Kinderdijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Kinderdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 11:38

Hallo,

Ik heb even een vraag :D

Wij zijn van plan om morgen een dagje uit te gaan, naar o.a. kinderdijk.

Ik ben nu even een planning aan het maken maar heb geen flauw idee hoeveel tijd je kwijt bent om alles daar een beetje te bekijken.

Wie is hier aan eens geweest en kan me een indicatie geven? :D

Alvast bedankt!

[EV-ITP] Foto impressie Apassionata "Time for dreams"

Daniella Zwarts Fotografie || www.DZFotografie.com || Like DZ Fotografie op Facebook! ----> *KLIK*


-31


Lauraennala

Berichten: 2694
Geregistreerd: 29-04-10
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Kinderdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:43

Ik woon op 5 minuten afstand en heb er nog nooit bij een molen binnen gekeken :')
We komen er wel eens met de paarden, maar dat moet je vooral niet willen op een zonnige zomer dag.

Als ik in Kinderdijk moet zijn, dan ben je in 10 minuten langs alle molens gefietst. Maar ik neem aan dat jullie te voet gaan en binnen kijken bij de bezoekersmolen etc. Ik denk dat je met 2 uurtjes ruim zit O:)

Goof

Berichten: 28750
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Kinderdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 11:44

Het ligt er maar net aan wat je er wil doen. Je kan er uren wandelen of fietsen, je kan er ook kort een kijkje nemen en dan weer gaan. Je kunt bij een molen binnen kijken. Best leuk, maar je bent er ook zo doorheen.
Het is er mooi, maar tevens erg toeristisch. Ik zou er niet al te lang voor uittrekken.

_Daniella

Berichten: 8005
Geregistreerd: 28-05-08
Woonplaats: Friesland

Re: Kinderdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-16 11:58

We willen die dag nog meer gaan doen dus als we ongeveer 2 uurtjes er aan kwijt zouden zijn zou het juist top zijn :) :P

[EV-ITP] Foto impressie Apassionata "Time for dreams"

Daniella Zwarts Fotografie || www.DZFotografie.com || Like DZ Fotografie op Facebook! ----> *KLIK*


-31

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Kinderdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 12:46

Ik vind de charme van Kinderdijk vooral buiten de molens te vinden. Prachtig zicht al die molens op een rijtje, de sloot (kanaal?) en het riet. Voor mij is het met een halfuurtje over de dijk wandelen dan ook wel gedaan. Dat vind ik dan wel ook echt genieten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 163 bezoekers