wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:46

Tica! Wat jij vind is helemaal niet van belang en als jij Ts zo theatraal en zwartgallig vind.. verlaat dan als de sodemieter dit topic.

Dit is haar topic... zij voelt zich vreselijk en wie ben jij in hemelsnaam om haar zo toe te spreken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:50

Lotus83 schreef:
Tica! Wat jij vind is helemaal niet van belang en als jij Ts zo theatraal en zwartgallig vind.. verlaat dan als de sodemieter dit topic.

Dit is haar topic... zij voelt zich vreselijk en wie ben jij in hemelsnaam om haar zo toe te spreken?

Nou nou.... Lees eerst eens goed wat ik zeg. Ik hoop dat ze het ergens kan vinden om het iets hoopvoller in te zien. Dat het nog niet zo drastisch hoeft misschien. Het is iets anders dan meegaan, maar niet minder als steun bedoelt. Natuurlijk voelt ze zich vreselijk, dat snapt iedereen. Ik denk dat het compleet verkeerd overkomt wat ik bedoel.....

Bootsiebob

Berichten: 5543
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 18:59

Zucht... Bokt is Bokt maar toch soms... sta ik nog steeds perplex...

Hier gaat wel weer een kaarsje voor je branden spicegirl

Tica, ik begrijp wel hoe goed je het bedoelt. Maar de bewoording komt denk ik heel verkeerd over.
De zware beslissingen die TS voor de nabije toekomst heeft gemaakt zijn heel erg pijnlijk en ze zal deze ook zeker pas na vele overwegingen gemaakt hebben.
Want je dierbare paard wegdoen in een tijd dat je juist heel veel steun aan hem zou hebben, betekent waarschijnlijk dat ze in het belang van haar paard (en gezin) denkt, in plaats van in haar eigen belang.

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 18:59

je hebt zeker het stukje van mijn vriend gemist ??
bleek onverwacht 5 !! soorten kanker te hebben.
was 14 dagen na de diagnose dood.
heeft niks kunnen regelen meer,
want binnen een week was ie niet meer aanspreekbaar.
en hij ging letterlijk dagelijks zo hard achteruit, dat nog ff naar huis gaan binnen 3 dagen geen optie meer was.
dat KAN mij ook gebeuren.
zijn vrouw zit nu met de gebakken peren.
heeft het wachtwoord niet van zn telefoon, zn computer, en de man had een bedrijfje aan huis,
en een opslag vol met spullen-waar ze de ballen verstand van heeft-
en nu zit ze met de handen in het haar.
de dokter was Voorzichtig !!positief,
maar of en waar er uitzaaingen zitten,
weet ie nog niet.
dus zijn mening kan ook nog bijgesteld worden.
en dramatisch of niet,
ik spendeer liever mijn tijd bij mijn familie als bij mijn paard.
wat jij daar dan ook maar van vind.

Majabeestje
Berichten: 3808
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:01

Natuurlijk staat je leven volledig op zijn kop en word je ineens gedwongen om na te denken over je toekomst, als blijkt dat je ernstig ziek bent. Maar ik snap de reactie van Tica_81 wel enigszins.
Ik denk dat dat ook komt door de 'vage' manier van alles omschrijven van TS. Dat is haar goed recht, maar ik merk dat het bij mij ook vraagtekens oproept. Dat je kanker hebt is duidelijk, maar er zijn zo ontzettend veel gradaties. Van de ene vorm heb je 'niks te vrezen' en van de andere vorm kan je bij wijze van morgen afscheid nemen van je dierbaren en alles daar tussenin. Doordat het vaag blijft en TS ontzettend zwaarmoedig schrijft, krijg je een beetje de neiging om te typen 'kop op, wie weet valt het mee'. Maar zoals ik het lees is het niet duidelijk hoe de prognose is, behalve dat het vrij ernstig is.
En iedereen gaat ermee om zoals hij/zij doet, uiteraard kunnen we daar niks over zeggen. Maar dat gevoel van Tica_81 deel ik wel een beetje. Mede dus door de onduidelijkheid.

BigOne
Berichten: 38250
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:12

spicegirl schreef:
ik heb Pap 5 en het is ook al groot,
waardoor de kans op uitzaaingen al wat groter is.
dus het is meer als een lichte vorm al.
en kwaadaardig.
het is gewoon ernstig.

nee, ik heb geen hulp.
wil het niet ook, praten met iemand die daar geld voor vangt,
en de standaard dooddoeners preekt.
heb helemaal geen geloof of vertrouwen in geestelijke hulpverleners, in welke vorm dan ook..

Ik zal niet zeggen van Kom op, komt vast goed, want dat kan niemand voorspellen. Maar aan de andere kant, wees niet zo verdomd hard voor jezelf want daar schiet je totaal niet mee op.Realistich, akkoord, alle zaken goed regelen voor het geval dat, akkoord. Dit kan je gewoon een stuk rust geven voor het volgende traject, nm het onderzoek of er uitzaaiingen zijn enzenz. Knap kloten om deze situatie te zitten maar buiten het praktische om, vergeet niet te praten met je man en kinderen hoe woedend je ook bent. gaat het wel fout dan kunnen je kinderen tenminste op een liefdevolle periode terug kijken ipv een woedende, rondrazende moeder. Sterkte!!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:14

De laatste tijd worden er veel serieuze topics verpest door mensen die hun mening willen vertellen en niet 1x maar heel veel met als gevolg dat een Ts niet meer durft of wil reageren omdat er totaal aan gevoelens voorbij word gegaan..

Ik mag toch hopen dat dat in dit topic niet gaat gebeuren.
Nogmaals.. dit is Spicegirl haar topic en wat een ieder er ook van mag vinden... hou het lekker bij jezelf...

Spicegirl.. ga je niet verdedigen of je laten vertellen hoe je met bepaalde dingen om moet gaan.
Helaas weet ik uit ervaring.. te vaak en te dichtbij hoe snel en verkeerd het kan gaan met K. Ik snap je angsten en gevoelens helemaal.

Laurora

Berichten: 2639
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:14

Moet dit nou? :n
Ts vraagt alleen maar om steun en een kaarsje, geen kritiek, tips of meningen.
Ts is hier degene die het moeilijk heeft, en ze weet echt wel wat het beste voor haar is/voelt.

Ts, ik vind het super dapper van je dat je deze keuzes hebt gemaakt, hoe moeilijk ook.
Ik hoop echt van harte dat alles goedkomt, en dat je uiteindelijk weer een paardje en je droomauto kan nemen.
En laat je niet op je kop zitten door die zeurders hoor, je moet doen wat goed voelt :(:)

Hobbyhorse

Berichten: 1319
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:15

Het is niet 'vaag' maar héél erg privé. Ze hoeft niemend te vertellen hoe het zit en ze hoeft geen duidelijkheid te verschaffen en zich niet te verantwoorden aan niemand hier.
Verder vind ik de nuchterheid van TS bewonderingswaardig, ook hier gaat weer een kaars aan .

blyth
Berichten: 899
Geregistreerd: 20-04-10
Woonplaats: Brabolander

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:31

Wat een heftig topic! Ik voel zoveel pijn en verdriet bij alles wat je schrijft.. Dat raakt mij echt!

Lieve TS, ik wil je toch nog erg veel sterkte en kracht toe wensen! Ook brand er bij ons altijd een kaarsje bij mijn overleden vader, maar ik zal bij het aansteken en het branden van het kaarsje ook aan jou denken!

