Longeersingels voor de kleintjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Longeersingels voor de kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-16 00:10

Hoi!!

Naar nog steeds een zoektocht voor de perfecte longeersingel voor mijn kleine uk start ik dit topic.
Ik hoop dat ik zelf misschien eindelijk vind wat ik zoek.

Ik loop steeds tegen de zelfde problemen aan als ik opzoek ben naar de juiste longeersingel.
De ringen zitten veel te hoog en het is vaak flut materiaal waar je ook dan nog eens best voor betaald.
Als je het voor elkaar krijgt dat de ringen mooi zitten dan is de singel weer veel te groot en gaat hij schuiven. Of hij is heel erg breed.

Mijn uk is 93 cm zelfs als ik maat shet neem vind ik de ringen dus te hoog zitten.

Ik ben benieuwd wat jullie ervaring er mee is en ben wel benieuwd hoe jullie longeersingels zitten!!

Ik vind het maar lastig om de juiste te vinden waar door ik hem lekker kan gaan trainen

dioni

Berichten: 823
Geregistreerd: 05-08-12

Re: Longeersingels voor de kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 00:19

Ik heb voor onze shetten van rond de de 90-95 cm gewoon een harry's horse longeersingel kleinste maat. Die doet het prima.

Mira283

Berichten: 3526
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Naast mijn buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 00:22

dioni schreef:
Ik heb voor onze shetten van rond de de 90-95 cm gewoon een harry's horse longeersingel kleinste maat. Die doet het prima.


Heb ook een harry horse langeersingel maat pony voor mijn uk van 80 cm. Past perfect

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: Longeersingels voor de kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-16 00:37

Hebben jullie foto hoe de ringen dan zitten?? Daar even ik de wel nieuwsgierig naar

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Longeersingels voor de kleintjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 13:05

Ik heb er bij de minihorseshop eentje vandaan gehaald, past prima op die van mij van 95 centimeter :)