Een soort 'like' op Bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 09:18

Misschien een idee om een hoefijzertje of zoiets toe te voegen als like-je. Als bevestiging dat je het met een mening eens bent, of ter bevestiging dat je iets gelezen hebt? Zeker voor de TS zou dat handig zijn. Nu voel je je als TS een beetje verplicht om iedereen te antwoorden, al is het maar omdat anderen de moeite nemen om zich in jouw stelling/vraag/mening te verdiepen...

Ik ben vast niet de eerste die dit oppert :D

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!


Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:20

Dit is al zo vaak besproken. Gebruik de zoekfunctie eens ;)

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 09:22

Jammer dan, sommige dingen moeten opnieuw aangezwengeld worden om weer eens besproken en eventueel gewijzigd te worden.

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4412
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:25

Dit is inderdaad al heel vaak besproken. Met één april maakten ze er zelfs een grapje van :P

Het punt met een 'like' is dus dat mensen niet meer te moeite gaan nemen om te reageren, en dat zit veel bokkers dwars. Net als wat er met Facebook gebeurd, duizend likes en met een beetje geluk één of twee reacties.

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:31

Daarbij is bokt geen Facebook /Instagram.
Opnieuw aangezwengeld worden, dat hoeft imo niet. Er is een poosje terug een zeer uitgebreid antwoord geweest vanuit het team met alle voor en nadelen voor een like knop op een rijtje.

Zoekt en gij zult vinden ;)

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

dorothea

Berichten: 3000
Geregistreerd: 19-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-16 09:32

Of misschien krijg je dan alleen reacties die er toe doen. Het gebeurt m.i. zo vaak dat er al op pagina 2 iets compleet anders besproken wordt...maar goed, slecht idee dus _O-

www.wereldasielen.nl kijk hier eens op voordat je naar het zonnige Zuiden vertrekt....zomercampagnes>vakantietips
En dan ineens is ze er niet meer: de liefste hond van de wereld. Zsa Zsa, rust zacht in de grote hondenhemel. Ik mis je...
Je spreekt vloeiend Frans en je wilt wat bijverdienen op free-lance basis? PB me voor meer info!

palousa_boy

Berichten: 10421
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:35

Dan zou ik zelf meer voelen voor iets als "taggen". Dat is meteen makkelijk voor als er iets staat als "moet je bij bokker ... Zijn"

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4412
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 09:42

palousa_boy schreef:
Dan zou ik zelf meer voelen voor iets als "taggen". Dat is meteen makkelijk voor als er iets staat als "moet je bij bokker ... Zijn"

Ja, dat zou wel handig zijn!


Het is niet per sé een 'slecht' idee hoor TS. Alleen inderdaad al zo vaak en uitgebreid besproken dat het niet per sé meer hoeft ;)

slimmerik

Berichten: 16625
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 11:53

dorothea schreef:
Misschien een idee om een hoefijzertje of zoiets toe te voegen als like-je. Als bevestiging dat je het met een mening eens bent, of ter bevestiging dat je iets gelezen hebt? Zeker voor de TS zou dat handig zijn. Nu voel je je als TS een beetje verplicht om iedereen te antwoorden, al is het maar omdat anderen de moeite nemen om zich in jouw stelling/vraag/mening te verdiepen...

Ik ben vast niet de eerste die dit oppert :D


Dat is het risico van TS dat ze neemt als ze een topic opent. Zo'n like-knop is zo onpersoonlijk en ongemeend.... Er zijn mensen die niet eens meer echt kijken wat er gepost wordt of door wie maar zomaar op zo'n knop rammen.... of mensen die in het statje willen komen van meeste like-knop-duwers haha....

Nee, alsjeblieft niet....

Zij die achter mijn rug over mij spreken, staan op de juiste plek om mijn "bips" _O- te kussen :D tekst geciviliseerd :D

nienke555

Berichten: 4924
Geregistreerd: 16-05-13

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 11:57

Ik vind het best een goed idee. Op bijvoorbeeld het caviaforum hebben ze dit ook, daar heet het een 'pluim'. Het is makkelijk om even een like te geven op een reactie als: 'leuke foto's, en mooi paard hoor!' Op zo'n reactie hoef je niet uitgebreid te antwoorden :)

Jennifuur

Berichten: 3162
Geregistreerd: 13-08-08

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:01

Om eerlijk te zijn zag ik het idee eerst niet zo zitten, maar sinds een tijd zit ik nu op een ander forum waarbij dit mogelijk is en ik vind het veel fijner werken. Je kan daar reacties liken en elkaar taggen en daardoor wordt het naar mijn idee veel persoonlijker, omdat er meer interactie is.
Geregeld zie ik hier ook posts voorbij komen en dan heb ik dus ook de neiging om die te liken, maar dat kan hier niet. Het is dan niet dat ik in plaats van die like maar een reactie ga typen, want dat zou niks toevoegen.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Re: Een soort 'like' op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 12:36

Waarom zouden we hier, na jaren dezelfde discussie, na tientallen van dezelfde topics nog eens iets aanzwengelen?

In dit geval meer oude koeien uit de sloot halen- het is al zó vaak besproken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-16 21:23



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers