[DIGI] Digitaal tekenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

[DIGI] Digitaal tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-16 15:31

Ik ben begonnen met een nieuwe tekening op photoshop.
Voor de mensen die het leuk vinden om te volgen!

Afbeelding

julie0307
Berichten: 327
Geregistreerd: 09-08-15
Woonplaats: Langs mijn buren in België

Re: [DIGI] Digitaal tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:56

Oh leuk! Als heel mooi, ik wouw dat ik dat kon. Heb je ook een voorbeeldfoto?

white_flame
Berichten: 1308
Geregistreerd: 23-11-14

Re: [DIGI] Digitaal tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 11:26

Afbeelding
Afbeelding

Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [DIGI] Digitaal tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 12:14

Omdat dit topic niet aan de regels voor een [WIP] topic voldoet, plaats ik hier een slotje. Je kan een nieuw topic openen die wel aan de regels voldoet.
Je kan de regels en richtlijnen hier lezen: Muurp @ [UK] Regels en richtlijnen [UK] Uit de Kunst

Een work in progress kun je plaatsen wanneer je graag wilt laten zien hoe je te werk gaat. Wanneer je een work in progress (WIP) wilt openen gelden er een aantal regels:
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen voeg je de extra tag [WIP] toe aan je topic titel. Deze plaats je direct na de normale tag. Je krijgt dan bijvoorbeeld de volgende combinatie [TEK][WIP] of [FB][WIP].
Wanneer je een work in progress wilt plaatsen dien je in de begin post minimaal 3 stappen te laten zien.
In deze 3 stappen laat je voldoende vorderingen zien. Deze 3 vorderingen omvatten bijvoorbeeld een schets, een lijnwerk en een begin van inkleuren. Dit zijn 3 stappen waar andere gebruikers ook voldoende onderbouwd op kunnen reageren.
Het voorbeeld dat je gebruikt telt niet tot één van die stappen. Even als het tonen van het materiaal dat je gebruikt.
Topics die niet aan deze 3 stappen regel voldoen worden direct gesloten.