Pensionstalling omgeving Borculo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lola96
Berichten: 415
Geregistreerd: 25-09-08

Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-16 10:53

Ik heb een vraag aan de Bokkers in de omgeving van Borculo.

Mijn vriend heeft daar een baan aangeboden gekregen en denkt er serieus over na om deze aan te nemen.
Wij wonen zo ongeveer aan de andere kant van Nederland dus zullen daar dan ook naar toe verhuizen.
Nu ben ik al behoorlijk in de stress want waar ga ik met mijn paarden heen?!

Kunnen jullie mij vertellen hoe het aanbod is in die omgeving?
Is het moeilijk om daar een goede stalling te vinden voor twee paarden?
Ik ben op zoek naar een stal waar mijn paarden dagelijks buiten kunnen staan, ook in de winter 5 a 6 uurtjes, en in de nacht op stal.
Het is dan niet de bedoeling dat ze tot aan hun knieen in de blubber staan dus als het land niet droog genoeg is zal er een paddock aanwezig moeten zijn.
Zelf uitmesten oid is geen probleem, ik wil wel dat ze voldoende ruwvoer krijgen van goede kwaliteit.
Wat betreft de faciliteiten ben ik al blij met een buitenbaan met goede bodem en uitrijmogelijkheden in de buurt zou ook wel erg prettig zijn.
Ook zou ik heel graag horen hoe de prijzen liggen in die regio en als jullie mij wat opties zouden kunnen geven van pensionstallen waar ik zou kunnen informeren, heel graag!


C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70503
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 10:55

Ik verplaats dit topic van VSW naar [ED] Ervaringen en diensten. Je kan hier [VSW] Links naar topics buiten [VSW] een link naar je topic plaatsen om het extra onder de aandacht te brengen.

Blon_D

Berichten: 4088
Geregistreerd: 28-11-04

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:44

Voor 250 per paard kom je een heel eind. In de omgeving zijn er veel plekken waar stalling beschikbaar is, wel een dorp of 2 verderop (15 min met de auto). Goedkopere plekken zijn er ook wel te vinden.

..

robbie88

Berichten: 2080
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:53

zat stallen hier in de buurt.. ik sta een half uurtjr bij borculo weg.. betaal 235 volpension incl binnen en buitenbak binnen en buitenzetten enz.. goedkoper is zonder binnenbak zeker wel mogelijk

Cranio sacraal therapeut
Tante rikie : dressur L1 springen 120 +13 cross L +1
Siem : L1+1
Vinted kast : https://www.vinted.nl/member/37950822-marjon1982518


HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:58

Ik weet niet hoe ver je wil gaan, maar stal luttikhedde (goor/markelo) voldoet aan al je eisen

Love is our resistance

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 11:16

Hoi, ik woon in Borculo. Ik weet een particulier in Barchem (5 min. met de auto) die twee stallen vrij heeft en wil verhuren, dichtbij rijvereniging met zeer goede buitenrijvoorziening, crossbaan op 5 minuten stappen en geweldige uitrijmogelijkheden. Zelf heeft ze mooie stallen en een goede buitenbak, weides etc.

Lola96
Berichten: 415
Geregistreerd: 25-09-08

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 19:21

Dank jullie wel voor de reacties!

Mijn vriend heeft komende week een gesprek en daar zal vanaf hangen of hij de baan accepteert.
Als dit het geval is ga ik een dagje die kant op om stallen te bekijken.
Maar wat ik uit deze reacties begrijp moet het niet moeilijk zijn om een geschikt plekje te vinden denk.
Dat stelt me al een heel eind gerust, ik kom zelf uit de randstad en hier is het niet makkelijk om een goede stal te vinden en al helemaal niet wanneer je met twee paarden komt, je mag hier al blij zijn als er ergens 1 stal vrij is.
De prijzen vallen me erg mee, 235 euro volpension en nog een binnenbak erbij ook, voor zoiets zou je hier het dubbele betalen!

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Re: Pensionstalling omgeving Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 19:53

Dat is hier inderdaad heel anders! Stallen genoeg!

Love is our resistance

Lola96
Berichten: 415
Geregistreerd: 25-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 21:44

SophieFT schreef:
Dat is hier inderdaad heel anders! Stallen genoeg!


Dat is perfect!
En kunnen ze op de meeste stallen in de winter ook buiten staan zonder dat ze tot hun knieen in de blubber staan?
Dat is hier op de meeste stallen weer niet mogelijk tenzij je 2 uurtjes buiten genoeg vindt maar ik vind het toch wel lekker als ze zo'n 5 a 6 uurtjes buiten kunnen, dat zijn ze ook gewend.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 22:31

Lola96 schreef:
SophieFT schreef:
Dat is hier inderdaad heel anders! Stallen genoeg!


Dat is perfect!
En kunnen ze op de meeste stallen in de winter ook buiten staan zonder dat ze tot hun knieen in de blubber staan?
Dat is hier op de meeste stallen weer niet mogelijk tenzij je 2 uurtjes buiten genoeg vindt maar ik vind het toch wel lekker als ze zo'n 5 a 6 uurtjes buiten kunnen, dat zijn ze ook gewend.

Zeker zijn die er! Die ik hiervoor noemde is dat sowieso, maar dicht bij Borculo zijn die er vast ook wel te vinden !

Love is our resistance


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 32 bezoekers