[Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

[Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 20:25

Hai dames,
Naar aanleiding van ons topic, hier dan het meeting topic.
Ilsevg wilt een ruiterfitheid training aan ons geven als kans om elkaar eens te ontmoeten en gezellig bezig te zijn!
We kunnen het beste in het midden van het land, volgens mij wonen daar de meesten? (Correct me if i am wrong)
Ik zal een datumprikker maken als alle deelnemers bekend zijn! :)
Iemand al ideeën voor locaties midden in het land?
Als jullie je definitief aanmelden, stuur mij dan graag een pb met je mailadres waar de datumprikker heen moet :)
Laatst bijgewerkt door ElSea op 07-10-16 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 20:30

Iets als Bergzicht in Woudenberg? http://www.pannenkoekenhuisbergzicht.nl/
Goed aan te rijden, goed parkeren en uitgestrekt bos om volledig in los te gaan :)
Kunnen we daarna de verbrande calorieën weer aan eten :')
Of soortgelijk hoor, deze komt toevallig zo in me op, vast veel meer van dit soort locaties!

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 20:32

Noukie schreef:
Iets als Bergzicht in Woudenberg? http://www.pannenkoekenhuisbergzicht.nl/
Goed aan te rijden, goed parkeren en uitgestrekt bos om volledig in los te gaan :)
Kunnen we daarna de verbrande calorieën weer aan eten :')
Of soortgelijk hoor, deze komt toevallig zo in me op, vast veel meer van dit soort locaties!

Ik weet niet wat voor locatie Ilse nodig heeft, maar Woudenberg is altijd goed, naast de deur voor mij. Maar na 22 oktober mag ik zelf rijden dus als ik dan de auto regel kan ik vrijwel overal heen.

ilsevg

Berichten: 776
Geregistreerd: 01-07-11
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 20:34

Ik ben erbij hoor, en ik HOU van pannenkoeken! Dus ik ben voor! Maar ergens op een andere locatie, bij een van ons op stal evt, vind ik ook helemaal prima.

Ik kan met elke locatie wel uit de voeten, bos is wat mij betreft helemaal prima maar moeten we wel een beetje het weer in de smiezen houden denk ik...

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-16 21:20

ilsevg schreef:
Ik ben erbij hoor, en ik HOU van pannenkoeken! Dus ik ben voor! Maar ergens op een andere locatie, bij een van ons op stal evt, vind ik ook helemaal prima.

Ik kan met elke locatie wel uit de voeten, bos is wat mij betreft helemaal prima maar moeten we wel een beetje het weer in de smiezen houden denk ik...

Op stal bij mij gaat het denk ik niet worden, neem aan dat je wel iets van een zachte ondergrond nodig hebt?
Ik hou ook van pannenkoeken :9 de laatste keer dat ik een pannenkoek at in een pannenkoekenrestaurant was nog in de leeftijd van zo'n pannenkoek met een gezichtje erop bestellen *D

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 21:25

Bij ons zit een parkje met ook wat apparaten waar je prima kan bootcampen. En 3 restaurants op loopafstand :D
Maar, dat zit voor de mensen in het topic wel het minst centraal van de opties in midden van t land denk ik... Naja, eerst even zien wie er meedoen!


ilsevg

Berichten: 776
Geregistreerd: 01-07-11
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 21:37

ondergrond maakt ook niet eens zoveel uit. Maar ik stap gerust de auto in om een stukkie te rijden hoor, dus ik laat het aan de rest om een locatie te kiezen!

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 22:26

Ik kom even volgen :D
Voor mij is de locatie en de datum erg belangrijk of ik het ingepast krijg in de drukte.

Maar zo kan ik in ieder geval even kijken wat jullie plannen zijn :P

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 08:29

Zo jullie zijn snel! Ik wil ook heel graag mee doen :j Woudenberg is voor mij ook lekker dichtbij. Even afhankelijk van de datum want ook hier is alles al lekker vol gepland. Bij Rhenen in de buurt is ook een trimbaan in het bos.

