Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 17:43

Hoi allemaal,

Wij hebben een gratis dagje uit voucher gekregen! *\o/* Super leuk natuurlijk, maar nu de vraag waar we graag heen willen gaan. We zijn in de zomervakantie met de familie naar Burgers Zoo geweest en naar de Beekse Bergen op vakantie gegaan. Dierentuinen vallen dus af. Ons voorkeur gaat daarom uit naar een dagje pretpark. :) We kunnen kiezen uit Drievliet, Duinrell en Slagharen.

Ooit ben ik wel eens in Slagharen geweest, maar als 12 jarige vond ik daar niet veel aan... De andere twee ken ik beide niet. We gaan met de kindjes (5 en 7), geen waaghalzen maar een zweefmolen of kleine achtbaan vinden ze prima :) Het moet dus niet te eng zijn!

Brand los, hopelijk kunnen jullie ons verder helpen.


Lente
Berichten: 27754
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:48

Slagharen is echt vréselijk! Heeeeeel commercieel en veel kost geld. :n

Drievliet vond ik vroeger als kind érg leuk en Duinrell ben ik ook altijd heel graag gekomen. Mijn kinderen vonden dat ook erg leuk!

Aranel
Berichten: 20192
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:48

Ik denk dat ze Slagharen dan erg leuk zullen vinden :)
In Duinrell zijn best veel behoorlijk 'enge' attracties te vinden, dat is dan misschien zonde als ze in de helft niet durven of mogen.
Slagharen is prima geschikt voor die leeftijd :j

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 17:49

Lente schreef:
Slagharen is echt vréselijk! Heeeeeel commercieel en veel kost geld. :n

Drievliet vond ik vroeger als kind érg leuk en Duinrell ben ik ook altijd heel graag gekomen. Mijn kinderen vonden dat ook erg leuk!

Ah, wat goed om te horen! Heel erg bedankt voor je input :)

Slagharen vond ik als kind ook niet super, dit bevestigt dat wel een beetje.

@ Aranel: bedankt! Ik ga direct de attracties even nazoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:50

Good ol' Drievliet! Drievliet is heeeel geschikt voor de wat kleinere kinderen en bange schijterds (waaronder ik) :j Slagharen vind ik persoonlijk niks aan en veel te druk. Drievliet is heel goed te doen, en is ook niet zo enorm groot. Ik zou dus voor Drievliet gaan, al had je dat vast wel door haha.

Edit: Heel veel typo's

Yentaah

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:52

Ik ben echt al heeeeel vaak naar Drievliet geweest en blijf het leuk vinden :)) ik vond Slagharen daarentegen dan weer leuk omdat er zoveel verschillende attracties zijn. Maar wel druk. Duinrell ben ik nog nooit geweest.

Dakota F12+1 / L1+4

_Nadia_

Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:52

Voor die leeftijd zou ik voor Drievliet of Slagharen gaan. Duinrell ben ik geen fan (meer) van. De laatste keer dat wij er waren waren de wc's zo ontzettend smerig, en de verschoonruimtes ook dat ik mijn kinderen op een bankje heb verschoond en de oudste wilden echt absoluut niet naar de wc daar.
Slagharen vind ik qua prijzen van eten behoorlijk meevallen, drievliet kan ik daar niets over zeggen, daar ben ik al in geen jaren geweest.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 17:57

Voor mij zijn alle parken lang geleden maar vond duinrell vroeger het leukste! Zwembad daar is ook leuk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:00

Love_Laugh schreef:
Voor mij zijn alle parken lang geleden maar vond duinrell vroeger het leukste! Zwembad daar is ook leuk. :)


Zwembad is niet aan te raden voor kleine kinderen. Veel te druk en die glijbanen zijn ook niet echt laag :=

_Nadia_

Berichten: 2649
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:01

Zwembad van Duinrell is inderdaad erg leuk, maar niet voor die leeftijd, dan moet je toch echt wel kinderen hebben die al goed kunnen zwemmen.

No_No

Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:01

Mijn dochter van 10 vond duinrel niet leuk, de oudste van 13 (absoluut geen waaghals) durfde alleen maar van de rodelbaan. Slagharen daarin tegen vind mijn dochter nog steeds leuk al is de achtbaan daar wat suf volgens haar :o

Laatst nog met een vriendin geweest met har zoontje van 3 en ook die heeft zich kostelijk vermaakt!

Het andere park heb ik geen ervaring mee.

Fleur ❤️

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:04

Ik denk dat voor kinderen met die leeftijd Drievliet het leukst is. Niet zo heel groot en voldoende attracties die geschikt zijn :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Kaitlyn

Berichten: 9720
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:16

Oh wij waren hier juist altijd pro Slagharen! En nog steeds! Inmiddels zijn we 31, 25 en 21 :')
Mijn broer zijn zoontje is vorig jaar meegewerkt en die heeft echt de tijd van zijn leven gehad en eerder ben ik met het pleegkindje van mijn broer geweest en die kon na een week nog steeds alleen maar over slagharen praten. :=
De shows, pony's, cowboys, waterattracties etc.
Vind ze ook heel kindvriendelijk. :j

21-11-2023 [EJL-ITP] Gibbie, mijn allerliefste Gibbie, een decennium aan liefde

VOLG: Revalidatie na koliekoperatie

Gibalia <3
Velvet
Lorna

I like to open the microwave when 1 second is left. Feels like I'm a Bomb Defuser. :')


_AB_
Berichten: 3954
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 18:30

Sowieso Duinrell niet! Om bovengenoemde redenen
Ik zou ook zeggen, Drievliet.

<3

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-16 19:33

Wauw, bedankt voor al jullie snelle reacties! Drievliet duidelijk favoriet dus. Heel erg bedankt <3

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:37

:j Drievliet hier ook goede ervaringen mee voor zowel jonge kindjes als wat oudere.

Olifant voor de lens [BB-ITP] Up close and personal: olifantenonderzoek!

Say 'neigh!' to nonsense! FedUpFred.com

Esmee_RS

Berichten: 4871
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:39

Drievliet vond ik vroeger ook echt super leuk!

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:40

Ook hier goede ervaringen met Drievliet! Ook zeker voor jonge(re) kinderen of de wat minder extreme thrill seekers :j

Slagharen vind en vond ik verschrikkelijk. We hadden vorig jaar of zo gratis kaarten en toen had ik eigenlijk zelfs zoiets van 'goh, zonde van de brandstofkosten.'

[o]

mirriezz
Berichten: 2009
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:46

Kaitlyn schreef:
Oh wij waren hier juist altijd pro Slagharen! En nog steeds! Inmiddels zijn we 31, 25 en 21 :')
Mijn broer zijn zoontje is vorig jaar meegewerkt en die heeft echt de tijd van zijn leven gehad en eerder ben ik met het pleegkindje van mijn broer geweest en die kon na een week nog steeds alleen maar over slagharen praten. :=
De shows, pony's, cowboys, waterattracties etc.
Vind ze ook heel kindvriendelijk. :j


Ik heb precies deze ervaring met Slagharen. Wij gingen elk jaar en ik als watje vond het altijd super! De laatste keer was ik 14 en toen had ik t ook wel een beetje gezien, ik ben zo'n watje die niet in de achtbaan durft, dus dan is er als ouder kind weinig aan. Voor de kleintjes is er juist zoveel! Autootjes, zweefmolen, Octopus, de onder-water attractie, maar ook de shows! Super leuk.

01San

Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:50

Ik zou ook drievliet kiezen

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:51

Drievliet!! Vroeger gingen wij er vaak heen. Toen was het nog een heel stuk kleiner, maar qua attracties heb je er wel het meeste voor de kleintjes :) ik vind het een fijn en overzichtelijk park :)

Duinrell vind ik de laatste tijd een beetje verpauperd..

...

Lente
Berichten: 27754
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 19:58

Fortitude schreef:
Ook hier goede ervaringen met Drievliet! Ook zeker voor jonge(re) kinderen of de wat minder extreme thrill seekers :j

Slagharen vind en vond ik verschrikkelijk. We hadden vorig jaar of zo gratis kaarten en toen had ik eigenlijk zelfs zoiets van 'goh, zonde van de brandstofkosten.'


Dat hadden wij dus precies hetzelfde :=

marjo1996
Berichten: 827
Geregistreerd: 06-06-12

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 20:04

Ik zou voor drievliet gaan! Ik heb een tijdje bij duinrell gewerkt, is toch meer voor kinderen die net wat ouder zijn! Slagharen ben ik nog nooit geweest. Als kind meerdere keren bij drievliet geweest, geweldig pretpark! Vooral de matjes glijbaan en de uilenachtbaan waren favoriet!

01San

Berichten: 18750
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 20:08

Hahaha jaaaa de matjes glijbaan

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Re: Welk attractiepark: Drievliet, Duinrell, Slagharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 20:25

Wij hebben een abonnement op drievliet en onze dochter (5) en zoon (2) vinden het geweldig! Mijn nichtjes hadden vorig jaar ook een abonnement (7,9 en 10) en ook zij konden zich daar prima vermaken.

Naar Duinrell ben ik vorig jaar mee gegaan op schoolreis en dat was niet leuk. Alleen de kikkerachtbaan een draaimolen en een treintjesbaan konden ze in. (Groep 1 en 2)

Luna *21/06/2018 zadelmak
Donovan *01/07/2009 - ꝉ 23/06/2021(paarden) M2+10 (pony's) L2+11 kringkampioen 2018 klasse B, kringkampioen 2019 Klasse L1, reserve regiokampioen 2019 Klasse L1
Zorro *26/06/1990 - ꝉ 29-12-2014


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Larissa123, Laure, WildDreams, Zoe_97 en 118 bezoekers