Wachtwoord vergeten :D

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
msxhorse_oud
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-16

Wachtwoord vergeten :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 11:05

Hoi bokkers,
Ik had dus een bokt account maar ik ben mijn wachtwoord vergeten (ook die van mijn email reset :D ) dus ik heb een nieuw account :P Ik ga nog even wat over mezelf vertellen, ik zit in de eerste, ik rij nu 5 jaar op de manege en ik rij soms ook pony's van vriendinnen :j Ik heb momenteel geen vaste verzorgpony.
Okee doei :D


Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Re: Wachtwoord vergeten :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 11:06

Volgens mij is het niet toegestaan om 2 account's te hebben, misschien kunnen de modjes je een nieuw wachtwoord sturen voor je oude account? Anders: welkom terug op bokt :D

"We as people, might be as the birds. They undergo storms, winds, and they never give up.
We should not be afraid of these storms, instead we ought to have wings and fly" Rosa-These storms

Devil_ina

Berichten: 743
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: In een dorp

Re: Wachtwoord vergeten :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 11:07

welkom terug

Dag lieve mam, love you always
De rooie schurk en het kleine meisje. Lieve Bibi rust zacht, zo plotseling uit het leven gerukt. je hebt nog geen 4 jaar mogen worden.


msxhorse_oud
Berichten: 2
Geregistreerd: 09-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 11:07

Happyfeet2 schreef:
Volgens mij is het niet toegestaan om 2 account's te hebben, misschien kunnen de modjes je een nieuw wachtwoord sturen voor je oude account? Anders: welkom terug op bokt :D


Oh wist ik niet, ik zal anders even vragen of ze mijn andere kunnen verwijderen :D

Happyfeet2

Berichten: 202
Geregistreerd: 03-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 11:13

msxhorse schreef:
Happyfeet2 schreef:
Volgens mij is het niet toegestaan om 2 account's te hebben, misschien kunnen de modjes je een nieuw wachtwoord sturen voor je oude account? Anders: welkom terug op bokt :D


Oh wist ik niet, ik zal anders even vragen of ze mijn andere kunnen verwijderen :D


Goed idee, haha. Ik weet het ook niet zeker maar dacht dat het inderdaad niet is toegestaan ;)

"We as people, might be as the birds. They undergo storms, winds, and they never give up.
We should not be afraid of these storms, instead we ought to have wings and fly" Rosa-These storms

_Ezra

Berichten: 188
Geregistreerd: 27-01-16

Re: Wachtwoord vergeten :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:51

De lastigheid zit hem erin dat TS zal moeten kunnen bewijzen dat het andere account van haar is voordat de mods een nieuw wachtwoord zullen sturen. Nu zegt het natuurlijk erg veel als beide accounts gebruik maken van hetzelfde ip-adres, maar sluitend bewijs is het niet.

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:54

Ik ben m'n wachtwoord vergeten, wat nu?

Op het moment dat je je wachtwoord vergeet is er eigenlijk geen man overboord. Je kan altijd op de link wachtwoord vergeten op de inlogpagina drukken om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Mocht je er met die link niet uitkomen en/of andere problemen zijn, dan kun je mailen naar support@bokt.nl.

Veni Vidi Vici

Angela

Berichten: 25691
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: Wachtwoord vergeten :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:17

Het is zeker niet toegestaan om een nieuw account aan te maken. Hierboven staat al uitgelegd hoe het wachtwoord weer opgevraagd kan worden. Omdat TS straks niet meer vanaf dit account kan reageren plaats ik hier een slotje.

De Tapasworkshop.nl Voor een tapasworkshop bij jou thuis, door heel Nederland
Importexpert compleet verzorgde auto import
http://www.akasha-rijkunst.nl/akashas-college - Opleidingen voor volwassenen! o.a. Zitcoach, stalmedewerker


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers