Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-16 21:48

Hoihoi!


Afbeelding


16 oktober had ik mijn allereerste fotomeeting met Bon Jovi, en ik wou zeker weten hier een topic over openen. De dag ervoor ging ik samen met een vriendin een vriendin van mij ophalen vanaf station. Helaas kregen we op de terug weg een auto ongeluk wat gelukkig goed is afgelopen. Helaas wel een lichtelijk trauma aan overgehouden. Dag er na, na 4 uur amper slaap gehad te hebben ben ik naar Bon Jovi toe gegaan. Helemaal mooi gemaakt, in geknot (jaja dit was mijn allereerste keer :') ) Bon vind de trailer altijd stom, wil der niet graag in maar hij was die dag zo ontzettend braaf. Wat ik erg fijn vond, aangezien ik nog onder spanning stond en onwijs stijf en pijn had van de dag ervoor. Ook tijdens de meeting heeft hij zich boven verwachting goed gedragen. Paar keer even omhoog en laten zien dat hij ongeduldig werd... Maar hee, wat wil je als je nog maar net 4 jaar oud bent. Voor mijn puppy die ik net een paar maand heb ben ik echt onwijs trots...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zelfs aan de longeerlijn kunnen draven, was best glad en gleed zelfs een keer onderuit. Hij herpakte zichzelf zo rustig kwam naar me toe en volgde mijn aanwijzing en deed het super goed <3

Zelf had ik natuurlijk ook mijn eigen camera mee :+ Dus vriendin had in onze pauze een paar foto's nog gemaakt van mij en Bon samen :D

Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding




Dit waren tot nu toe foto's van de fotomeeting, misschien maak ik als ik alle foto's heb nog een topic aan :D


En nog een ander momentje, een super trots moment. Zal voor misschien veel niks voorstellen, maar dit gevoel en deze beleving was voor mij hemels zo mooi! <3


Afbeelding
Ik heb gisteren voor het eerst in m'n eentje alleen zonder opstaphulp/ vertrouwen vanaf de grond persoon gereden in de buitenbak.... Ik reed al 2 weken alleen in de binnenbak, jaa ik vond het echt spannend de eerste keer ik hoorde allemaal geluiden die er eerst niet waren :') Puppy deed het toen al erg goed. Gisteren mijn stoute schoenen aan getrokken en geluisterd naar mijn gevoel. Even door de buitenbak gelopen hij vond alles heel spannend ( heb 2 keer eerder in die bak gereden, reed altijd in een andere buitenbak maar deze was een stuk droger ) Later heb ik hem stil gezet, dat is maanden een probleem geweest waardoor ik hele tijd hulp heb gehad. Toen ben ik opgestapt, eerst erg druk willen rennen maar hij zette zich om tot mij en luisterde onwijs goed naar mij! De weken dat ik binnen reed, heb ik altijd van te voren nog gelongeerd. Dus gisteren dubbel op nieuwe dingen ervaart ( als ik het niet vertrouwde was ik eerst natuurlijk wel gaan longeren :+ )

Al met al, ik ben onwijs trots op mijn puppy die inmiddels 1,60 is en geen 1,56 pony maat meer :')

Respect als je alles hebt gelezen, maar ik wou mijn blijheid even delen :D

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:50

Mooi dier! Apart kleurtje heeft die zeg. Die foto met je vader? Is heel erg leuk! Maar alle foto's zijn mooi!

Van welk merk is je broek? :o

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:55

Leuk. Die shoot elke herfst herhalen tot ie wit is en dan de foto's achter elkaar zetten.

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 21:57

Het is zo'n leuk dier <3
Ik zal zo snel mogelijk de rest van de foto's afmaken, redde het van het weekend toch niet door die enorme hoofdpijn en nu eventjes druk met school dus zal van het weekend even verder gaan :)

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-16 17:33

Nachocheese schreef:
Mooi dier! Apart kleurtje heeft die zeg. Die foto met je vader? Is heel erg leuk! Maar alle foto's zijn mooi!

Van welk merk is je broek? :o


Is een schimmeltje, helaas word hij steeds witter :') Ja, die foto is met mijn vader ben er ook erg blij mee!
Mijn broek heb ik bij divoza gekocht, is een Mondoni geloof dat hij 80 euro was :)


--

Zonet nog een paar foto's gekregen van een andere fotograaf, erg leuk! :D


AfbeeldingAfbeelding

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:38

Wauw wat een knap paard heb je zeg!

En gelukkig is het auto ongeluk goed afgelopen... snap wel dat je daar een trauma en angst van kan hebben...

En wat al werd gezegd, lekker elke herfst de shoot herhalen en proberen een soortgelijke foto te maken, kan je ze over een aantal dagen allemaal achter elkaar zetten en kun je zien hoe hij langzaam witter werd. :D

Anoniem

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:46

Prachtige foto's! Heel mooi paard ook! Mag je zeker trots op zijn!

Wil je er wel even op wijzen dat je volgens mij je bit verkeerd om hebt zitten, als ik het goed kan zien op de foto's. Je ziet het vooral op foto 12 goed. De bolling wijst naar boven toe, waardoor het bit een V richting de neus maakt. Als je hem omdraait, vormt die een U. Snap je wat ik bedoel? Weet niet of ik het echt goed gezien heb maar dacht, ik laat het je even weten. Mocht het wel het geval zijn kan je er beter nu achter komen dan over een hele poos!

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:49

wauw, wat issie knap zeg.


wat is zijn stamboom? :o :o


veel succes met hem *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3

Marvel
Berichten: 6304
Geregistreerd: 30-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 17:51

Vreselijk off topic, maar wat naar vd aanrijding. Ben je zelf gecheckt door een arts?
In aug 2015 ben ik van achter aangereden en dacht ook dat t alleen stijfheid was. Blijkt een chronische whiplash en ik zit meer dan een jaar later op 10% van mn kunnen.
Mijn advies: luister naar je lijf en loop niet door je pijn heen.

Fair
Berichten: 3557
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 18:37

Mooie foto's emmy <3 Bon is een knap ding. :)
en getipt voor uitgelicht. <<)

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:19

Wauw prachtig Emmy! Hij ziet er geweldig uit <3

Kabayo

Berichten: 13972
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:30

Wauwie emmy wat een lekker ding heb je!

Lamarxhorse

Berichten: 288
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Noord holland

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 20:36

Wat een prachtig dier zeg! Prachtige shoot

Mariskaa3

Berichten: 226
Geregistreerd: 16-06-15

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:37

ze zijn erg mooi geworden!

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 21:43

Wat een prachtig dier! <3 Heel veel geluk samen!

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:03

Wauw wat een knap paard <3

Vind die foto met je vader wel echt supermooi!! De andere ook hoor :D

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-16 09:58

eefj33 schreef:
Prachtige foto's! Heel mooi paard ook! Mag je zeker trots op zijn!

Wil je er wel even op wijzen dat je volgens mij je bit verkeerd om hebt zitten, als ik het goed kan zien op de foto's. Je ziet het vooral op foto 12 goed. De bolling wijst naar boven toe, waardoor het bit een V richting de neus maakt. Als je hem omdraait, vormt die een U. Snap je wat ik bedoel? Weet niet of ik het echt goed gezien heb maar dacht, ik laat het je even weten. Mocht het wel het geval zijn kan je er beter nu achter komen dan over een hele poos!


Bit ligt er wel goed in, heb er die dag nog naar gekeken maar hij zit wel goed :)


Jotoma schreef:
Vreselijk off topic, maar wat naar vd aanrijding. Ben je zelf gecheckt door een arts?
In aug 2015 ben ik van achter aangereden en dacht ook dat t alleen stijfheid was. Blijkt een chronische whiplash en ik zit meer dan een jaar later op 10% van mn kunnen.
Mijn advies: luister naar je lijf en loop niet door je pijn heen.


Ik ben langs de huisarts geweest de dinsdag er na, moest gewoon rustig aan doen en als mijn klachten niet af namen moest ik terug komen :)


Ketaki schreef:
wauw, wat issie knap zeg.


wat is zijn stamboom? :o :o


veel succes met hem *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3


Vader is bodubai, vader van de moeder weet ik zo uit mijn hoofd niet :+

Rest bedankt voor de leuke reacties :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 10:06

Wat fijn dat hij braaf was. En het zijn echt mooie foto's geworden.
Vind het persoonlijk wel wat storen dat ie van die deken schuur plekker bij de schouders heeft :+

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 08:17

Hij is zooo leuk Emmy! <3 Super mooie foto's ook!

En uitgelicht! *\o/* *\o/* *\o/*

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 09:31

Yay uitgelicht

xLaraaj

Berichten: 3680
Geregistreerd: 18-02-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 11:32

Super mooie foto's Emmy !

Mooi om te zien dat je echt een maatje hebt gevonden na je crazy maar onwijs schattige haf. Jullie gaan het ver schoppen *D

BoydS
Berichten: 229
Geregistreerd: 25-01-16
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 14:15

Wauw wat een mooie foto's!

Voor het eerst dat ik iemand zie met een nakomeling van Bodubai!
Zelf heb ik daar een 2,5 jarige nakomeling van. Heeft die van jou ook zo'n rustig karakter?
Ze lijken zelfs wel een beetje op elkaar :=
Afbeelding

EmmyJoycee

Berichten: 5045
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Oude bildtzijl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-16 14:25

BoydS schreef:
Wauw wat een mooie foto's!

Voor het eerst dat ik iemand zie met een nakomeling van Bodubai!
Zelf heb ik daar een 2,5 jarige nakomeling van. Heeft die van jou ook zo'n rustig karakter?
Ze lijken zelfs wel een beetje op elkaar :=
[ Afbeelding ]


Bodubai staat schuin tegenover bon Jovi op stal. Stal is de eigenaar van hem, stal staat vol met half broertjes en zusjes super leuke en allemaal dezelfde trekjes en karakterond. Erg leuk om te zien! Ja rustig karakter maar kan ook erg debiel zijn. Net zoals z'n vader kan hij niet alleen afgezonderd buiten staan dan rent hij volte's en van had veranderen in draf en galop netjes uit zichzelf.. :`) merk wel dat ze allemaal op elkaar lijken :D

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Ik kan het niet laten om dit topic te openen.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 18:37

Jee mooie foto's!! Vind die met je vader mooi.

En die aanrijding met de jumbo het spijt me zeer :') :') :')