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 10:16

Leuk! Susan en Noukie, zouden jullie mij nog een pb met jullie mailadres willen doen?
Ik wacht het nog een paar daagjes af en dan maak ik een datumprikker.

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:02

Nou ik ben totaal niet fit dus kijk graag of ik kan deelnemen (kijk wel wat ik kan doen of niet haha). Liekec ik stuur je mijn mailadres :-)

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-16 22:13

Zo hebben we alle actieve mensen bij elkaar toch? Wat zou een goede termijn zijn om in de datum Prikker te gooien? Vanaf ..?

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 22:14

Na de herfstvakanties?

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Elisa2

Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 08:51

*volg*

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-16 21:35

Is iedereen Oké met Bergzicht in Woudenberg?
En Elisa, wil je ook mee? Dan even een mailtje sturen met je mailadres :D morgenavond maak ik een datum prikker!

A_nouk

Berichten: 11624
Geregistreerd: 02-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 06:55

Ik moet dan afhaken, is voor mij 1,5 uur rijden :o
Maar is niet erg lees jullie verhalen wel in het topic, haak wel een keertje aan als jullie een keer wat dichterbij wat gaan doen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34478
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 07:07

Ik vind Woudenberg prima :j kwartiertje rijden voor mij.

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 09:46

Vanaf hier ook een dik uur of langer maar mijn andere pony staat daar in de buurt op winterstalling dus die krijgt dan een extra bezoekje :)

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

ElSea
Berichten: 5377
Geregistreerd: 18-05-11

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-16 19:21

Elisa, kan jij mij nog je mailadres opsturen?
De datumprikker is gemaakt! Als het goed is hebben jullie allemaal een mailtje. Ik heb de weekenden gepakt, want dat lijkt mij het handigst? Ik werk altijd op zaterdag maar kan wel vrij vragen als we het ver genoeg van te voren weten.
Ik dacht zelf als we zo in de late ochtend afspreken, kunnen we middageten bij het pannenkoekenrestaurant? In de winter is het gok ik zo te donker om voor het avond eten te sporten in het bos/waar dan ook.

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 19:25

Goed bezig Lieke, ik ga zo even kijken!
Weekend idd wel zo fijn. En qua tijd klinkt ook goed voor mij. Trek ik 's morgens paard vast even de stal uit, dan trainen en dan paard de volledige aandacht (waarschijnlijk alleen niet fanatiek rijden ivm spierpijn :') :D)

edit: ik heb een aantal dagen op misschien staan ivm voetbal. Opzich is dat geen showstopper hoor, als de rest kan op zo'n dag, dat ben ik er ook bij.

Elisa2

Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 08:36

Heb ik gedaan Lieke en klinkt goed

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 08:37

Ingevuld :D zal wel de oudste van het geheel zijn en de minst fitte maar goed :P

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/

Elisa2

Berichten: 36680
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 08:52

VanHuisUit schreef:
Ingevuld :D zal wel de oudste van het geheel zijn en de minst fitte maar goed :P


Ik denk dat ik nog minder fit ben.. :7 {kan niet eens meer rijden}

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

ilsevg

Berichten: 776
Geregistreerd: 01-07-11
Woonplaats: Kootwijkerbroek

Re: [Besloten] Ramirootjes krijgen fitte ruiters op hun rug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 11:52

Ik ga van't weekend even de data checken!

Wel of niet dit maakt niet uit, we gaan er gewoon een leuk en gezellig uurtje van maken ;-)

VanHuisUit

Berichten: 6664
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:06

Ach dat rijden van mij stelt ook vrij weinig voor hoor :-)

Vind jij ook dat diplomering in zorg en welzijn veel te ingewikkeld is? Onderteken dan mijn petitie: https://mbozijinstroom.petities.nl/


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers