Aflevering zestien van NH Bokt TV

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-16 14:01

Bokt


De zestiende aflevering van NH Bokt TV, de samenwerking tussen NH en Bokt is vanaf vandaag te bekijken!

Julia is dit keer op Horse Event en interviewt Olympisch eventingruiter Tim Lips.

Afbeelding


Voorgaande afleveringen


Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:23

Dit was echt een aflevering met 0,0 info

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:26

Het was een interview, maar buiten galop training is er niks uitgekomen.
Conditie training is meer dan dat... Rust en afwisseling in training is net zo belangrijk als langer en harder kunnen galopperen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Mjolnir
Berichten: 4
Geregistreerd: 19-07-16

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 14:59

Het enige dat hier mis gaat is de titel van het filmpje.. schept verwachtingen.. het is gewoon een leuk interview geworden

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:05

LinsxDot schreef:
Dit was echt een aflevering met 0,0 info


Beter gezegd geen bal aan...

Blackbirb

Berichten: 485
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Omgeving zwolle

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:07

Nou, jongens. Het kost ook een hoop moeite om überhaupt een aflevering te maken hoor...

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:23

NathalietjeB schreef:
LinsxDot schreef:
Dit was echt een aflevering met 0,0 info


Beter gezegd geen bal aan...

Ik wilde het netjes brengen :')

Ihashe
Berichten: 257
Geregistreerd: 05-04-15
Woonplaats: Son en Breugel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:43

:\ :Z

paardje1983
Berichten: 1395
Geregistreerd: 04-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:53

Blijft toch knap van Julia vinden dat ze zo blijft inzetten. Mag wel iets meer gewaardeerd worden.

davinci2412

Berichten: 1638
Geregistreerd: 07-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:10

paardje1983 schreef:
Blijft toch knap van Julia vinden dat ze zo blijft inzetten. Mag wel iets meer gewaardeerd worden.


Absoluut! Moet heel eerlijk zeggen dat ik deze aflevering ook een beetje tegen vindt vallen. Heb wel met veel plezier naar alle anderen gekeken.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:28

Ik vind deze aflevering ook niet heel interessant. Het interview ziet er ook heel onhandig uit met die microfoon zo vind ik, werd daar een beetje door afgeleid :o
Ik vind wel dat de muziek onder de filmpjes leuk gedaan wordt :j

Be the change you wish to see in the world.

Anoniem

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:59

Ik was al afgehaakt, sorry :o

troi
Berichten: 16984
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:37

Leuk entertainment voor de jongere ruiters denk ik. Minder interessant voor de rest.

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:40

Wat een negativiteit iedere keer, ik wist het al voordat ik het topic had aangeklikt en zonder het filmpje gezien te hebben. Kijk dan lekker niet. Opbouwende tips niks mis mee maar dit is gewoon elke keer afkraken.

Edit; het filmpje nu zelf even gekeken, leuk filmpje! Leuk ook dat Tim Lips de tijd neemt. Julia was wel een beetje zenuwachtig maar dat begrijp ik wel haha :P

verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:49

Ik kraak het niet af, maar dit is wel heel eenzijdig... Had de titel geweest " interview met Tim Lips tijdens horse event" dan hadden meer mensen waaronder ik er anders naar gekeken met een andere insteek.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:23

En wederom een foutieve titel die verwachtingen schept waar het filmpje niet aan voldoet. Wat mijn voorgangster zegt, zij legt het precies goed uit!

Als opbouwende kritiek bedoelt: Misschien eens kritisch kijken naar de titel die je het filmpje geeft: Maakt het de verwachtingen waar? Waar gaat het filmpje precies over en welke titel past daar het beste bij?

Ik heb nu het idee dat er een titel is bedacht en daarna het filmpje wordt gemaakt, terwijl er na het monteren van de film misschien heel ander materiaal overblijft wat toch stiekum ergens anders overgaat. je kan beter de titel bedenken als het hele filmpje af is.

Noem het geen conditietraining als het eigenlijk om een intervieuw gaat, noem het geen NK manenvlechten als het eigenlijk om 1 persoon met haar pony gaat. enz,enz.

Misschien komt het omdat ik zelf graag verhalen schrijf, dat ik daarom zo op titels gebrand ben, maar het is zo zonde!

Succes verder!

Anoniem

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 11:47

Nou, denk eerder dat bewust mooier titel wordt bedacht om mensen/kijkers te lokken.
Klopt dat werkt. Alleen je hebt dan wel kijkers me te hoge verwachting die keer op keer worden teleurgesteld. Op langer termijn werkt dat tegen je.

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:08

Tobbes schreef:
Nou, denk eerder dat bewust mooier titel wordt bedacht om mensen/kijkers te lokken.
Klopt dat werkt. Alleen je hebt dan wel kijkers me te hoge verwachting die keer op keer worden teleurgesteld. Op langer termijn werkt dat tegen je.



Dat kan ook nog ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:36

Ik had voor de video al naar de reacties gekeken. Dus ging de video in met 'dit wordt een interview met Tim Lips!'.
En ja, dan is het echt wel een leuk filmpje!

Dus, als opbouwende kritiek..
Zorg voor een passende titel. Als de titel de lading van het filmpje dekt, dan komen de verwachtingen van de kijkers uit.
Dit zorgt ervoor dat de kijker het filmpje met een positief gevoel wegklikt.
En dan kijken ze sneller naar een nieuwe video! ;)

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: Aflevering zestien van NH Bokt TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 12:42

Ik vind Tim Lips altijd <3.
Dus prima om er een paar minuten tegenaan te kijken.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bnet, hwn, Mars, Muurp, NorwayFjord, Rachral, Stef_Diva, xrobbiee en 30 bezoekers