Lieve Ilse, die ene verschrikkelijke morgen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Lieve Ilse, die ene verschrikkelijke morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-16 15:49

Lieve Ilse, die ene verschrikkelijke morgen.

Die ene verschrikkelijke morgen, donderdag 13 oktober 2016, nooit zal die datum meer uit mijn geheugen verdwijnen. Ik ben 4 keer gebeld met het feit dat de stal in brand stond. Jouw stal. Jouw huisje. Het drong niet door. Ik hing op en begon te gillen, te huilen. Niet jij. Alsjeblieft niet jij. Wat een hel, wat een nachtmerrie. Waarom jij? Waarom?

[VN] Zeven paarden overleden in brand Sommelsdijk

Lieve Ilse, mijn lieve Ilse, ik mis jou zo. Je was mijn kind, mijn alles. Wat hebben wij veel beleefd. Wat heb ik van jou genoten, mijn zwarte gouden prinses.

Die prachtige datum, 27 Juli 2013. Als heerlijk speelse 3-jarige kwam jij eindelijk naar mij. Samen rennen en spelen in de wei. Wat hebben wij een hoop mooie herinneringen gemaakt. Samen op vakantie naar Drenthe; twee oneindige weken door het bos struinen, een TREC-training en een heuse TREC-wedstrijd. Talloze kilometers door onze mooie polders, soms waren we zo een uur of 5 onderweg, gewoon genieten en nieuwe paadjes ontdekken. Twee keer een heuse fotomeeting, een clinic bij Jolanda Adelaar en onze heerlijke strandritten. Je hebt zelfs nog op de voorkant van het boek van Jorieke Savelkouls "Het Friese Paard" mogen staan. En ook springen vond jij prima; Met bit, zonder bit, op neckrope, zonder überhaupt iets rijden. Ik kon het zo gek niet bedenken en je deed het voor me. Jouw kunstjes vond je helemaal het einde. Jambette, spagaat, flemen, kusje, het laatste wat ik jou mocht leren was een knuffel. Een knuffel voor het leven. Lieve Ilse, wat heb ik van jou genoten.

De werkelijkheid is zó hard, zo bitter hard. Ik kan de route naar jouw stal wel dromen. Dat lieve zachte hinnikje als ik de stal in kwam fietsen zodra ik jouw naam riep. Die zachte neus en die grote zwarte ogen die me elke dag opnieuw weer even lief begroetten. Jouw altijd blije en nieuwsgierige blik. Je bent er niet meer, lieve Ilse, in één klap weg. Ik kan alleen maar huilen en wensen dat ik jou weer terug had. Je bent voor áltijd in mijn hart.

Zoals mijn moeder zo hartverscheurend en tegelijkertijd zo mooi schreef:

Waar woorden geen weg vinden, blijft de ondraaglijke pijn over. De intense pijn die jij voelt om het verlies van je allerbeste vriendin, je soulmate, je maatje, je alles ... Ils vulde je leven met onnoemelijk grote vreugde, was jouw inspirator en motor van hoe jij in het leven staat. Jullie liefde steeg en stijgt boven alles en iedereen uit. Jij geloofde in Ils en vertrouwde op haar. Ils geloofde in en vertrouwde op jou. Jullie waren elkaars spiegel. Met Ilse werd jouw droom werkelijkheid. Hoe ontzettend afschuwelijk is die werkelijkheid nu. Nooit meer dat ene dagelijkse zinnetje: "Ik ga naar Ils, mam." Mijn hart huilt om jou ... ik zou er alles voor geven om de glans in je ogen terug te zien. Weet dat Ils, hoe dan ook, altijd bij je blijft.

R.I.P. Ilse W.
25/04/2010 – 13/10/2016
You are forever with me


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Not your line.

Anoniem

Re: Lieve Ilse, die ene verschrikkelijke morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:50

Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies. :(:)

Anoniem

Re: Lieve Ilse, die ene verschrikkelijke morgen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:52

Heel veel sterkte met dit enorme verlies :(:) Y;(

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:52

Wat vreselijk, met tranen in m'n ogen gelezen.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen, wat een angsten heeft zij moeten uitstaan :(

Volg de avonturen van Ami, Lookie en mij op instagram: http://www.instagram.com/trotter_amidepapion

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:52

Jeetje meid, ontzettend veel sterkte toegewenst :(:)

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

meremeer
Berichten: 104
Geregistreerd: 14-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:53

Heel veel sterkte met dit gemis, jullie band straalt van de foto's af! Gelukkig heb je er heel veel van genoten toen het er nog was, sterkte :(:)

Oblivion

Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:53

Wat verschrikkelijk om je paard op deze manier te moeten verliezen. Heel veel sterkte toegewenst.. Y;(

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:54

Afschuwlijk,heel heel veel sterkte Y;(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:56

Lieve Sarah,

Wat heb je dit mooi geschreven!
Zo onvoorstelbaar, zo bizar en niet te bevatten..
Nog een hele dikke knuffel :(:)


anjali
Berichten: 15037
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:57

Ach wat erg zeg. Ik had dit nieuwsbericht ook gelezen maar nu krijgt het een persoonlijk gezicht.Heel veel sterkte....

Ocean_Child

Berichten: 2111
Geregistreerd: 30-10-08
Woonplaats: Aan het strand :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:57

Afschuwelijk.... woorden schieten te kort

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 15:59

Verschrikkelijk.... Heel veel sterkte.
Wat een mooie woorden van jouw moeder

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:00

Verschrikkelijk!
Heel veel sterkte gewenst! Y;(

♡ Ferdo ♡ Siyah ♡ Lino ♡

karelien

Berichten: 489
Geregistreerd: 23-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:01

wat erg.. heel veel sterkte

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:01

:(:)

vreselijk om mee te maken...

hopelijk kan je het straks een plaatsje geven, het was een bijzonder paard prachtige foto`s

heel sterkte met het verwerken van dit drama Y;(

Cheyenne 15-06-2000 - 09-05-2009
(SkipsGiantGringo 02-07-2000 - 29-04-2019 [IM] De Artrose heeft hem ingehaald Dag Lieve Gringo
mijn hart huilt......

mysa

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:02

Wat verschrikkelijk voor je! Je hebt wel een hele lieve empatische moeder, zo te lezen!

Daihyo

Berichten: 88036
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:02

Oh wat een verschrikking. Heel veel sterkte :(:)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:03

Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Goof

Berichten: 28743
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:03

Afschuwelijk. Wat een vreselijk verdrietig verhaal.
Sterkte.

tweetty
Berichten: 118
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: 's-gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:03

heel veel sterkte wat moet dit vreselijk voor je zijn om zo je paardje en je maatje te verkiezen

Mabotje

Berichten: 2112
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:04

Geen woorden voor... een paard verliezen is al afschuwelijk, maar ook nog op deze manier.... wat zul je intens verdrietig zijn en wat zal je hart pijn doen.... Heel erg veel sterkte

FB fotografie-pagina
Op zoek naar een supergave paardrijvakantie? Kijk snel op http://www.oosting-horseriding.com en vindt ons leuk op Facebook

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:04

Tja, tranen zitten al weer hoog, toen ik het bericht over het drama las al en nu helemaal. Want inderdaad, dit zinloze gebeuren krijgt een gezicht en wat voor één. Jouw prachtige paard, weg door een alles vernietigende brand. Dat is niet te vatten. Ik hoop zo dat je het tzt een plekje kunt geven en er weer een paard op je weg komt waar je net zo'n band mee op kunt bouwen. Je moet er nu waarschijnlijk nog niet aan denken maar ondanks dat ze maar kort bij je was heeft ze toch je leven verandert. Jij straalt op alle foto's met haar en hopelijk ga je dat gevoel vasthouden en terugvinden , heel veel sterkte en een virtuele knuffel.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

pinto_1

Berichten: 2551
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:04

Heb hier ook tranen in mijn ogen om je topic, wat een vreselijk verlies. ;(

Heel veel sterkte gewenst! :(:)

strooigoed

ElineR

Berichten: 1846
Geregistreerd: 18-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:05

Super mooi geschreven Sarah! Woorden schieten te kort, zo verschrikkelijk Y;( .
Dikke knuffel :(:).

There's a crack in everything, that's how the light gets in.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-16 16:06

Vreselijk. Heel veel sterkte.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers