Kleine geheimpjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-16 22:03

Iedereen heeft wel van die 'geheimpjes' toch? Dingen waarvoor je je soms een beetje schaamt om uit te spreken, maar die eigenlijk ook niet heel veel kwaad kunnen wanneer het wel gebeurt. Sterker nog, vaak zijn er veel meer mensen die hetzelfde 'geheimpje' delen. Een aantal jaren geleden las ik het boek 'Hou je mond!' van Sophie Kinsella. In dat boek zit het hoofdpersonage in een vliegtuig (ze is al angstig voor vliegen), en wanneer het vliegtuig wat last heeft van turbulentie, denkt ze dat ze dood gaat en biecht al haar kleine geheimen op aan een medepassagier.

Ik doe precies hetzelfde, niet in angstsituaties, maar wanneer ik alcohol op heb. Ik kan niet goed tegen alcohol en mijn collega's (bij een podium met bar) hebben dus onlangs ontdekt dat ik dan al mijn kleine geheimen begin op te biechten. Dat vinden ze ontzettend grappig om naar te luisteren, maar ze vinden het dan ook fijn om hun geheimen/gênante situaties te kunnen delen zonder direct raar gevonden te worden.
Vandaar mijn idee om hier op Bokt een topic over te openen. Leuk om te lezen, maar ook vaak fijn om die kleine dingetjes met anderen te delen. Ik kan nu niet alle dingetjes waar ik mij wel eens voor schaam direct bedenken, maar er zijn er een aantal die ik nu wel met jullie kan delen. :))

1. Ik kan absoluut niet tegen alcohol.
2. Als ik wel alcohol drink ga ik geheimpjes opbiechten en knuffel ik alles in mijn omgeving. Vooral bomen zijn favoriet.
3. Als ik ongesteld moet worden, ga ik een zielige film kijken waar ik dan ongegeneerd bij zit te janken. Dan huil ik al mijn emoties er uit en kan ik me voor de rest van de periode weer fatsoenlijk gedragen.
4. Braveheart of een hele zielige documentaire werken het beste, maar ook bijvoorbeeld Bambi voldoet prima.
5. Op de middelbare school was er een docent waarbij je de les niet mocht volgen wanneer je je huiswerk niet af had. Dan moest je de les verlaten en aan het einde van het uur het huiswerk tonen (en als het dan niet af was kreeg je sancties). Ik en mijn beste vriendin hadden ons huiswerk wel af en deden net alsof het niet zo was. Dan hadden we lekker een vrij uur en kwamen we ons na het uur melden met ons huiswerk. Dat vonden we heel stoer en heel slim van onzelf. Nu weten we beter.. :+
6. Ik heb een moedervlek op een nogal intieme plek en daar schaam ik me wel eens voor.
7. Als het gesneeuwd heeft is het eerste wat ik doe naar buiten rennen en een sneeuwengel maken.
8. Ook is er geen speeltuin veilig voor mij, wanneer ik een wip of schommel zie, moet ik erop!
9. Ik heb eens de USB mp3-speler van mijn moeder geleend en deze pas na 3 weken teruggegeven met de smoes dat ik hem op mijn werk vergeten was. De werkelijkheid was echter dat ik op de fiets een 'klik-geluid' hoorde en toen ik vervolgens keek het USB gedeelte onbeschermd was. En dat terwijl ik beloofd had er heel zuinig op te zijn en hem heel terug te geven. Ik heb een aantal dagen úren lopen zoeken naar het dopje langs de weg, tot ik op een gegeven moment ontdekte dat het een inschuifsysteem was. :')
10. Ik werk rondom Halloween wel eens als scare-actor, maar ben altijd als de dood dat collega's mij laten schrikken. Ik durf dan voordat de gasten er zijn niet fatsoenlijk over de locatie te lopen.
11. Ik kan echt niet tegen aangekondigde verrassingen. Dan wil ik per se weten wat de verrassing is en kan ik over lijken gaan om er achter te komen.
12. Vroeger heb ik een keer een (dode) spin in het drinken van mijn zusje gedaan om haar te laten schrikken (ze liet mijn andere zusje die heel bang was voor spinnen vaak schrikken met een nepspin, dus als wraak daarvoor), maar de spin is nooit opgemerkt.. :oo
13. Ik kan geen eyeliner aanbrengen zonder eruit te komen zien als een panda.
14. Ik kan geen grappen of moppen vertellen zonder de clue te verraden of tijdens het vertellen keihard in de lach te schieten.
15. Op de middelbare school was ik behoorlijk ijverig en altijd optijd met inleveren van opdrachten. Totdat ik een keer geen zin/tijd had voor het maken van een practicumverslag. Toen de docent aangaf dat hij mijn verslag niet had, heb ik aangegeven dat ik hem echt wel had ingeleverd. Hij ging het nog even extra nazoeken en een dag later kreeg ik te horen dat ik een 8 op het verslag had kregen. Een verslag dat ik dus nooit gemaakt heb.
16. Ik heb totaal geen technisch inzicht en daarom mag ik nooit spullen in de auto zetten wanneer ik met een band op pad ga of de auto ingepakt moet worden voor een vakantie.
17. Ik heb een keer met mijn beste vriend gezoend. :o
18. Ik kan mezelf niet beheersen wanneer er chocolade in de buurt is.

En de ergste, waar ik mij behoorlijk voor schaam omdat ik er iemand best wel mee gekwetst kan hebben.
19. Ik heb ooit één keer een ONS gehad. Toen we bezig waren stelde ik vervolgens de vraag: 'Zit hij er al in?'


Voorlopig zijn dit ze wel eventjes. Er zullen er vast nog veel meer zijn, maar daar zou ik over na moeten denken. :)

Hebben jullie ook soortgelijke kleine geheimpjes die jullie zouden willen delen?

Beat drums, not people!

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:07

_O- Dit is echt hilarisch om te lezen!
Jouw geheimpjes zijn een giller.
Ik denk dat ik de volgende wvw meeting een flesje wijn voor je meeneem <<)

Verder heb ik eigenlijk weinig kleine geheimpjes om eerlijk te zijn. Ik denk dat ik vooral graag meelees hier. Als me iets te binnen schiet zelf dan zal ik het delen!

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:11

Hahahah geweldig jouw geheimpjes!

Ik zal even nadenken over mijn geheimpjes en als me er wat te binnen schiet deel ik ze.

In ieder geval wel:
1. In het vierde jaar van de middelbare kreeg ik een vriend en die was natuurlijk veel leuker als de biologie lessen die na gym werden gegeven. Joh wat raar dat ik het laatste half jaar bijna nooit naar gym en biologie ben geweest :+

2. Als ik drank op heb word ik heel knuffelig en vind ik iedereen erg gezellig.

3. Ik vergeet ook niets als ik gedronken heb, al doe ik wel eens of ik het wel vergeten ben, voor mijn eigen bestwil.

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-16 22:12

Cinderella schreef:
_O- Dit is echt hilarisch om te lezen!
Jouw geheimpjes zijn een giller.
Ik denk dat ik de volgende wvw meeting een flesje wijn voor je meeneem <<)

Verder heb ik eigenlijk weinig kleine geheimpjes om eerlijk te zijn. Ik denk dat ik vooral graag meelees hier. Als me iets te binnen schiet zelf dan zal ik het delen!


Je zult ze vast hebben! Daar ben ik wel zeker van!
Al is het maar dat je emotioneel wordt van Bambi of the Lion king. Of dat je je twix het liefste van boven naar beneden eet waardoor je het koekje tot het laatst kunt bewaren *guilty!* :')
Wijn vind ik niet zo lekker. Een biertje of gin tonic schijnt vaak ook goed te werken :P

Beat drums, not people!

mysa

Berichten: 10452
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:14

Ik vind de ergste toch ook de grappigste. Ik heb de meeste verdrongen, geloof ik. Weet nog wel dat ik met oma en mijn beste vriendin bij een heel chique vriendin van oma op bezoek waren en vriendin en ik de limonade niet te drinken vonden. Die glazen hebben we toen in een onbewaakt moment in de pot van een exotische palm gekiept.

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:20

Toen ik mn vriend net kende vond ik t zo vreselijk not done om scheten te laten waar hij bij was :+ Soms zat ik dan met buikkrampen op de bank en ging dan maar weer naar de wc of naar t balkon een sigaretje roken om daar te 'ontluchten' :')

Inmiddels is hij mn man en vertelde hij ook dat hij in het begin menig buikkramp heeft getrotseert om de ongewenste gassen binnenboord te houden :=

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3032
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:25

Oe kleine geheimpjes die heb ik er ook nog wel een paar
1) ik ga ook babbelen met alcohol op

2) ik kijk vaker naar vrouwen dan dat ik toe geef.

3)als ik ongesteld ben doe ik extra zielig zodat mijn vriendin vaker massages geeft.

4) ik kan perfect een puppy nadoen kwa piepgeluidjes. Als vriendinlief boos is gebruik ik dat zodat ze me weer vergeeft en knuffels geeft.

5) ik duim nog weleens wanneer ik slaap

6) ik schuif vaak de schuld van scheetjes op de hond

7) pizza ontbijt met kroket erop is mijn favoriete ontbijt.

8) als iemand mijn kamer verbouwd of spullen verplaatst zonder het eerst te vragen kan ik daar nogal spastisch van worden.

9) ik steel weleens een vestje van mijn vriendin die ik dan savonds in bed doe knuffelen als ze er niet is.

10) ik heb ooit op de middelbare boos mijn bh naar iemands kop gesmeten omdat ze niet geloofde dat ik grotere tetten had. Ze wilde bewijs zien.

11) der zwerft een blote billen foto van mij rond na een studenten intro. Gelukkig is mijn gezicht niet zichtbaar.

12) ik ben ooit boos en dronken bij een ons weggelopen omdat hij " de weg" niet kon vinden

13) tuseen 5-10 biertjes ga ik over mijn nek . 15+ biertjes en ik slaap als een roosje. Rare buik

14) ik bijt graag op mijn teen nagels.

15)
Spoiler:
ik heb ooit sex gehad op mijn baas der bed toen ik op der huis paste (akward)


16 zullen er vast meer zijn maar weet het zo eventjes niet

Be happy eat a snackkie

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:26

Ik word van heel veel disneyfilms emotioneel, dat is geen geheim :').

Nu ik eraan zat te denken, weet ik wel iets trouwens.
- ik doe me soms blonder voor dan ik ben
- ik laat ongegeneerd (veel) scheten bij mijn vriend
- ik was niet altijd mijn handen na het plassen
- ik vertel hele verhalen aan mijn kat, wanneer we met z'n tweetjes zijn
- ik heb een afkeer voor droge voeten
- en voor droge handen
- heel vroeger likte ik weleens aan mijn handen, als ze droog waren. Nu heb ik handcrème.
- ik schrik heel snel van onverwachtse bewegingen
- mijn kat laat me geregeld hierdoor schrikken
- ik kan niet goed tegen alleen zijn
- mijn olaf huispak is mijn grote liefde
- ik heb, niet zo'n lange tijd terug, geprobeerd bix te eten met een stalgenootje. Het was zo droog dat ik het in de kantine heb uitgespuugd op de grond, bij gebrek aan een betere plaats op dat moment. Niemand die het zag gelukkig.
- ik ben dol op speeltuinen, soms waan ik me echt weer 10 jaar oud
- met een vriendin van me heb ik een bucketlist gemaakt die echt idioot (grappig voor ons) is
- ik ben een held op sokken bij paarden
- ik volg geordie shore en ex on the beach
- ik verwijder stiekem vrienden van facebook die berichten delen van de PVV
- ik moet nu eigenlijk leren, maar dit lijstje is studieontwijkend gedrag
- om elke grap die ik maak, moet ik uitbundig lachen

__laura
Berichten: 671
Geregistreerd: 17-11-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:26

Animal schreef:
Je zult ze vast hebben! Daar ben ik wel zeker van!
Al is het maar dat je emotioneel wordt van Bambi of the Lion king. Of dat je je twix het liefste van boven naar beneden eet waardoor je het koekje tot het laatst kunt bewaren *guilty!* :')
Wijn vind ik niet zo lekker. Een biertje of gin tonic schijnt vaak ook goed te werken :P


Ik eet eerst het koekje :')

Als wij van die diepvriespizza's hebben eet ik eerst de korst. Dan ontleed ik het middelste stuk. Eerst eet ik het onderste deel van de bodem wat zeg maar op de korst lijkt en dan het bovenste deel. Snap je t nog? :')

Ik durf pizza nog niet zo te eten waar andere mensen bij zijn behalve mijn ouders maar volgens mij hebben die de hoop al opgegeven.

Verder weet ik zo niks..

