaduwd. Suuuuper blij mee! Alleen hairstrokes vind ik niet mooi.

Als er stukjes ontbreken dan kan je toch gewoon terug? Snap niet zo goed dat mensen het daar dan bij laten.

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:45

Ik heb het ruim 2,5 jaar geleden laten doen. Wat een verademing!!! Niet meer je gezicht er op hoeven tekenen! :D Mensen zagen op het eerste gezicht ook niet dat ik mijn wenkbrauwen had laten tatoeëren, pas als ik het zei en ze gingen echt goed kijken, was het duidelijk. Maar dat is ook afhankelijk van de kunde van de persoon die ze zet en of de kleur goed past bij je bestaande wenkbrauwen/ haarkleur en gezicht.

Het jammere is alleen dat het vervaagt. Ik moet inmiddels dus wel weer zelf mijn wenkbrauwen bijtekenen, want je ziet er bijna niets meer van. Ik wil het in de toekomst dus wel weer laten bijwerken.

prii_boy

Berichten: 2087
Geregistreerd: 04-03-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 10:56


Ababe

Berichten: 982
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:00

Ik heb het ook laten doen, ruim 1,5 jaar geleden alweer. Ben er super blij mee!
Ik moet wel zeggen dat er veeeeeeeeeeel verschil zit in waar je het laat zetten.. Heb echt dingen gezien waar ik me nog over verbaas, zo slecht.. Dus goed verdiepen en veel ervaringen van de desbetreffende persoon opzoeken en niet alleen op basis van wat instagram foto's (met 800 filters) afgaan ;)!

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:00

Mijn moeder zet deze, maar ook op andere manieren, wenkbrauwen. Persoonlijk vind ik het resultaat microblading echt prachtig. Bijna niet van echt te onderscheiden! Wel heb ik gemerkt dat deze techniek niet bij iedereen even goed pakt en daardoor blijft zitten

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:08

Vorig jaar heb ik hairstroke met een naald laten zetten, eerder dit jaar bij laten werken met een mesje. Met een naald is dikker/duidelijker, met een mesje vervaagt eerder, zijn wel fijnere streepjes. Kan eventueel foto's zoeken als je wilt.

De microblading ken ik niet, wellicht iets voor volgend jaar :P Mag nu niets ivm zwangerschap, maar m'n wenkbrauwen zouden best een oppepper kunnen gebruiken. Wel worden ze iedere 2 a 3 weken geverfd, want de haartjes zijn gewoon heel licht (en ja, die worden steeds lichter, iets met grijs worden...).

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:22

Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom zou je dat überhaupt wíllen? Ik zag dat iemand het al had over 'mijn gezicht erop tekenen', maar vinden jullie van die kunstmatige, getekende wenkbrauwen dan oprecht mooi?

Schoentje, kerstmuts en [o]

droversrun

Berichten: 1027
Geregistreerd: 23-02-07

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:25

Ieder zijn mening toch? Ik vind getekende wenkbrauwen pas lelijk en ik kan me voorstellen dat geen wenkbrauwen ook niet grappig is om te hebben. Met microblading (als het goed gebeurd) is het bijna niet meer van echt te onderscheiden hoor :)

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 11:37

oomens schreef:
Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom zou je dat überhaupt wíllen? Ik zag dat iemand het al had over 'mijn gezicht erop tekenen', maar vinden jullie van die kunstmatige, getekende wenkbrauwen dan oprecht mooi?

Ja, ik chargeer hem altijd graag :) Maar ik heb van mezelf maar heel weinig wenkbrauw. Ze lopen niet mooi door. Ik vind ontzettend kunstmatig getekende wenkbrauwen Heel Erg Lelijk. Daarom heb ik ook gekozen voor een techniek waardoor het natuurlijk lijkt. Waarbij de wenkbrauw wel in balans is en er niet heel gekunsteld uit ziet. Ze zien er niet nep uit.

Wenkbrauwen geven je gezicht nou eenmaal expressie, en ik als niet van nature gezegend met mooie, volle wenkbrauwen, wil daar ook graag gebruik van maken.

