[VRAAG] Dropbox account

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

[VRAAG] Dropbox account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 10:14

Ik heb een vraagje over de dropbox account, ik heb net een abonnement afgesloten bij dropbox dat ik extra 1 tb heb op mijn account.
Nu ben ik ook mijn foto's op een externe hardeschijf aan het zetten, en wil dus daarna mijn laptop compleet leeg halen en alles opnieuw downloaden.
Nu is mijn vraag als ik dropbox dan weer download, staan de foto's er dan nog steeds?

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 10:15

Jup! Die staan gewoon op je online account. Je kan bijvoorbeeld ook een andere computer aan je account syncen en dan staat het allemaal met elkaar verbonden.

DShots

Berichten: 5206
Geregistreerd: 21-12-13
Woonplaats: Maassluis ZH

Re: [VRAAG] Dropbox account

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 10:20

OH dan is het echt super, niet dat ik straks byvoorbeeld mijn computer leeg haalt en alles weg is!
Dag bruiloften en fotoreportages :}

MerelBormans

Berichten: 1153
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Amersfoort

Re: [VRAAG] Dropbox account

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:13

Wat Killyenn zegt klopt, maar misschien is het voor fotoreportages en met name bruiloften toch handig om nog een extra backup te maken. Harde schijven worden steeds goedkoper en op die manier ben je er zeker van dat je foto's écht ergens staan. Dat je ze backupped via dropbox is al heel goed, maar ook die provider kan ineens toch omvallen :).

Ik ben altijd van het zekere voor het onzekere! ;).

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: [VRAAG] Dropbox account

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 13:15

Eens met Merel. Ik gebruik zowel dropbox, als een externe harde schijf. De belangrijkste foto's staan zelfs op 2 externe. Nu doe ik geen betaalde opdrachten, maar maak wel veel foto's voor mezelf en vrienden, die ik liever ook veilig opsla.