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-16 22:54

Haha, er komen stiekem nog best heel veel dingen voorbij waar ik me ook in kan herkennen! :P

kelliiee1993 schreef:
3. Ik vergeet ook niets als ik gedronken heb, al doe ik wel eens of ik het wel vergeten ben, voor mijn eigen bestwil.


Heel herkenbaar :')
Dat gebeurde ook toen ik met die vriend gezoend had.
Ik heb het toen direct verteld aan mijn beste vriendin (we vormen meestal een drietal, vaak nog aangevuld met andere vrienden). Ik was namelijk heel bang dat ik hem als goede vriend kwijt zou raken. Hij gedroeg zich echter net alsof er niks was gebeurd, nou ok.. Misschien wist hij niks meer. Pas maanden later biechtte hij het op aan dezelfde vriendin, die toen direct aangaf dat ze het al van mij gehoord had. Tegenover mij gaf hij maanden later nogsteeds aan dat hij niks meer van die avond wist. Ook de leuke dingen (hij kwam bij mijn bandrepetitie kijken) niet. Het was toen natuurlijk heel erg leuk om het een beetje uit te lokken en vorige maand biechtte hij zomaar ineens tegen mij op dat hij het nog wel wist, maar het niet durfde toe te geven omdat hij er best van genoten had die avond. Nu lachen we er gewoon om.

Beat drums, not people!

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:59

- Ik heb m'n toenmalige vriendje ooit op een bepaalde manier verwend toen de ouders van m'n oppaskids thuis kwamen.
- Ik ben ooit gaan bedelen omdat ik dacht dat m'n ouders geen geld meer hadden.
- Ik praat graag over seks als ik een glas wijn op heb.
- Ik ben naakt op de vloer van dr badkamer in slaap gevallen in het huis van m'n moeder toen de hele familie daar bleef slapen. Gelukkig wel met de deur op slot. Maar goed. Ik werd wakker van gebonk op de deur.
- Ik heb ooit een hoofdstel kapot gemaakt en ik durfde het niet te zeggen dus ik deed alsof m'n neus bloedde. Gelukkig enkel de neusriem.
- Ik eet het liefst met m'n handen.
Laatst bijgewerkt door Iris82 op 15-10-16 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Lente
Berichten: 27768
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:03

Oké, even denken.
1. Ik facebook oude kennissen en nieuwe mensen, vooral mensen die ik nóóit zou toevoegen. Daar vallen ook mijn artsen bijvoorbeeld onder :=
2. Ik ben ooit in een lantaarnpaal geklommen toen ik flink dronken was, voor een foto... Toen ik later de foto terugkeek stond er politie op de achtergrond...
3. Ik kijk films en series héél vaak en lees boeken ook héél vaak. Geeft me een fijn gevoel.
4. Ik speel Minecraft als de kinderen in bed liggen. :=

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-16 23:09

Die punt 3 van jou Lente! Dat doe ik ook!
Ik kijk films en series inderdaad heel vaak en boeken lees ik ook honderden keren. Maar ik kan niet zo goed tegen aangekondigde verrassingen en daardoor kan ik bijvoorbeeld een film voor de eerste keer ook niet normaal kijken. Als ik bijvoorbeeld samen met mijn zusje kijk die hem al eens gezien heeft, ga ik al snel vragen stellen over hoe het afloopt, tot het irritante aan toe. Mijn zusje zegt het dan uiteraard niet, maar ik ga dan hardop alle mogelijke eindes bedenken :') Net zolang tot ze het vertelt en ik met een gerust hart kan kijken. Dan is de film ineens een stuk leuker! Als ik samen met vrienden kijk, hou ik me uiteraard in. Bij boeken blader ik vaak na het eerste hoofdstuk naar het einde om te zien hoe het afloopt. Ik kan een slechte afloop nooit zo goed hebben wanneer ik me er niet op kan voorbereiden :+

Beat drums, not people!

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:09

Lente schreef:
Oké, even denken.
1. Ik facebook oude kennissen en nieuwe mensen, vooral mensen die ik nóóit zou toevoegen. Daar vallen ook mijn artsen bijvoorbeeld onder :=
2. Ik ben ooit in een lantaarnpaal geklommen toen ik flink dronken was, voor een foto... Toen ik later de foto terugkeek stond er politie op de achtergrond...
3. Ik kijk films en series héél vaak en lees boeken ook héél vaak. Geeft me een fijn gevoel.
4. Ik speel Minecraft als de kinderen in bed liggen. :=



Nummer 1 is herkenbaar

Ik facebook altijd iedereen zodat ik altijd per ongeluk uit kom bij de hele familie van diegene,wat soms best ongemakkelijke situaties oplevert als mensen verhalen vertellen die jij op social media al zag staan :')

Lente
Berichten: 27768
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:14

Het steeds opnieuw kijken van films en zo schijnt te maken te hebben met het laten afvloeien van spanning, stress en angsten.
Wat jij zegt over niet tegen aangekondigde verrassingen kunnen heb ik ook héél sterk.

Imaginaerum
Berichten: 3682
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:23

Ik ben iets te goed in mensen (online) stalken en dat doe ik stiekem ook erg graag. O:)

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:24

Haha ik doe dat ook!

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:33

Wat een geweldig topic!

- ik heb alle, ja, alle, volgers van Donald Trump geblokkeerd op twitter
- ik drink crystal clear altijd rechtstreeks uit de fles
- het eerste wat ik altijd doe als ik thuiskom is mijn broek uitdoen
- ik schijn altijd aan iedereen te vragen of ze hetero zijn als ik dronken ben
- ik hou niet van pannenkoeken, wel van poffertjes
- ik plak na het douchen mijn losse haren aan de badkamermuur
- ik heb toen ik een jaar of 6 was regelmatig mijn moeder's pil verstopt omdat ik zo graag een zusje wou
- ik HAAT voeten

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:43

Haha geweldig !

- Ik ben bang voor alcohol
Heb slechte ervaringen hiermee toen ik voor de eerste keer uit ging en iemand in het ziekenhuis belande.
- Ik in slaap viel in het ziekenhuis toen ik met die vriend mee was ( zie hierboven ^)
- Ik sindsdien altijd doe alsof ik alcohol drink maar dit niet doe.
- Ik helemaal geen drank nodig heb om gek te zijn, en iedereen altijd denkt dat ik super dronken ben omdat ik zo enthousiast heen en weer sta te springen :')

- Ik heb een fobie voor vele soorten vlees omdat er ooit eens wormen in zouden zitten volgens m'n moeder.
Sindsdien eet ik die rolletjes vlees dus niet meer en controleer ik alles :+
- Ik ben bang voor maden in de hagelslag ( Ja, ook ergens gelezen en gezien ) :')

- Sommige dagen kan ik heerlijk genieten van Pindakaas en de dag daarna dan lust ik het opeens niet meer en komt het er bijna weet uit. -O-
- Ik erg emotioneel word als een leuke serie opeens ophoud of ik alle delen heb gezien, ik voel dan een soort gemist in m'n leven op dat moment :7

- Ik toen m'n moeder 6 jaar geleden zwanger was het hele huis doorzocht heb omdat ik wist dat ze een naamslinger had gemaakt.
Later vond ik die op de kast, en toen was ik maanden uit m'n doen omdat m'n zusje Carléne zou gaan heten en ik dat vond lijken op Car-To-Leen ( Auto huren/ lenen ) en mijn engels niet zo best was toen :')

Ik ben echt raar, sorry :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:49

*\o/* *\o/*

1. Bij zelfgemaakte pizza eet ik eerst de bodem.. En daarna de rest.

2. Ik heb echt geen richtingsgevoel. Als ik een winkel uitstap denk ik vaak: welke kant moet ik op?!

3. Ik heb over ruiterpaden gefietst op vakantie := we waren verdwaald.
Het fietst wel heeul zwaar. Geen aanrader :')

4. Ik ben als ik in de bus zit nog altijd aant twijfelen of het de goede bus is. (Ook bij ns-treinen)

5. Ambulancemedewerkers hebben me 1x keihard laten schrikken. Ik zat op een rustige dag achter de kassa.. Ik had mijn hoofd van de kassaband afgewend en was aan het nuriën op de muziek..: er waren toch geen klanten.

Hoor ik ineens 'Hallo!'! En staan er twee mensen in geelgroenfluoriscerende kleding met alle spullen op de kassaband. Had ze niet gezien en gehoord.
Dus ik ben nu altijd heel spitsig in de winkel als ik iets felgeels zie.. Nog een keer schrikken zie ik niet zitten namelijk :')

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:51

Lente schreef:
Oké, even denken.
1. Ik facebook oude kennissen en nieuwe mensen, vooral mensen die ik nóóit zou toevoegen. Daar vallen ook mijn artsen bijvoorbeeld onder :=

Oh ik dacht dat ik gek was, maar er zijn meer mensen die dat doen :')

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:53

Haha TS was je ook dronken toen je dit schreef? :+

Ik heb ooit een boek gelezen (De Vijf, geweldige kinderserie), en daarin zaten 's avonds mensen aan tafel een spelletje te doen. Tot er door het donkere raam ineens een persoon naar binnen keek. Sindsdien vind ik ramen 's avonds doodeng omdat ik me heel goed voor kan stellen hoe er ineens iemand voor kan staan :P

En ik was als kind jarenlang heel bang voor Voldemort. Tot aan nachtmerries toe. En op een gegeven moment werd dat een combi van bovenstaande twee. Gewoon omdat ik me ook heel goed voor kan stellen hoe het zou zijn als Voldemort naar binnen keek _O-

Ik schrok me dus hélemaal te pletter toen de witte kat van de buren ineens in de tuin zat en precies mijn kant op keek :')

Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!

Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:03

Leuk dit! Even graven, ik heb veel geheimpjes :o

- ik ga heel oncontroleerbaar lachen als ik bij leuke jongens ben, erg ongemakkelijk :')
- ik geniet ervan als andere mensen straf krijgen of op hun flikker krijgen voor iets
- ik facebookstalk een aantal vaste mensen, om ze vervolgens in mijn gedachte af te kraken
- ik durfde toen ik klein was nooit alleen naar de wc te gaan of te douchen als mn moeder er niet bij was (ik ging dan ook echt huilen als ze niet mee wilde)
- diep van binnen ben ik vreselijk autistisch en ik kan dus echt helemaal stressen als dingen anders lopen dan ze zouden moeten lopen (zoals met bustijden en zo :'))
- ik kan niet netjes eten, dus in het openbaar eet ik bijna niet
- ik hou ervan om lepeltjes in mijn mond te hebben
- ik smeer nooit mijn eigen brood
- ik word blij van regenbogen, halve vrachtwagens (als je alleen de voorkant ziet rijden) en voeten wanneer je ze op de grond zet (verder haat ik voeten) :')

...
Ik ben gerpiegorp

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:08

- Ik kneep mijzelf voorheen als ik boos was, heb daar een litteken van op mijn arm en zeg altijd dat het door een hond komt. :')
- Ik wil altijd BOB zijn zodat mijn vrienden dronken worden en ik het kan onthouden en zij niet. :o
- Ik heb een test op ADHD gehad, die was positef maar ze hebben het nooit in mijn dossier gezet.
- Ik ben vroeger een keer tegen een porseleinen vaas aangevallen waardoor ik mij schedel bijna had gebroken, en toen dacht de jeugdzorg dat mijn moeder me had mishandelt.
- Bij elke jongens vriend die ik heb verzin ik rare scènes in mijn hoofd, terwijl ik vaak niks voor ze voel. :')

Heb er nog veel meer, maar ik weet dat een paar vrienden mijn Bokt afspeuren dus die ga ik niet plaatsen. 8)7

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22


croyslover

Berichten: 1510
Geregistreerd: 29-03-13
Woonplaats: bij de rest

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:14

heerlijk forum, ik ga lekker mee lezen
mijn lijstje:
1 als ik koekjes bak eet ik minimaal de halve bak met deeg op totdat mijn buik pijn er van doet, de koekjes hoef ik niet, het beslag wel!
2 ik ben heel lui en stel best wel wat dingen uit
3 ik praat veel tegen de kat
4 als mijn vriend niet bij mij slaapt pikt de kat mijn vriend zijn bedhelft in, dus knuffel ik maar met de kat
5 ik heb een keer een kattenbrokje gegeten (aantal jaar geleden) ik herriner mij nog dat je nooit de rode moet pakken, de groene zijn wel oke
6 ik ben nieuwschierig en vraag dan ook net zo lang door totdat er mensen boos worden ...

"if i had a world of my own, everything would be nonsense. nothing would be what it is. because everything would be what it isn't. and contrary wise , what is, it wouldn't be . and what it wouldn't be , it would, you see? - alice in wonderland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Astridhorse, Bommeltje_, EmptyWords, GoogleAdsense, gwennndolyn, Hannerups, Jonnekee, kimwilliam, laran, Majestic-12, Zoe_97 en 181 bezoekers