Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
BigOne
Berichten: 38177
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:30

En waarom kun jij geen huurtoeslag enz aanvragen?? Indien alleen jij de huur betaald en andere zaken dan kun jij dat ook aanvragen, heeft je vriend op dit moment niets mee te maken. wanneer hij bij je woont en niets inbrengt zal dat ook niet direct veranderen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:41

friendly schreef:
Dit klinkt interessant als bijverdienste. Moet zeggen dat het lijkt alsof opinionbar meer en duidelijkere info geeft dan euroclix dus ik neig ernaar mij aan te melden voor opinionbar. Wat zijn de ervaringen daarmee?


Wat wil je precies weten? Ik ben al een paar jaar actief bij euroclix dus stel gerust je vragen :)
Ze betalen in elk geval altijd netjes uit :j

edit; Ik kreeg net al een vraag per PB en kan het eigenlijk net zo goed hier plaatsen. Als er nog andere vragen zijn dan hoor ik het wel, maar dit is het basisidee :)

Citaat:
Bij euroclix kan je opgeven of je emails en/of enquêtes wilt ontvangen per mail. Bij enquêtes vul je ze in, en krijg je betaald in clix, meestal 50-75-100-150 per enquête. Er staat altijd bij hoe lang het invullen ongeveer duurt, vaak ergens tussen 5 en 20 minuten. Bij mails krijg je reclame, je moet op de link klikken en daarvoor krijg je 1 clix. Je hoeft dus niks te bestellen, het window wat opent als je op de link klikt kan je gewoon weer sluiten. Daarnaast kan je via de site van euroclix naar bijvoorbeeld bol.com gaan, als je daar iets besteld krijg je bijvoorbeeld 2 clix per euro die je uitgeeft.
Heb je 1000 clix gespaard dan kan je het laten uitbetalen, 1000 clix is 10 euro maar de wisselkoers wordt gunstiger als je langer wacht, 2000 clix is bijvoorbeeld 25 euro.

Heel simpel dus eigenlijk, je krijgt iets van 5 mails per dag (als je ook mails wil ontvangen) en ik denk dat ik rond de 4 enquêtes per week ontvang. Als ik die allemaal invul en ook alles wat ik online bestel via euroclix doe (veel webwinkels werken er aan mee) heb ik ongeveer een 10 tot 25 euro per 3 maanden. Verdient dus niet veel, maar het kost ook nauwelijks tijd

Dan tenslotte ook een vraag aan jou; als je je opgeeft kan je dat dan via de link in mijn onderschrift doen :o Voor aanmelden van nieuwe leden krijg ik ook clix :D


friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 12:57

Was net lekker bezig net profielonderzoeken... Klapt de site er uit bij mij. Code 503. Later maar weer verder.

Edit: vraagje. Hoe werkt de uitbetaling op zowel euroclix als opinionbar? Kon dat niet echt vinden. Aangezien ik nog geen rekeningnummer in heb hoeven voeren ofzo.. Sta nu alleen nog aangemeld bij opinionbar maar ga ook euroclix doen denk ik. Klinkt wel goed na bovenstaand bericht.

Edit 2: als ik dan toch bij euroclix ga aanmelden' zou je dan even via pb willen sturen wat ik moet doen zodat jij clix krijgt Blijheid?

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:04

De uitbetaling is bij euroclix gewoon op je rekeningnummer :j Die moet je ook invullen, ergens als een van de laatste dingen geloof ik :)

Als je gewoon op de link in mijn onderschrift klikt en dan op 'doe ook mee' komt het vanzelf goed :) Dankjewel alvast!

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:06

Oh top. Ga ik dat maar ff doen nu. Kan nog steeds opinionbar niet in..

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Booooo
Berichten: 6508
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 13:10

bigone: Ik krijg volgende week de sleutel van mijn huurhuis. Als ik huurtoeslag wil aanvragen moet ik ook de gegevens van medebewoners invullen, dus ook die van mijn vriend. Hier valt ook het BSN nummer onder, en die heeft hij dus nog niet (krijgt hij ongeveer over 2 weken).

Blijheid: Sorry had me al aangemeld voordat ik jouw post zag.. Ik zit nu op de website via de computer. En dan staat er bijvoorbeeld nu op de homepage Aanbieding van de dag iets over Woonexpres, en Clix verdienen. Als ik daarop heb geklikt kom ik op de website van Woonexpres, en thats it? Maar krijg geen kliks op mijn saldo.

Anoniem

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:33

Als er staat dat je verder niks hoeft te doen is dat het inderdaad :j Je saldo loopt niet direct op, dat kan even duren :)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:44

Oh je kan dus meer doen dan alleen die profielonderzoeken.... Wist ik niet. Wel al 260 clix (waaauw :') )

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Anoniem

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:48

Jup :j Op de site staan nog meer manieren om clix te krijgen, maar dat houd vaak in dat je je ergens moet aanmelden voor een nieuwsbrief of iets anders moet doen waardoor dat bedrijf je kan spammen, dus dat doe ik nooit O:)

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 13:58

Hier ook trouwe gebruiker van Euroclix :)) Bij mij gaat het erg langzaam omdat ik vaak niet voldoe aan de criteria van onderzoeken helaas. Daarnaast heb ik een jaar of 4 geleden war artikelen geschreven op Infonu waar ik nu ook nog geld aan verdien :) Sindskort heb ik ook een YouTube kanaal en ook daar kun je een beetje geld uit halen, maar dit kost wel erg veel tijd.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:07

Wel verwarrend hoor die extra clix verdienen. Heb die woonexpress nu ook gedaan maar snap er niks van. Omdat de clix er niet direct bij komen weet ik dus niet of dat goed gaat. En bij welke open je alleen een site? Lijkt ook niet overal duidelijk. Maar goed... Alle onderzoeken zijn gedaan dus wacht het wel af. Langzaam maar zeker komt het vast goed.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Anoniem

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:12

Die van woonexpress heb ik dan niet, maar meestal staat het er wel bij. Ik heb bijvoorbeeld Ecose (doe mee en schrijf je in ...etc) en Keukenkampioen (ontwerp je keuken), waar dus duidelijk bij staat wat je moet doen om de clix te krijgen.

Edit; woonexpress zie ik nu ook, dat is de aanbieding van de dag. Als je via die link iets besteld bij woonexpress krijg je meer clix dan normaal :)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:13

Oh...maar soms staat er vrij weinig waardoor je weet dat je alleen een link moet openen bijvoorbeeld?

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Anoniem

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:16

Alleen klikken op een link is vrijwel altijd alleen bij de links die je in de mail krijgt. Bij de extra dingen op de website moet je vaak meer doen of iets via die link bestellen.
Ik gebruik dat dus ook niet. Alleen als ik toch iets nodig heb bij bol.com/wehkamp/zooplus/etc (via 'alle aanbieders' kan je makkelijk zoeken) bestel ik via zo'n link op de site (nu clix verdienen) zodat ik de clix krijg.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:19

Hier ook een euroclix gebruiker. Denk dat ik inmiddels al 40 euro heb laten uitbetalen :)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:20

Ah top. Dank je wel, ben dus ook niet van plan nieuwsbrieven of whatever aan te vragen voor de clix. Wacht ik lekker mijn email af.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:23

Af en toe krijg je bij euroclix ook onderzoeken toegewezen die je kan doen die al snel 100 clix opleveren.

Ook als ik online ga shoppen doe ik dat vaak via een link op euroclix zodat ik daar ook geld van krijg.

En mijn zorgverzekering heb ik via independer via een link op euroclix gewijzigd.en dat was ook weer 1000 clix.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:25

Wat je wel kunt doen om extra clix te verdienen is zoekopdrachten plaatsen bij vinden.nl.
Deze worden 1 keer per maand bij je saldo bij geschreven, maar daar kun je aardig wat clix mee sparen.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:37

Wat kan je "zoeken" dan? Zou zo niks weten.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 14:48

friendly schreef:
Wat kan je "zoeken" dan? Zou zo niks weten.


Waar je anders google voor gebruikt :D
Google is en blijft veel beter, maar daarom kun je speciaal voor je clix op vinden.nl zo nu en dan wel een zoek opdracht geven.

BigOne
Berichten: 38177
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:35

Ts, huurtoeslag werkt wel met terugwerkende kracht. Maar als je vriend geen bsn nog heeft kan hij ook niet bij de gemeente ingeschreven worden en kun jij rustig huurtoeslag aanvragen. Dan woon je er officieel alleen en wanneer je vriend er bij komt vul je ook gewoon zijn gegevens in.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Booooo
Berichten: 6508
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 16:06

Ja klopt ik krijg dat inderdaad met terugwerkende kracht. Wij hebben hem gisteren bij de gemeente ingeschreven, dat kan wel. MOET zelfs binnen 5 dagen na binnenkomst. Als hij bij mij ingeschreven staat krijgen wij bijna het dubbele aan huurtoeslag dan dat ik alleen krijg. Dus daarom wil ik mij niet alleen inschrijven, en liever wachten tot de terugwerkende kracht.

BigOne
Berichten: 38177
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 16:51

Leeftijd dus. Met 23 kun je voor 700 huren, ben je jonger dan krijg je geen huurtoeslag indien je huurt voor meer dan 400. Dan snap ik waarom je dit zo speelt.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Booooo
Berichten: 6508
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 18:23

Bigone er wordt niks gespeeld.. Gaat dit topic ook niet over. Ik ben overigens 24, en mijn huurprijs is lager dan 700 en hoger dan 400. ;)
Alles gaat gewoon volgens de regels van de belastingdienst

BigOne
Berichten: 38177
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:53

Booooo schreef:
Bigone er wordt niks gespeeld.. Gaat dit topic ook niet over. Ik ben overigens 24, en mijn huurprijs is lager dan 700 en hoger dan 400. ;)
Alles gaat gewoon volgens de regels van de belastingdienst

Dan heeft de hoogte van je huurtoeslag dus niets te maken met leeftijd of samen wonen. Je krijgt het echt niet dubbel omdat je met z'n tweeen bent. Of de regels moeten heel erg verandert zijn de afgelopen tijd. Hoogte huurtoeslag is alleen afhankelijk van inkomen en hoogte huur en leeftijd.
En ik bedoelde het niet snerend over dat spelen, wij verhuren ook woningen en proberen altijd om huurders tegemoet te komen en ze niet net boven de grens te laten betalen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, SemrushBot en 57 bezoekers