Mlies
Berichten: 14145
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 19:37

oomens schreef:
Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom zou je dat überhaupt wíllen? Ik zag dat iemand het al had over 'mijn gezicht erop tekenen', maar vinden jullie van die kunstmatige, getekende wenkbrauwen dan oprecht mooi?


Bij mij zien de meeste mensen niet dat ik ze bij teken. Zonder is gewoon kaal, uitdrukkingsloos. Dat is echt geen gezicht.. Maar het is drama om het elke dag mooi gelijk te krijgen, kost tijd en vermogen aan producten. Lijkt me heerlijk wakker worden met wenkies. :D

http://www.skyesearchdogs.nl
Reddingshonden, mantrailen, vlaktezoeken, detectie

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:06

oomens schreef:
Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom zou je dat überhaupt wíllen? Ik zag dat iemand het al had over 'mijn gezicht erop tekenen', maar vinden jullie van die kunstmatige, getekende wenkbrauwen dan oprecht mooi?


Fotoshop eens je wenkbrauwen weg in een foto en je snapt het denk ik in mijn geval wel :+. Mijn wenkbrauwen zijn doorzichtig. In combinatie met wimpers die ook doorzichtig zijn, zie ik er heel onverzorgd uit en gewoon f*cking lelijk :')
Ik hou ze altijd heel naturel, laat alleen epileren en verven. Maar dat pakt zeer slecht bij mij, dus wil ik ook permanente make up laten zetten.

Met microblading kan het net wat verfijnder, maar het blijft wel minder lang zitten. Ook is het heeeel afhankelijk van degene die ze zet. De een kan mooie natuurlijke wenkbrauwen maken, de ander die maakt een streepjespatroon.

Ik ben weinig mensen tegengekomen die ook blonde wenkbrauwen mooi kunnen zetten. Toevallig hier in de buurt iemand die ze heel mooi en natuurlijk kan zetten. Met naald zelfs. Dus daar ga ik binnenkort een afspraak maken!

Kimbers

Berichten: 5098
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 20:08

Oomens. Niemand in mijn omgeving heeft opgemerkt dat mijn wenkbrauwen getattoeerd zijn. Het is juist de bedoeling dat het er natuurlijk uit ziet.

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 23:58

oomens schreef:
Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom zou je dat überhaupt wíllen? Ik zag dat iemand het al had over 'mijn gezicht erop tekenen', maar vinden jullie van die kunstmatige, getekende wenkbrauwen dan oprecht mooi?


Ja! Ik vind het bij veel mensen echt lelijk en vooral zonde dat ze niks aan hun wenkbrauwen doen. Behalve dus als je mooie van jezelf hebt.

Als ik het ooit kan betalen zou ik het direct doen!

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:11

Ik heb mijn wenkbrauwen helemaal lelijk geplukt (tic wanneer ik stress heb).

Probeer ze nu bij te laten groeien en tot die tijd teken ik bij maar het schiet niet op. Het is een drama om het iedere ochtend mooi voor elkaar te krijgen dus twijfel ook over microblade. Ben alleen zo bang dat het lelijk wordt aka. dat iemand het verprutst :=

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

Happinez

Berichten: 8352
Geregistreerd: 28-10-06
Woonplaats: Drenthe, Overijssel, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 00:19

oomens schreef:
Misschien snap ik het niet helemaal, maar waarom zou je dat überhaupt wíllen? Ik zag dat iemand het al had over 'mijn gezicht erop tekenen', maar vinden jullie van die kunstmatige, getekende wenkbrauwen dan oprecht mooi?

Afbeelding

Uhmm nee , tenzij het netjes gedaan is dan wel :D
Gelukkig ben ik zelf gezegend met een flinke bos boven mijn ogen, maar snap heel goed dat mensen dit laten doen.
Het resultaat kan zo mooi zijn !

<3 Follow your dreams ....
[HTT] Van bouwval tot landgoed

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:42

Wat leuk om dit topic tegen te komen.

Ik zet zelf microblading in mijn salon kan het iedereen aanraden!

Bij deze een paar voorbeelden. Deze foto's zijn direct na de behandeling gemaakt. De kleur word nog tot 30% minder.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben verliefd op dit vak

Hebben jullie voor en na foto's van jullie wenkbrauwen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pyrrhus, SusanH, Vetra en 76 bezoekers