Vakantie ranch Canada

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 12:26

Hallo!

Zouden jullie mij willen helpen? Mijn droomvakantie is om een vakantie van 2 a 3 weken op een ranch in Canada te zitten en te ervaren hoe het echte ranch leven is.

Hebben jullie voor mij tips met (betrouwbare) adressen, waar op te letten, tips, kosten en eventueel organisaties waar ik het via kan doen?

Ik zit niet gebonden aan een datum, wanneer is het beste om te gaan?

Alvast onwijs bedankt!!!

Anoniem

Re: Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:30


FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 13:25

Anoniem schreef:
[ITP] My Canadian Adventure... zoiets bedoel je? Zoals in dat topic wat op dit moment in de spotlight staat?


Ja precies, alleen dan ingekort voor 3 weken haha

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 13:26


Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:29

Kijk eens op yardandgroom.com

Bedenk wel dat 3 weken echt niks is..... je kost die mensen een hoop tijd en moeite om jou van alles te leren. En vervolgens ben je alweer weg.
De meeste kortdurende verblijven zullen dan waarschijnlijk ook op speciale guest-ranches zijn en jou wat geld kosten.

Wil je het écht ervaren, trek er dan maanden voor uit, geen weken.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 13:42

Kelly_ann schreef:
Kijk eens op yardandgroom.com

Bedenk wel dat 3 weken echt niks is..... je kost die mensen een hoop tijd en moeite om jou van alles te leren. En vervolgens ben je alweer weg.
De meeste kortdurende verblijven zullen dan waarschijnlijk ook op speciale guest-ranches zijn en jou wat geld kosten.

Wil je het écht ervaren, trek er dan maanden voor uit, geen weken.


Thnx voor de link!

Ik zou uiteraard ook langer willen maar dat wordt gewoon lastig met een vaste baan en 2 paarden.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Re: Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 18:26

Meer tips?

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:55

Je topic hoort op ervaring en diensten en niet op buiten rijden, ruitervakanties en trektochten, want je bent op zoek naar een paard gerelateerde dienst. Je kunt een link van je verplaatste topic achterlaten in:
[BRT] Links naar topics buiten [BRT]

BRT→ ED

NuevaAtalaya

Berichten: 72
Geregistreerd: 28-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:29

Op workaway zou je ook kunnen kijken. Alleen de meeste mensen zoeken inderdaad iemand voor een langere tijd dus dat is wel wat lastiger. Ik denk dat als je een klein bedrag betaalt er ook al meer mensen interesse hebben dus je kunt het zeker proberen!

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-16 12:44

NuevaAtalaya schreef:
Op workaway zou je ook kunnen kijken. Alleen de meeste mensen zoeken inderdaad iemand voor een langere tijd dus dat is wel wat lastiger. Ik denk dat als je een klein bedrag betaalt er ook al meer mensen interesse hebben dus je kunt het zeker proberen!


Dank je wel!, ik ga eens kijken!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 21:34


TapijtRol
Berichten: 4
Geregistreerd: 31-10-16

Re: Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 22:50

Wil je echt werken, of wil je een vakantie waarin je ervaart hoe het echte Canadese leven op een ranch is?

Werken gaat vaak wat lastiger dan een vakantie. Men neemt niet snel iemand aan voor zo'n korte periode. Op het moment dat je ingewerkt bent, ben je al weg en dat kost vaak alleen maar moeite voor een bedrijf in plaats van het moeite besparen met 'werk'.

FennaK
Berichten: 1081
Geregistreerd: 13-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-16 22:54

TapijtRol schreef:
Wil je echt werken, of wil je een vakantie waarin je ervaart hoe het echte Canadese leven op een ranch is?

Werken gaat vaak wat lastiger dan een vakantie. Men neemt niet snel iemand aan voor zo'n korte periode. Op het moment dat je ingewerkt bent, ben je al weg en dat kost vaak alleen maar moeite voor een bedrijf in plaats van het moeite besparen met 'werk'.


Jaa dat eerste eigenlijk! Snap dat het qua 'werken' niks wordt omdat 3,5 week dan te kort is.

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Re: Vakantie ranch Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 23:35

En biedt zoiets als Trailfinders geen dergelijke vakanties aan?