Ik voel me een beetje een penny

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 19:31

Ja, ik heb echt een 'penny meisjes' gevoel, ik ga morgen namelijk kijken bij 2 pony's waarvoor de eigenaar een verzorger zoekt. Ik echt heel erg veel zin in, maar ik vind het ook spannend. Het is namelijk natuurlijk allemaal nieuw, en het is alweer een tijdje terug dat ik voor het laatst actief met de paardenhobby bezig ben geweest. Maar ze zeggen altijd dat paardrijden net als fietsen is: je verleerd het niet, maar je moet er gewoon weer even inkomen. Dus dat hoop ik dan ook maar :') Ik vraag me ook af, zal ik mijn cap meenemen en rijlaarzen en rijbroek aan doen, of gewoon oude kleren? Ik wil namelijk niet overkomen alsof ik alleen maar uit ben om te rijden o.i.d. Uitgebreid poetsen en wandelen vind ik juist heel erg leuk, vooral ik de pony's niet ken en andersom natuurlijk. Wat denken jullie?



Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:07

Wat leuk zeg!! Ik ken het gevoel hoor :D

Ik zou het gewoon vragen! Of je je rijspullen mee moet nemen of dat ze alleen eerst kennis willen maken.

Succes en geniet ervan!

Rooss_24

Berichten: 124
Geregistreerd: 01-10-16
Woonplaats: Gelderland

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:11

Wordt je een alleen een verzorger of ga je het paard ook bijrijden?

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:22

Ik zou wel je rijkleren aandoen maar je cap en chaps in de auto laten. Als blijkt dat je ze nodig hebt kun je ze dan pakken.

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:27

Heerlijk toch, zwelg er in!!

Bejaarde bokkers weten meer

Anoniem

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:33

Ja, ik voel me net weer een klein paardenmeisje :D Ik denk dan inderdaad dat ik mijn cap en rijlaarzen meeneem en in de auto laat, mocht het nodig zijn haal ik ze er dan wel uit, en anders laat ik ze mooi liggen.

@Roos_24, beide, maar het zijn nog redelijk jonge dieren, dus het zal voornamelijk verzorgen e.d. zijn :)

Myrth97

Berichten: 1587
Geregistreerd: 24-11-13
Woonplaats: Breda

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 22:44

Oeh ik ken je gevoel helemaal! Veel plezier!! (en als het klikt gaat dat gevoel nooit meer weg, bereid je voor :+).

Rooss_24

Berichten: 124
Geregistreerd: 01-10-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 23:52

[***] schreef:
Ja, ik voel me net weer een klein paardenmeisje :D Ik denk dan inderdaad dat ik mijn cap en rijlaarzen meeneem en in de auto laat, mocht het nodig zijn haal ik ze er dan wel uit, en anders laat ik ze mooi liggen.

@Roos_24, beide, maar het zijn nog redelijk jonge dieren, dus het zal voornamelijk verzorgen e.d. zijn :)


Dan zou ik of het vragen, of gewoon je rijkleding aandoen want als je gaat bijrijden willen ze je toch wel vaak zien rijden voor dat je zomaar op hun paard stapt :) . En ik zou je cap in de auto laten (als je met de auto gaat).
En mocht je toch niet te hoeven rijden, de eigenaar weet toch ook niet of je bijvoorbeeld daarna nog naar de manege moet ofzoiets?

NuevaAtalaya

Berichten: 72
Geregistreerd: 28-08-16

Re: Ik voel me een beetje een penny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:18

Wat ontzettend leuk voor je! Zou ook gewoon je rijkleren aandoen, als het de bedoeling is dat je de paarden ook gaat rijden, denk ik dat de eigenaar ook graag wilt zien hoe dat gaat. Hoop voor je dat het wat wordt :D

~I don’t have a plan B, because it distracts me from plan A~
Rest in Peace lieve Charmpie Y;( 14-03-1993/12-06-2017


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers