Wainonia straalt toch nog eens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 19:45

Geen rijtopics meer op bokt voor Wainonia, dat heb ik gezegd. Ik ga mijn belofte breken. Met heel veel dank aan KoudbloedKim (KBK) voor deze prachtige foto's. <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En voor het eerst in mijn leven zonder zadel op mijn lieve meid gezeten <3
Afbeelding

Afbeelding

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:47

Prachtige foto's!

maralyn

Berichten: 10419
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:50

Die een na laatste...
Wat een super leuke foto....
Echt eentje voor aan de muur.
Of de tweede, die vind ik ook erg spontaan! Houd ik wel van.

Edit: Twee na laatste :D:D
Laatst bijgewerkt door maralyn op 29-10-16 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

KimE

Berichten: 1673
Geregistreerd: 27-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:51

Wat een verschil in uitstraling van het paard sinds het vorige topic. :) Het ziet er ontspannen uit, je hebt lekker gereden of niet? Dat stralen jullie in ieder geval wel uit. Het ziet er een stuk minder geforceerd uit dan laatst.

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:51

Wat fijn, ze ziet er weer vrolijk uit! Oortjes er weer mooi op! Fijn! En wat een mooie foto's :)

different1
Berichten: 3630
Geregistreerd: 12-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:52

Fijn dat je deze foto's deelt, ik vind het over het algemeen een fijn beeld (voor wat er nu verwacht kan en mag worden) en Wainonia heeft haar oortjes gezellig naar voren.
Het ziet er vriendelijk uit.

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:54

Ik heb echt respect voor jou, dat je nog steeds rijfoto's durft te posten nadat je soms best heftige reacties hebt gekregen. Wat zien jullie er samen goed uit! Vind het hele fijne foto's om naar te kijken <3

Supervixen

Berichten: 12820
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:56

Leuk, ik vind de foto's iets te hard bewerkt. De kleuren van de achtergrond vind ik wat te fel bij een aantal foto's. Dat maakt het wat onnatuurlijk. Dat is echter ook mijn smaak denk ik.
Het rijden ziet er prettiger uit dan bij je vorige serie! Mijn paard heeft bijna dezelfde bouw, daarom vind ik het leuk om te zien hoe jij het rijden aanpakt. Je onderbeen is nog steeds wat teveel naar achteren.

Pumpkins

Berichten: 3146
Geregistreerd: 14-05-10
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:57

Blij dat je toch nog weer een topic opent :) ziet er lekker ontspannen uit. Veel beter dan de vorige sessie.

pien_2010

Berichten: 43135
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 19:58

Wouw wat een mooie foto's. Goed gedaan. Die oortjes vind ik zo aandoenlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:00

Door het beeld dat ik van de vorige topics had gekregen (met name bepaalde reacties), verwachtte ik een stijf, nukkig paardje aan te treffen dat zou bokken, staken, onder TS weg zou proberen te rennen etc.
Van dit alles bleek helemaal niks waar.
Het is een merrie met een sterk karakter en een eigen mening, maar daar is alles ook wel mee gezegd.
We kwamen aan en Murosch moest nog opzadelen.
Toen ze met het zadel bij de bak aan kwam, stond Wainonia met haar oortjes naar voren te kijken en liet zich zonder vast te staan zonder enig probleem opzadelen.
Van stijfheid was ook absoluut niks te merken, we zagen juist een erg lenig, soepel paard dat vrolijk om zich heen keek.

Het rijden ging ook heel netjes, gewoon een lekker soepel dier, wel met een wat onvoordelige bouw, maar daardoor extra knap om haar zo los in het lijf te laten lopen.
Van stijfheid was absoluut geen sprake.
Ik begrijp wel dat er n.a.v de foto's in vorige topics meningen zijn gevormd, maar in het echt ziet het er 10x beter uit. :o
Hopelijk heb ik dit een klein beetje over kunnen brengen in mijn foto's.

De foto's zijn technisch gezien niet allemaal even goed, dat komt omdat Wainonia vooral in de schaduw liep, maar Murosch bovenlichaam in de zon kwam.
Dit heb ik wat extremer na moeten bewerken. :)
Dit is dan ook niet de kwaliteit die je van mij krijgt bij een echt goede shoot.

L0veMyHorse

Berichten: 1342
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:01

Hoezo geen rijfoto's meer plaatsen?!
Jullie rijden er super lekker bij! Ziet er erg vriendelijk en ontspannen uit :) Leuke merrie heb je ook, veel plezier nog met haar!

Madje1992

Berichten: 2002
Geregistreerd: 10-04-10
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:02

Ziet er netjes uit!
Tineke heeft erg mooie foto's gemaakt.

tiwi1969

Berichten: 7628
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:15

Prachtige foto's en ik zie veel meer actie in het achterbeen dan in voorgaande foto's.
Goed bezig!

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:17

Ik heb in eerdere topics nooit een reactie geplaatst, wel alles gevolgd. Ik denk dat je te veel bezig was om het heel bokt naar de zin te maken. Dat lukt toch nooit. Ik hoop dat je het plezier in het rijden terug hebt ? Je straalt in ieder geval wel op de foto's ! Die close up van jullie is echt prachtig.

Anoniem

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:23

Wat [naam] zegt kan ik beamen. Door alle commentaar van anderen ga je uiteindelijk twijfelen, maar in het echt zie je er gewoon niks van terug. Het zag er gewoon netjes uit en de paarden zagen er ook vrolijk uit. :)

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 20:43

Onwijs bedankt voor de fijne en lieve reacties! We genieten zeker samen. Maarten en Tineke, jullie zijn ontzettend lief, nogmaals bedankt :)

djinnie

Berichten: 2794
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:49

Amai, Murosch, ik zie een uitermate tevreden paard! +:)+ Ja, ze heeft een onvoordelige bouw. Nee, het rijden is niet perfect (gelukkig maar, valt er nog wat te leren ;) ) Maar als een paard zo tevreden en relaxt kijkt, dan doe je dus iets goed. Simpel.

Blijf vooral heerlijk kijken naar wat je merrie aan kan en dan komt het helemaal goed. Ik heb genoten van jullie foto's.

Wildgirl

Berichten: 11660
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:52

Ik heb vanonder mijn steen je laatste rijtopics gevolgd...dit ziet er goed uit ts! Je ziet ook duidelijk haar buikspieren aanspannen, gogogo!

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 20:55

Respect voor het plaatsen van de foto's! Had er in je eerdere topics al bewondering voor vanwege alle kritiek. Lekker doortrainen samen en ik ben benieuwd naar hoe jullie over een tijdje samen door de bak gaan!

llora
Berichten: 1302
Geregistreerd: 05-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:00

Prachtige foto's en ik vind dat je top bezig bent. Je hebt plezier en je paardje ziet er vrolijk en happy uit. Doe zo voort. Ik heb je vorige topics ook gelezen en ik vond sommige reacties soms erg hard. Fijn dat je ze niet ontmoedigd hebben en dat je blijft verder doen. Niemand is perfect en maakt fouten. Daaruit leren we. Maar je bent echt goed bezig.

Jennyxx

Berichten: 3042
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:02

Prachtige foto's! Fijn.

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:06

Murosch, super! Wat een verschil met je vorige topic zeg!
Ook daar zag ik een nukkig paard, wat bijna overal boos op keek en moeite met haar lichaam leek te hebben.

Hier zie ik weer een vrolijk paard, die een lekker rondje sjouwt! +:)+

Ga zo door!

Appelflapje

Berichten: 9578
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:11

Wat een heerlijke plaatjes! Vind het heel leuk om jullie vooruitgang te zien, super dat je zo bewust deze andere weg in bent geslagen. Ik zie dit heel graag!

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Wainonia straalt toch nog eens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:14

Wauw, fijn om te zien!