Nieuw op bokt dus even voorstellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharivdwiele

Berichten: 6
Geregistreerd: 16-10-16

Nieuw op bokt dus even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-16 21:27

Hallo Bokkers,

Ik ben nieuw op bokt, dus wel zo eerlijk om me even voor te stellen. Ik ben Shari van de Wiel, ben 25 jaar oud en Woon in Duitsland. Maar ben van nederlandse komaf.

Afbeelding

Ik ben zelf opgegroeid met paarden en weet dan ook niet anders dan dat ik paarden om me heen heb gehad. Me oom reed paard, me opa was gek van paarden, me tante reed paard. Me moeder uiteraard. En ik ben zelf begonnen met 4 jaar op een manege. En ben zo langzaam ook verslaafd geraakt aan de paarden. Ik heb een paardensport opleiding afgerond en ben nu bezig om op eigen benen te gaan staan in de paarden.

Ik heb het privilege dat ik beschikt over een aantal schatten van paarden, ik zal ze even voor stellen

Afbeelding '

Dit is Tonoor. En tonoor is een 8 jarige ruin, Ik doe met hem vooral springen.

Afbeelding

Dit is Channoux, en Channoux is een 9 jarige Merrie, Ik doe veel vrijheidsdressuur en dressuur onder het zadel met Channoux

Afbeelding

Dit is Bogangel, Bogangel is een 6 jarige ruin. Hij word niet echt meer bereden, alleen wat grond werke en ga er veel mee wandelen aangezien bogangel een voormalig renpaard en nu helaas veel last heeft van zijn rug.

Afbeelding

Ajay is een 10 jarige ruin, hij word vooral dressuurmatig gereden.

Ik heb bokt aangemaakt om wat meer tips en commentaar te krijgen van mensen die me niet dagelijks zien en daardoor dus ook eerder dingen zien. Ik ben altijd leergierig en wil altijd bij leren.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16225
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Nieuw op bokt dus even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:47

Welkom! Mooi paard zeg!

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Nieuw op bokt dus even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 17:27

Moderatoropmerking:
Omdat dit topic met een SA is geopend komt hier een slotje.