Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 07:33

Hallo,

Ik ben op zoek naar thuiswerk. Heb een fulltime baan met vast contract, maar over 8 dagen de sleutel van ons eerste (huur)huis.
Mijn vriend is vanaf afgelopen donderdag in NL komen wonen, en heeft nog geen werk. Ook nog geen BSN nummer (wachten op pasje van de IND met zijn vergunning), dus kunnen ook nog geen huur+zorgtoeslag aanvragen.

Er zijn best veel websites met thuiswerk, en uiteraard heb ik gegoogeld. Zo heb ik me bij een paar ingeschreven, maar wil je dan reageren moet je ineens lidmaatschap betalen 8)7

Wij zijn voornamelijk op zoek naar inpakwerk, stickerwerk noem het maar op. Geen dingen zoals blogs schrijven etc. Enquetes invullen zou ik nog wel willen doen. Ik ken ook het topic van thuiswerken voor een datingssite etc. dat gaat hem ook niet worden.

Wie heeft er een goede werkgever? Tips/tricks?


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 07:39

Het lijkt mij dat je, wil je het legaal doen, voor al dat werk een BSN nodig hebt.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 07:42

In mijn post staat dat IK op zoek ben naar thuiswerk, niet mijn vriend :)

moyra

Berichten: 9654
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 07:46

Booooo schreef:
In mijn post staat dat IK op zoek ben naar thuiswerk, niet mijn vriend :)


In de post staat wij zijn voornamelijk op zoek naar inpakwerk ;)
Minder aangevallen mag dus best.

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 07:48

In mijn eerste zin staat toch ook echt ik ben op zoek.
Zodra hij zijn BSN heeft kan hij daar ook mee aan de gang, aangezien ik niet denk dat hij heel snel werk buitenhuis zal vinden.

Ik voel me niet aangevallen.

Maar hebben jullie ook nuttige tips/websites/werkgevers?

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 08:16

Als je enquetes in wilt vullen en mailtjes wil klikken dan is Euroclix een goede site. Dat verdient dan een zakcentje, echt snel gaat dat niet.

Opinionbar is ook een betrouwbare site voor enquetes.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:01

Thuiswerk zoals vroeger bestaat (bijna) niet meer. Het is gewoon niet meer rendabel deze dagen.. Ik denk dus dat je wat anders moet verzinnen.. Folders of wijkblaadjes zoeken ze vaak wel mensen.

02-07-2015 mama van een prachtig prinsesje! <3 Opzoek naar een LennyLamb draagtrui maat XL!

Autumnn

Berichten: 8010
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:05

Enquetes invullen? Doe ik ook heel af en toe. Alleen snel gaat 't niet

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 09:24

Symbeami: Dank je! Heb me net aangemeld bij Opinionbar :)

chocobroodje: Daar was ik al bang voor helaas, zo te zien zijn er veel site's die de boel een beetje oplichten.

Lizzyy: Heb me net aangemeld bij Opinionbar, waar doe jij het altijd?

Autumnn

Berichten: 8010
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:30

Booooo schreef:
Symbeami: Dank je! Heb me net aangemeld bij Opinionbar :)

chocobroodje: Daar was ik al bang voor helaas, zo te zien zijn er veel site's die de boel een beetje oplichten.

Lizzyy: Heb me net aangemeld bij Opinionbar, waar doe jij het altijd?


Meedoenaanonderzoek.nl!

Anoniem

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:33

Ik vul enquêtes in via euroclix (zie link in onderschrift), het is zeker niet iets waar je veel mee verdient maar wel betrouwbaar :j

En anders; misschien kan je je aanmelden als kinderoppas in de avonduren? Of een ochtendkrant bezorgen? Dat valt ook buiten de reguliere uren :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:35

Je hebt al een fulltime baan en je vriend heeft geen werk.
Bedoel je dus werk dat op jouw naam komt, maar dat jouw vriend gaat uitvoeren? Zo komt het namelijk wel over.
Is werk als oppassen etc een probleem?

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 09:44

Ik schrijf artikelen voor internet. Het kost wat moeite, maar in principe hoef ik er nu niks meer voor te doen en krijg ik toch elke maand een leuk zakcentje. Als je interesse hebt mag je me pben.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 10:01

Lizzyy: Dank je wel!

Blijheid: Euroclix heb ik me net ook aangemeld :)

Cayenne: Nee, eerst voor mij alleen, als hij een BSN nummer heeft ook voor hem, of neemt hij het eventueel over.

Ik wil graag iets vanuit huis omdat ik al fulltime werk ( en dan dus niet thuis ben), en ik 's avonds graag bij mij vriend en hond ben :)
Dus oppassen gaat helaas niet..

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:21

Ik denk dat thuiswerk zoals jij in je OP bedoelt niet meer bestaat maar ingehaald is door de automatisering.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:33

Inpakwerk en stickerwerk dat ga je denk ik niet meer vinden. Als je iets vanuit huis wilt dan zit je toch aan iets met de computer vast.
Waarom wil je geen blogs schrijven? Met affiliate marketing kun je leuk bij verdienen maar dan moet je wel iets van een website maken en regelmatig iets schrijven anders verkoop je niks.
Wil je meer weten over affiliate marketing kijk dan op paypro.nl. Je kunt je in elk geval gratis aanmelden.
Ook een winkel als Bol.com heeft een affiliate programma.

friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 10:39

Dit klinkt interessant als bijverdienste. Moet zeggen dat het lijkt alsof opinionbar meer en duidelijkere info geeft dan euroclix dus ik neig ernaar mij aan te melden voor opinionbar. Wat zijn de ervaringen daarmee?

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Booooo
Berichten: 6504
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-16 11:08

Ik heb bij beide aangemeld, ik vind opinionbar er inderdaad ook duidelijker uitzien :)

Symbeami: Blogs schrijven ligt mij niet echt :D

friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:12

En heb je er ook al wat voor kunnen doen? Zo ja, wat doe je zo'n beetje?

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:13

Friendly je kunt je probleemloos aanmelden bij zowel Euroclix als Opinionbar. Kost je niks, Euroclix betaalt netjes uit, Opinionbar ook.
Euroclix is ook mailtjes lezen, Opinionbar is alleen maar enquetes, meestal €1 per enquete, val je buiten de doelgroep verdien je nog €0,10.

Met Euroclix kun je wel wat meer verdienen als je langer clix door spaart, je vergoeding gaat namelijk steeds ietsje omhoog.

friendly
Berichten: 8396
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar dan wel echt thuiswerk te vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:16

Dan ga ik denk ik maar een nieuw email adres aanmaken hiervoor. Wordt mijn standaardmail in elk geval niet ondergesneeuwd. Of met welke regelmaat/hoeveelheden krijg je emails?

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Aagje_Nimbly

Berichten: 556
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:22

Moet je bij dit soort enquetes zoals bijv. van Euroclix of Opinionbar ook vaak je gegevens invullen? (email / telefoon / adres e.d.) of is dat anoniem?

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:23

Houd je er rekening mee dat als jij fulltime werkt en nog thuiswerk gaat doen, je grote kans hebt dat de belasting aan de bel trekt?? Ik heb altijd geleerd dat en nooiit meer dan 100% moet werken.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:23

friendly schreef:
Dan ga ik denk ik maar een nieuw email adres aanmaken hiervoor. Wordt mijn standaardmail in elk geval niet ondergesneeuwd. Of met welke regelmaat/hoeveelheden krijg je emails?



Dat is heel verstandig :)
Ik doe ook nog bij Spaaractief en Qlics, daar krijg je dagelijks meerdere mailtjes. Euroclix valt daarbij vergeleken nog iets mee.

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 11:26

Aagje_Nimbly schreef:
Moet je bij dit soort enquetes zoals bijv. van Euroclix of Opinionbar ook vaak je gegevens invullen? (email / telefoon / adres e.d.) of is dat anoniem?



Bij het aanmelden moet je je gegevens invullen, dan kun je nog specifieke profiel enquetes doen zodat ze geschikte enquetes voor jou kunnen zoeken.
Enige wat je verder nog in hoeft te vullen bij zo'n enquete is je leeftijd en je geslacht, jij blijft verder anoniem.
De acties van de mailtjes waar je aan meedoet daar moet je wel gegevens achter laten, daar doe ik dus bijna nooit aan mee want dan geef je toestemming om jou te benaderen. Dit staat overigens altijd wel vermeld, dus gewoon goed lezen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 10 bezoekers