supplement niet elke dag kunnen voeren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
abeltje_xx

Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

supplement niet elke dag kunnen voeren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-16 13:08

Een stalgenootje van mij heeft een paardje dat nogal nerveus en gespannen is. Zij zit erover te denken om een supplement te proberen om te kijken of het daar iets minder van wordt, maar ze heeft niet de mogelijkheid om dat iedere dag bij te voeren. Heeft iemand een idee of een supplement zoals NAF magic oid nog zin heeft als je het maar 3-4 keer per week kan geven? Of is het dan de moeite niet omdat de dosering te laag blijft.

Nieuw leven in Groningen! :)



maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: supplement niet elke dag kunnen voeren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:12

Kan de stal eigenaar of iemand anders op stal niet de overige dagen het paard bijvoeren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:13

Kan het niet bij het voer klaar gezet worden? Dat diegene die voert elke dag geeft?

abeltje_xx

Berichten: 2893
Geregistreerd: 13-09-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-16 13:22

maava schreef:
Kan de stal eigenaar of iemand anders op stal niet de overige dagen het paard bijvoeren?


De staleigenaar is 70 en heeft ruim 20 paarden op die stal die hij allemaal voert, buiten en binnen zet en waarvan hij het overgrote deel zelfs ook uitmest ( staat hij op dat hij dat allemaal doet, eigenwijs oud boertje :D ) , maar bijvoeren doet hij tegenwoordig niet meer, omdat hij het niet bij te houden vind, dus dat is geen optie helaas.

Op deze stal mag je prijsinbegrepen meedoen met het voer van de boer, een gewone brok die hij 2 x per dag voert, of je kiest ervoor om zelf te voeren met je eigen voer. Voor zover ik weet kan je niet iets klaarzetten voor hem, maar ik sta er nog niet zo lang.
Ik zal haar eens vragen of zij al eens een ander stalgenootje heeft aangesproken of zij het misschien willen doen.

Nieuw leven in Groningen! :)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: supplement niet elke dag kunnen voeren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:26

Kan stalgenootje geen emmertjes klaarzetten met brok en het supplement er al in zodat de boer het emmertje maar in de voerbak moet gooien?
Of is het een vloeibaar supplement?

Duhelo

Berichten: 28523
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:18

ik heb een emmer staan met minibakjes in. daarin zit een handvol lijnzaadbrok en het artrosespul. ieder bakje heeft een dqg van de week eropstaan (en ze liggen in volgorde). Op deze manier kan hij gewoon een schep voer in de bak gooien. bakje van die dag opendoen en erbij gooien en leeg bakje terug in de emmer. stalgenootje kan dan aan de bakjes zien of paard de supplementen gehad heeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 54 bezoekers