Help opzoek naar parfum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 19:14

Ik ben echt zo iemand die niet zo goed weet wat meisjes eigenlijk doen, dus ook nog nooit parfum gedragen heeft. :')

Maar ik denk voor af en toe is het wel leuk. Maar ik heb echt een hekel aan 9/10 geuren en ook aan parfum winkels.

Nu hadden wij op werk een hele tijd geurstokjes staan van de rituals. Sunrise huppelepup. Er zat sinasappel in en vond het fijn ruilen. Fris en niet zoet. <3

Nu is alleen deze reeks niet meer tekoop en was er nieteens parfum van. Ergens een enorm vergelijkbare geur die niet al te duur is? Of een plek waar je fijn parfum kan ruilen zonder dat ik overweldigt word door alle geuren. (Douglas icipari)


Mnon1994

Berichten: 1193
Geregistreerd: 18-06-11
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:19

Ik ga meestal gewoon naar Kruidvat of etos. heb zelf ook een hekel aan de douglas en ici paris

Wander van de bosjeshoeve B+12 L1+21 L2+8 eindstand goodbye my friend
RIP Romy Y;( 22-05-2009 05-10-2015


Jolien87

Berichten: 17405
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:21

Zoete sinaasappel en ceder? Dat was de geur van die stokjes. Rituals heeft van deze geur een bodymist, dus geen parfum maar het komt wel in de buurt. Sterker nog: ze hebben een complete lijn hiervan. Dus mocht ik me niet vergissen dan kun je gewoon van deze geur blijven genieten.

Anoniem

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:29

Die lijn heet nu Happy Buddha en laughing Buddha en Touch of happiness en en en.... De oranje in ieder geval, ze hebben niet bepaald consequente namen bij Rituals.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:30


daffieduck83

Berichten: 1745
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 19:39

De Bodymist van Rituals kan ik je idd aanraden. Dit is net iets lichter dan parfum. De oranje is met citrus. De groene lijn is ook heel fijn. Verder is een eau de toilette vaak wat lichter dan een parfum. Bij een goede drogist kan je verschillende geuren testen.

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 20:01

Idd die bodymist! Ik heb hem, hij is erg lekker en fris :j

[o]

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 09:32

Dan misschien toch even kijken voor die bodymist. Gelukkig is onze rituals niet groot. Bedankt voor de tips! :D

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:22

Jaaa, die van Rituals is lekker! Ik heb zelf ook een hekel aan winkels als de Ici Paris en de Douglas :+

Hema heeft ook fijne luchtjes staan, misschien zit daar ook wat voor je tussen. Yves Rocher heeft ook wat fruitige geuren..

De parfum waar ik mee ben begonnen, is White Musk Libertine van The Body Shop <3 <3 Zo lekker vind ik die!

...

onpaard

Berichten: 2961
Geregistreerd: 28-03-13

Re: Help opzoek naar parfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 13:31

Ahhh parfum kenners. Weten jullie ook parfum met koriander, jasmijn, patchouly en vanille. Deze had ik vroeger van het kruidvat eigen merk maar is er helaas uit gegaan.

*****


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloemetje75, boeflover, carineken, catharin, ComscoreBot, Irene793, lanouska, lobkew, maitestar23, MariskaFally, midori, mvdende, Sterrendief, TheNovelist en 145 bezoekers