Dat moment.. dat je bijna..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarjanB

Berichten: 16437
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 14:56

Van huis weggaat en je ineens bedenkt oh dit is niet helemaal handig?

En je dus in je minionspyjamabroek bij de deur staat :') zoals ik vanmorgen?

Ben ook al eens op klompen in de auto gestapt richting het werk en een trui binnenstebuiten. Nu vroeg ik me af wie nog meer met van die rare dingen naar het werk wil gaan?

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:02

Jahoor, ik ben heel wat jaartjes terug op de fiets naar mijn werk gegaan en kwam er onderweg achter dat ik geen schoenen aanhad, was nog op sokken :')

Een keer mijn tshirt binnestebuiten aanhad, totdat een collega het me zei.

En de keer dat ik savonds nog even de hond wilde uitlaten en ik door de ondergrondse garage ging om niemand tegen te komen en daar dus een leden vergadering aan de gang was van alle buren, Oeps daar stond ik dan in mijn roze bloemetjespyama :+

Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:02

Midden in de nacht aankleden, opmaken en bijna 'op weg' gaan naar het werk, terwijl ik een vrije dag heb of het gewoon nog midden in de nacht is. Blijkbaar droom ik dat ik dan te laat ben op het werk en dat ik heeeeel erg snel moet zijn om op tijd te zijn. Sta je dan in de woonkamer, met de autosleutels in je hand, stom verbaasd te kijken naar de klok om erachter te komen dat je nog een paar uur terug naar bed kan :P

Pradaatje

Berichten: 8511
Geregistreerd: 02-10-06
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:03

Happyfeet2 schreef:
Midden in de nacht aankleden, opmaken en bijna 'op weg' gaan naar het werk, terwijl ik een vrije dag heb of het gewoon nog midden in de nacht is. Blijkbaar droom ik dat ik dan te laat ben op het werk en dat ik heeeeel erg snel moet zijn om op tijd te zijn. Sta je dan in de woonkamer, met de autosleutels in je hand, stom verbaasd te kijken naar de klok om erachter te komen dat je nog een paar uur terug naar bed kan :P


Ja wow.. dat heb ik ook regelmatig.. Dat is zo raar! Dan ben je er helemaal van overtuigd dat je te laat bent en dan kijk je op de klok en is het 3 uur -O-

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:03

Met sport op school had ik al 1 van m'n sportschoenen aan en was bezig met de tweede (in de kleedkamer gelukkig nog) toen ik opeens uitgelachen werd. Euh, ga je in je onderbroek? oeps... broekje vergeten aan te doen.

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:05

Hhahaha, er zitten goeie tussen. Ik heb vorigjaar ook een keer gehad dat ik om 8 uur op mijn werk kwam en mijn collega er al zat, ik was vergeten dat ik om 16:00 uur moest beginnen }>

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:05

Ooit wel eens met mijn sokken of onderbroek nog aan onder de douche gesprongen. Dan kijk je ook wel heel raar op.

Of idd anderhalf uur te vroeg op je werk verschijnen.

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:06

leestmee schreef:
Ooit wel eens met mijn sokken of onderbroek nog aan onder de douche gesprongen. Dan kijk je ook wel heel raar op.

Of idd anderhalf uur te vroeg op je werk verschijnen.

Sokken ben ik 1x vergeten uit te doen en toen ging ik een paar keer mét eronder toen ik nog wat jonger was, wát een lol :')

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:06

Niet ikzelf, maar een vriend van mij... we hadden een dansoptreden en we zaten klaar in de kleedkamer. Vlak voor we naar de deur liepen om op te komen zagen we dat mijn vriend nog in zijn onderbroek stond _O- Broek vergeten aan te doen!

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:09

haha eh ja dat soort acties kunnen mij ook overko9men. Gelukkig kom ik er doorgaans wel achter vóór ik de deur uit ben.

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:11

Ik zelf niet, maar mijn moeder steekt regelmatig zoiets uit, onlangs moest ik haar erop wijzen dat ze die kruldingetjes nog in dr haar had toen ze naar de winkel wilde vertrekken _O- en dan liggen we met twee op de grond te sterven van het lachen in de keuken en staat mijn vader er met een wanhopige blik naar te kijken (hij heeft drie dochters, dus te veel vrouwen in huis die van die dingen uithalen). Ik vind dat echt de beste momenten in het leven...

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:16

:')

Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:17

Pradaatje schreef:
Happyfeet2 schreef:
Midden in de nacht aankleden, opmaken en bijna 'op weg' gaan naar het werk, terwijl ik een vrije dag heb of het gewoon nog midden in de nacht is. Blijkbaar droom ik dat ik dan te laat ben op het werk en dat ik heeeeel erg snel moet zijn om op tijd te zijn. Sta je dan in de woonkamer, met de autosleutels in je hand, stom verbaasd te kijken naar de klok om erachter te komen dat je nog een paar uur terug naar bed kan :P


Ja wow.. dat heb ik ook regelmatig.. Dat is zo raar! Dan ben je er helemaal van overtuigd dat je te laat bent en dan kijk je op de klok en is het 3 uur -O-


Haha :P Heel vreemd, misschien komt het ook omdat ik een beetje 'huiverig' ben voor te laat komen op het werk haha. Liever 1 uur te vroeg dan 10 minuten te laat, haha :P

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:17

Ja ik stond eens buiten op mijn sloffen met m'n boodschappenkarretje, klaar om naar de Jumbo te stiefelen.

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:18

Mijn vader die met zijn sloffen in de Albert Heijn stond :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:18

Je volledige make-up klaar hebben, oogschaduw en de hele pestbende... sta je buiten... mascara vergeten. Stom gezicht hoor, dan :')

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:25

Ik ben ooit mijn BH vergeten. Kwam ik achter in het winkelcentrum. En ik heb geen kleine tietjes. :')

Gelukkig had ik een dikke trui aan haha.

Solleke_Noah

Berichten: 11077
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:30

Haha grappige verhalen!

Als het 's ochtends kou is en ik moet de paarden gaan voeren, durf ik weleens mijn broek over mijn pyjamabroek aan te doen, twee laagjes, lekker warm. Na het voeren dan natuurlijk pyjamabroek eronder uit en verder klaarmaken voor het werk.

Op een wel heel warrige maandagochtend kwam ik er pas tijdens een toiletbezoek op het werk achter dat ik vergeten was mijn pyjamabroek eronder uit te doen. Stond ik dan met twee broeken aan :')

xdniesje
Berichten: 2053
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:32

Ik ben ook wel eens mijn BH vergeten. Gelukkig kwam ik er bij de deur nog achter.
Mijn vriend vergeet wel eens zijn schoenen aan te doen als we gaan werken.. :+

Ik heb een hondenuitlaatservice waarbij wij de honden met een busjeophalen en wegbrengen. Ik wilde een hond thuis brengen in een flat. Eenmaal boven deed ik de deur open en bedacht ik me iets..
Hond zat nog in de bus. :')

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:33

Oja hoor,ik heb wel een paar van dat soort "rare"dingen.

Zo zat ik op mijn motorfiets op de snelweg en verbaasde me er over dat ik ineens schijnbaar veel "vrienden" had die me herkende in mijn motorpak. Er zoveel gezwaaid en geseind naar me. Wat bleek,ik was dus mijn helm vergeten op te zetten := Ik verbaasde me er tijdens het rijden al over dat het zo waaide om mijn hoofd waar ik toch normaal gesproken geen last van had.

Ik stond afgelopen weekend nog op mijn pantoffels in de Jumbo.

Heb met ski-en wel eens de verkeerde ski's mee genomen. Ik had nieuwe ski's maar heb gewoonte getrouw een paar gepakt zoals mijn ski's ervoor waren. Vond wel dat mijn binding rot paste maar verder niet over na gedacht.

Ben wel eens vergeten mijn broek aan te trekken en ben zo in de auto gestapt. Gelukkig kwam ik daar achter voordat ik bij de winkel was.

Och,ik wel wel vaker dat soort vreemde stunts,dit zijn ze nog niet eens allemaal. :D

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:35

Ik moet zwarte schoenen en een zwarte broek aan op mn werk maar ben dat al behoorlijk vaak vergeten of mn paarden schoenen nog aan.

Maar het allerergste ooit was toch toen ik een keer vergeten was mn bh aan te doen en niet meer terug kon ;(

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:40

Ik ben wel is om half 3 nachts de krant gaan bezorgen(ochtend krant).. en dan raar opkijken als je bij het depot aan komt en deze dan gesloten is..

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:50

Geweldig topic .:')
Ik heb ook een paar keer gehad dat ik een broek over mijn pyjamabroek aandeed.Slaap ik nog half s'ochtends, en kom ik er pas op school achter,oeps. :=

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:51

OH wat erg Finnens }> :') toen ik dit las bedacht ik me opeens toenik nog vlakbij Benidorm woonde, stonden onze paarden op een manege en op een dag vroegen ze mijn man en mij om een belgisch meisje mee te nemen op buitenrit die de omgeving nog niet kende. Dus wij op pad en kwamen we bij een tweesprong en dat meisje ging rechts dus ik dacht dan ga ik het paadje rechtdoor volgen , maar er hing een grote tak en wat denk je, mijn grappige Huug loopt precies naar de tak eronder en ik bleef met mijn bh en tshirt aan de tak hangen. shirt kapot, bh kapot , mijn man en meisje lagen dubbel. Dus heb ikmaar het tshirt van mijn man aangetrokken . We zullen wel een rare stoet geweest zijn, mijn man met ontbloot bovenlijf en ik zonder bh :')

BigOne
Berichten: 38225
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 15:55

Iets vergeten kan maar ik heb eens in de winkel gestaan en bedacht me dat ik iets vergeten was????? Mijn dochter van drie maanden lag nog lekker in haar bedje te slapen, wist niet hoe snel ik weer thuis moest komen. Krijg je met heel gemakkelijke kinderen. Was maar even weg maar je schrikt je de pleuris.