Crosskamp stal t reelaer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Crosskamp stal t reelaer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 22:37

(Ik weet dat er een centraal topic is, maar dat is niet actief) hoi! Ik mag met mijn verzorgpaard op crosskamp bij stal t reelaer! Er is alleen een klein dingetje.. Hij kan niet springen :+ hij gooit je er af.. Toch wil ik graag op crosskamp, omdat het niveau hoger is dan bij ponykamp, en dan zit ik bij leeftijdsgenoten. De rest kan ik allemaal meedoen met mijn paard. Zou het een probleem zijn om het springen op een manegepaard te doen? Doen ze daar moeilijk over?
Groetjes, jeika

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg



xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Re: Crosskamp stal t reelaer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 22:40

Denk je niet dat dit iets is om met de manege te bespreken? Stel iemand op bokt zegt dat het geen probleem is en vervolgens kun je op kamp de helft van de activiteiten overslaan, zou toch zonde zijn.

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: Crosskamp stal t reelaer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-16 22:43

Daar heb je gelijk in. Ik zal contact opnemen met de manege :) maar misshien zijn er mensen met ervaring van deze situatie..

Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Crosskamp stal t reelaer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 20:17

Omdat je vraag gaat over een ponykamp verplaats ik het topic naar [MA] Manegepraat.

Fish_n_Chips
Berichten: 1215
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 16:36

Ik weet niet hoe het bij Stal 't Reelaer zit, maar ik heb wel eens op sites van andere ruiterkampen gekeken. Meestal moet je per dag dat je gebruik maakt van een ander paard, wel een bedrag (15 euro o.i.d.) betalen. Ik neem aan dat dat is omdat jouw verzorgpaard wel een stal (en evt. voer) in beslag neemt, maar niets "oplevert" in de zin dat hun eigen paarden ontlast worden.

Maar misschien is het bij 't Reelaer anders.

Edit: http://reelaer.nl/eigen-paardpony-mee/ zegt dit: Wanneer je een eigen paard meeneemt dat tijdens het arrangement niet bruikbaar blijkt en je op een paard van ons verder rijdt brengen wij voerkosten voor het eigen paard in rekening (15 euro per nacht).

Edit 2: lekker logisch, op http://reelaer.nl/praktische-informatie/ staat: Wanneer je een eigen paard meeneemt, dat tijdens de week niet bruikbaar blijkt en je op een paard van ons verder rijdt brengen wij stalling voor het eigen paard in rekening (20,- per nacht)

Het is dus onduidelijk of het 15 of 20 euro per nacht kost.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers