Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 22:13

Vanmiddag zijn we vanuit Zwolle naar Soest gereden om wat ik nog overhad uit mijn paardenhobbytijd te doneren aan het rusthuis. De opbrengst hiervan komt dan ten goede aan de oude paarden.
Hartstikke leuk, uurtje rijden, maar super om eens gezien te hebben en voelt goed dat het goed terecht komt.

Afijn, op de terugweg zijn we in Leusden naar tuincentrum Eurofleur gereden om de kerstafdeling te bewonderen.
Aldaar verliefd geworden op een verlichtingssnoer met blaadjes, sterren en meer fröbelwerk eraan.
Omdat ik deze graag over de kast wilde hangen en één zo'n snoer dan tekort is hebben we er 2 meegenomen.

Vanavond weer thuis de snoeren uitgepakt, om eens te bekijken hoe dat eruit zou komen te zien. Batterijen erin, snoer ontwarren. Ja hoor deed het prima. Echter toen we ze naast elkaar op de kast wilden hangen besefte ik ineens dat er iets mis was :') We hadden 1 snoer in warm licht en 1 snoer in koud licht....oeps. Dat is natuurlijk echt compleet geen gezicht als dat naast elkaar komt te hangen.

Doosjes erbij gepakt om te kijken hoe ik toch zo dom had kunnen zijn, maar de doosjes blijken vrijwel identiek te zijn. Nergens staat een aanduiding van wit of warm licht. De streepjescodes en artikelnummers blijken wél verschillend te zijn. Ik kan alleen niet meer herleiden welk snoer in welk doosje gezeten heeft.

Bij naderen inspectie zit het verschil niet alleen in de kleur licht. Het ene snoer blijkt parelmoerachtige blaadjes en sterren te hebben, terwijl het andere snoer echt zilveren blaadjes en sterren heeft. Alleen is dat dus totaal niet opgevallen, zo naast elkaar in de verpakking en zeker in het halfdonker daar hebben we dit gewoon niet gezien. We hebben ze ook van 1 rijtje afgehaald dus geen reden gehad om te denken dat er meerdere varianten zouden zijn.

Maar nu? Een mogelijke oplossing is morgen Eurofleur bellen, vragen of zij kunnen nagaan welk snoer bij welk artikelnummer hoort. Of ze wellicht nog een snoer met koud licht op voorraad hebben en dan maar weer die kant op rijden om het om te ruilen.
Alleen sta ik niet echt te springen om weer helemaal op en neer te rijden :=

Daarom bedacht ik me net dat het snoer misschien ook wel via internet te koop zou kunnen zijn. Als ik het dan ergens zou kunnen bestellen en het zou allemaal niet te duur worden (misschien nog wat te combineren en dan gratis verzenden ofzo) dan zou dat ook een optie zijn. Het warm licht snoer hang ik dan wel compleet ergens anders op.

Alleen ik kan hem zelf echt NERGENS vinden op internet helaas. Dus ik dacht ik ga Bokt om hulp vragen, misschien kunnen jullie het wel vinden :D

Het gaat om snoeren van het merk Edelman BV onderdeel LucaLighting.
De artikelnummers zijn: 371326 en 371322 ik weet dus helaas niet welke kleur welk nr heeft.
Het snoer is 1,8 meter lang.

Foto

Afbeelding


Oh ja, mochten jullie nog andere geniale oplossingen hebben, dan hoor ik het ook graag, voel me best wel beetje dom nu :o
Laatst bijgewerkt door Alwiene op 10-10-16 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:17

Heb je al op artikelnummer gegoogled?
Ben erg benieuwd naar een foto, klinkt nl erg leuk.

Misschien kan iemand uit Soest je helpen?

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 22:18

Silly1972 schreef:
Heb je al op artikelnummer gegoogled?
Ben erg benieuwd naar een foto, klinkt nl erg leuk.

Misschien kan iemand uit Soest je helpen?


Foto zojuist toegevoegd, snoer komt niet echt tot zijn recht zo, maar is hopelijk wel duidelijk.
Heb inderdaad al gegoogled op artikelnummer, maar kom dan alleen op onleesbare buitenlandse sites helaas.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:26

Ik woon in Leusden en wil best een pakketje naar je versturen als je het online niet kan vinden!

kiwiwitje

Berichten: 20105
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:34

Intratuin heeft ook vask van die snoertjes!

BarkKing Hondensnacks - https://www.barkkingdogsnacks.nl/ Gebruik de code BOKT voor 10% korting!
Special Muchi - Staffordshire Bull Terriers http://www.staffordshirebullterriers.nl - Instagram: @specialmuchi

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 22:36

@Liekec, wat een super lief aanbod! Die houd ik even in gedachten, mocht het op een andere manier niet lukken dan maak ik daar graag gebruik van!

@Kiwiwitje, ze voeren inderdaad wel dit merk, maar op hun website staat dit snoer niet. Ze zitten hier wel vlakbij dus misschien morgen toch maar even langs om te kijken of hun kerstafdeling al zover is en of hij er niet toch hangt, zou wel zo makkelijk zijn als het wel zo was :j

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Billy1970

Berichten: 408
Geregistreerd: 06-05-07
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 22:43

Zit er trouwens niet een labeltje aan dat batterij kastje, of een sticker? Meestal staat daar het artikelnummer ook wel op en dan kun je tuincentra in de buurt bellen om te vragen of dat artikelnummer nog te koop is. Intratuin verkoopt in elk geval wel veel Edelman artikelen dus best kans dat ze het daar hebben.

Houden van is soms ook loslaten.......
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=151&t=1375384

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 22:52

Billy1970 schreef:
Zit er trouwens niet een labeltje aan dat batterij kastje, of een sticker? Meestal staat daar het artikelnummer ook wel op en dan kun je tuincentra in de buurt bellen om te vragen of dat artikelnummer nog te koop is. Intratuin verkoopt in elk geval wel veel Edelman artikelen dus best kans dat ze het daar hebben.


Helaas, ik heb dat kastje uitgebreid onderzocht, maar ik kan absoluut geen artikelnummer vinden jammer genoeg. Intratuin ga ik zeker even kijken :)

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 23:14


♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 23:20

zonnebloem18 schreef:


Nee helaas, die lijkt er wel wat op, maar heeft geen bloemetjes en geen sterren. En de decoratie hangt bij mijn snoer aan wat langere stukjes zeg maar, dus minder dicht op het snoer. Bedankt voor het meedenken!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

_Lott_Wanda_

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-05-09
Woonplaats: Lepelstraat

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 23:25

Misschien dat zoeken op de ean-code werkt? Dat is het lange nummer onder de streepjescode ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 23:42

_Lott_Wanda_ schreef:
Misschien dat zoeken op de ean-code werkt? Dat is het lange nummer onder de streepjescode ;)


Goede suggestie, meteen geprobeerd, maar helaas helaas bij beide codes geen resultaten. :(

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

_Lott_Wanda_

Berichten: 63
Geregistreerd: 06-05-09
Woonplaats: Lepelstraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 23:44

Alwiene schreef:
_Lott_Wanda_ schreef:
Misschien dat zoeken op de ean-code werkt? Dat is het lange nummer onder de streepjescode ;)


Goede suggestie, meteen geprobeerd, maar helaas helaas bij beide codes geen resultaten. :(


He jammer.. eventueel wel bij de hand houden als je een andere winkel informeert. Vaak kunnen ze dat nummer opzoeken in het systeem.

Myfairytale
Berichten: 5383
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 10:56

En welke geeft nu het "koude" licht? De parelmoeren of de zilveren versie? Dat is makkelijker checken. ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-16 12:58

Myfairytale schreef:
En welke geeft nu het "koude" licht? De parelmoeren of de zilveren versie? Dat is makkelijker checken. ;)


Goede vraag :D Ik had het zelf andersom verwacht, maar het is het snoer met de zilverkleurige blaadjes en sterren die het koude licht geeft!

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Myfairytale
Berichten: 5383
Geregistreerd: 26-05-06

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 13:11

Ik zal even voor je kijken zodadelijk bij het plaatselijke tuincentrum hier.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-16 16:23

Ben vandaag bij de Intratuin hier in Zwolle geweest maar niks. Toen ook nog bij intratuin Meppel gekeken omdat die stuk groter is maar die konden mij ook niet helpen helaas.

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Anoniem

Re: Kerstverlichting-Google-Wonder gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 16:31


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 20:33

Allemaal bedankt voor het meedenken en meezoeken! Omdat ik merkte bij mezelf dat ik het drukker had met oplossingen verzinnen dan wanneer we gewoon in de auto zouden stappen hebben we besloten om vandaag gewoon maar weer naar Leusden te rijden om ze om te ruilen.

Het was wel heel maf. De parelmoerslinger is dus terug gegaan. Maar dat bleek ook echt de enige te zijn die er was. Want van mijn slingers stond er maar 1 rijtje waar ik er dus gewoon 2 uit heb gehaald maar ALLES wat er nu stond was zilver met wit licht. De parelmoervariant was helemaal nergens te bekennen. Misschien per ongeluk tussen deze levering geraakt ofzo?? Ik heb geen idee, maar we hebben dus echt domme pech gehad dat we juist die ene eruit gevist hebben.

Afijn het is nu opgelost :) Ik ben blij dat ik nu toch twee dezelfde snoertjes heb, mét wit licht :D

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 142 bezoekers