Industriële fotolocatie omgeving Utrecht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miriam91

Berichten: 2840
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: In de boerderie

Industriële fotolocatie omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 12:50

:wave:
Voor onze bruiloftsshoot op 3 november ben ik op zoek naar een industriële fotolocatie in de omgeving van Utrecht. De Fabrique ken ik al, maar hun seizoen is helaas al ten einde. De Metaalkathedraal kan pas een week van te voren bevestiging geven en daar worden wij redelijk zenuwachtig van :x Dus nu ben ik op zoek naar een andere industriële fotolocatie, liefst niet al te ver van Utrecht (Zeist) af.

Heeft iemand nog goede ideeën?

Anoniem

Re: Industriële fotolocatie omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:53

Ik kan je niet helpen met een locatie. Maar persoonlijk vond ik de metaal kathedraal een beetje tegen vallen (zeker voor het bedrag dat er voor gevraagd word). Metaal kathedraal heeft een mooi plafond en die voorkamer is mooi maar verder vond ik het niet erg speciaal.

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 19:49

Miriam91 schreef:
:wave:
Voor onze bruiloftsshoot op 3 november ben ik op zoek naar een industriële fotolocatie in de omgeving van Utrecht. De Fabrique ken ik al, maar hun seizoen is helaas al ten einde. De Metaalkathedraal kan pas een week van te voren bevestiging geven en daar worden wij redelijk zenuwachtig van :x Dus nu ben ik op zoek naar een andere industriële fotolocatie, liefst niet al te ver van Utrecht (Zeist) af.

Heeft iemand nog goede ideeën?



De Metaalkatherdraal is ook schofterig duur... Ze hebben dat pand gratis gekregen van de gemeente en het is gratis opgeknapt door een aannemer!

Je kan de werkspoorkathedraal in Utrecht proberen: http://www.werkspoorkathedraal.nl Verder zijn deze locaties erg, erg dun gezaaid in Utrecht. Dichtstbijzijnde die ik verder weet is de NDSM werf in Amsterdam.

showteam
Berichten: 3637
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 21:55

De werkspoorkathedraal weten de prijzen ook behoorlijk helaas :D maar is zeker een toffe locatie.
Verder klopt het wat Michiel zegt, er is helaas weinig rondom Utrecht (dat ik weet).