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:32

Majabeestje schreef:
Natuurlijk staat je leven volledig op zijn kop en word je ineens gedwongen om na te denken over je toekomst, als blijkt dat je ernstig ziek bent. Maar ik snap de reactie van Tica_81 wel enigszins.
Ik denk dat dat ook komt door de 'vage' manier van alles omschrijven van TS. Dat is haar goed recht, maar ik merk dat het bij mij ook vraagtekens oproept. Dat je kanker hebt is duidelijk, maar er zijn zo ontzettend veel gradaties. Van de ene vorm heb je 'niks te vrezen' en van de andere vorm kan je bij wijze van morgen afscheid nemen van je dierbaren en alles daar tussenin. Doordat het vaag blijft en TS ontzettend zwaarmoedig schrijft, krijg je een beetje de neiging om te typen 'kop op, wie weet valt het mee'. Maar zoals ik het lees is het niet duidelijk hoe de prognose is, behalve dat het vrij ernstig is.
En iedereen gaat ermee om zoals hij/zij doet, uiteraard kunnen we daar niks over zeggen. Maar dat gevoel van Tica_81 deel ik wel een beetje. Mede dus door de onduidelijkheid.


Allereerst brand ik hier in Kampen nu ook een kaarsje voor je en zal voor je bidden de komende tijd. Echter merk ik dat ik me toch ook wel aansluit bij Majabeestje en Tica. Ze verwoord het op een hele nette manier zonder iemand aan te vallen.

Dat je vriend, wat uiteraard ongelofelijk verschrikkelijk/hartverscheurend is, opeens 5 soorten kanker blijkt te hebben hoeft niet te betekenen dat jij er vol mee zit. Elke soort is anders en elke soort zal zich ook sneller of minder snel vormen.
Hier werd de eigenaresse van mijn toenmalig bijrijdpaardje ziek in tijden dat noodgedwongen de boerderij en paarden ook moesten worden verkocht. Diagnose: borstkanker, uitgezaaid naar de longen en het bot. 1 keer is zij bijna opgegeven en hebben ze iedereen gebeld op afscheid te nemen, echter wonder boven wonder lijken de behandelingen aan te slaan en mag ze eindelijk naar huis. Artsen zijn positief.
Je moet niet opgeven, dat zou zonde zijn. Je klinkt al zo sterk met de keuzes die je maakt en ik vind het knap hoe je het allemaal handled. Maar je geeft zelf aan dat je misschien liever 3 maanden goed zou willen leven dan 6 maanden chemo. Dan wil je toch nog even kunnen genieten van het moois dat je hebt en er is tegenwoordig zo veel hoop.
Het is absoluut niet om je op andere gedachte te brengen TS, echt niet en ik wens je ook heel veel sterkte toe, maar tegelijkertijd ook een beetje positieviteit en kracht om het mooie te kunnen zien. En wie weet red je het wel.
En nee dit is geen kritiek absoluut niet, ieder oordeelt op zijn/haar manier, maar het is meer dat ik iedereen een stukje positieviteit gun TS en heel veel kracht.
Nogmaals ik zal voor je bidden :)

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:50

Lieve Ts,


Ik had je al gesproken via Pb, maar wil het toch hier ook nog even zeggen.

Ik vind namelijk dat je een onwijs sterk persoon bent, dat je alles goed wilt achterlaten voor nabestaanden is begrijpelijk, maar je moet het maar kunnen! En ik vind dat echt heel sterk van je!

Ik denk dat iedereen hier het beste met je voor heeft, maar er zullen er niet veel zijn hier die weten hoe jij je ècht voelt, ookal proberen we ons allemaal in jou te verplaatsen en hebben wij allemaal de beste bedoelingen.

Dat je nu depressief bent, dat is meer dan begrijpelijk en dat positief denken nu even (bijna) niet lukt dat is ook helemaal niet gek. Iedereen gaat hier anders mee om en je hebt het allemaal nog maar met te horen gekregen en in 1 klap is alles anders, moet alles weg waar je voorheen je ontspanning vandaan haalde. En nu moet/wil je ook nog alles regelen voor je nabestaanden om hun zo goed mogelijk achter te laten, echt petje af, heel sterk!! :(:)

Iedereen zal hier anders in staan en waar de 1 gaat voor zware behandeling om nog zo lamg mogelijk door te kunnen gaan of te hopen op beter worden, gaat de ander voor geen behandeling en nog de tijd die je hebt te genieten (dat wil niet zeggen dat iemand die wel voor behandeling kiest niet geniet uiteraard!). Voor iedereen voelt dit anders en elke situatie is ook anders. De eenklukt het ook om er positiever in te staan dan de ander, maar dit maakt je nog niet meer of minder sterk.

Iedereen doet dit op zijn manier, maar lieve ts, het is jou leven en als jij kiest voor geen behandeling, omdat jij dit voor jezelf de beste keuze vind, dan is dat jou beslissing en jou lichaam en dat maakt je niet minder sterk :(:)

Nogmaals heel veel sterkte Y;( :(:)

Janneke2

Berichten: 22747
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 19:59

Hoi Spicegirl,
in Horst aan de Maas brandt ook een kaarsje voor je!

....en ik grijp even terug op je eerste posting - je sprak van een mensonterend onderzoek.
:(:)
Ik denk dat dat de pap-test/ speculum inbrengen is.
Ten eerste: ik ken nul vrouwen die dit leuk vinden. (Zie ook de verschillende topics op bokt.)
2e: er zijn vrouwen bij wie het pijn doet, hoe goed je ook ontspant (of dat door de pijn heen toch probeert).
En helaas zijn er horken van gynaecologen...

En natuurlijk hangt het ook af van met welk behandelplan ze komen en wat jij daar van vindt en mee doet - maar zorg ook in deze dingen goed voor jezelf! ! Ze zijn ingrijpend genoeg en je hebt al gigantisch veel op je schouders!

Wendy_Komen

Berichten: 6299
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:01

Ik wil je veel strekte wensen.
Maar probeer de woorden van Tica en Majabeestje te lezen zoals ze bedoelt zijn, een hart onder de riem en een andere blik.

Probeer jou "ziekte" los te zien van die van jou vriend. Mijn broer is in maart onverwachts overleden aan een hartaanval. En dat op 33 jarige leeftijd. Hij had ook niets geregeld of vast gelegd, dus samen met mijn ouders alles moeten regelen. En ja, dat was verdomd zwaar. Maar ik ga nu niet denken: "Wat als ik morgen niet meer wakker word???". Het kan zo maar gebeuren, zo ben je er en zo niet meer. Ziekte of niet. Maar daar te veel bij stil staan is zonde gezien je er niets mee opschiet.

Nogmaals veel sterkte en hoop dat de uitslagen positief zijn en je op je 80ste verjaardag nog even aan dit topic denkt.

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:13

Mooi gezegd MusicIsLife.
En dat laatste wat je zegt, het is júist sterk als je zoiets kunt beslissen. Je eige keuzes maken is sterk.
Ik vind het onwijs knap hoe jij je inzet om alles zo goed mogelijk achter te kunnen laten..

En voor de mensen die Ts theatraal vinden :\ stel je is voor hoe jij je zal voelen. Je weet dat het waarschijnlijk niet lang meer duurt. Dat is het enige wat je weet, geen idee hoe lang je nog hebt...

Sterkte Ts

BigOne
Berichten: 38250
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:18

Horsies7 schreef:
Mooi gezegd MusicIsLife.
En dat laatste wat je zegt, het is júist sterk als je zoiets kunt beslissen. Je eige keuzes maken is sterk.
Ik vind het onwijs knap hoe jij je inzet om alles zo goed mogelijk achter te kunnen laten..

En voor de mensen die Ts theatraal vinden :\ stel je is voor hoe jij je zal voelen. Je weet dat het waarschijnlijk niet lang meer duurt. Dat is het enige wat je weet, geen idee hoe lang je nog hebt...

Sterkte Ts


Ik vind ts absoluut niet theatraal wel woedend overkomen maar dat is logisch. Maar die laatste zin van je, dat vind ik nu verkeerd geschoten. Niemand ter wereld weet hoelang hij/zij heeft, met kanker in je lijf kan het inderdaad zo maar gebeurt zijn maar ook nog jaren duren.

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 20:54

eerst moet ik zeggen : ik ben niet-absoluut NIET woedend.
wel ontzettend ontdaan, en vooral verdrietig.
niet alleen om mij, juist niet, maar om wat ik ga verliezen, de rottijd die komen gaat, en vooral wie je moet achterlaten.
ik heb ook niet "waarom ik ", dat vind ik nergens op slaan. of mensen die zeggen "dit heb je niet verdient " ..
zo voel ik het niet.
tuurlijk verdien ik dit niet, niemand niet.
deze uitslag kwam letterlijk als een slag bij heldere hemel, zag m totaal niet aankomen.
juist omdat ik maar 1 kleine klacht had.iets onbenulligs eigenlijk.
ik denk ook dat ik daarom in een depressie ben geschoten.
let wel -depressie is GEEN keuze.
ik kies er niet voor.
ik kan het dus ook niet uitzetten, helaas.
ben zelf normaal wel van de positieve houding.
ik ben altijd de eerste, die iemand een hart onder de riem steekt.

ik heb geen idee waar ik vaag in ben.
ik heb alleen de plaats van de ziekte niet benoemd,maar imo doet dat er ook niet echt toe.
een goed lezer heeft al tussen de regels gelezen,
het zit in de vrouwelijke onderdelen zeg maar.
is er iets anders vaags, vraag het per PB.

verleden week was mijn depressie echt kantje boord.
nu gaat het al iets beter. ietsie.
heb vandaag een goede dag gehad.
ik doe zoveel mogelijk leuke dingetjes,
ben gek van Halloween,
dus zelfs mn versiering tevoorschijn gehaald.
vind ik toch wel weer leuk.
straks met kerst ( en dan komt er weer een lelijke pop-up gedachte ) , ga ik er toch weer voor, ik ben ook gek op kerst.
mijn paard laat ik gaan,
maar heb wel weer nieuwe, bescheidenere hobby-ideetjes.
kleine dingen, waar ik toch plezier van zal hebben.
al ben ik toch altijd iemand geweest, die van kleine dingen kan/kon genieten.
daar heb ik gelukkig deze ziekte niet voor nodig gehad,om dat te beseffen..
zoals gezegd, vandaag toch een redelijk goede dag.
voor het eerst weer wat geslapen (2 weken lang 1,5 a 2 uurtjes per nacht, rest piekeren ), en eten lukt ook weer (viel 1,5 kg. per 2 dagen af .)
verleden week weer wat gewerkt, wat ik ook wel fijn vond.
deze week weer, probeer zoveel mogelijk te doen.

het keerpunt van mijn hit-bottom was jullie !!
al die leive berichtjes en steunbetuigingen. en de kaarsjes vooral.
jullie zijn de ommekeer voor me geweest.

ik wacht iig de uitslagen af, het behandelplan, en de vooruitzichten.
mijn slechte gedachtes zijn ook een soort zelfbescherming :
als je van het slechtste uitgaat,
kan het alleen maar meevallen.

BigOne
Berichten: 38250
Geregistreerd: 03-08-09

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:04

Duidelijk, succes en sterkte!! naast deze ziekte ook een depressie, dat is wel heel veel om te dragen maar zo te lezen ben je bezig om uit het dal te krabbelen, probeer daar mee door te gaan, voor je omgeving maar vooral voor jezelf!!!!

mysa

Berichten: 10471
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:13

Ik hoop voor je dat het alsnog meevalt. Mijn moeder kreeg baarmoederhalskanker toen ze eind dertig was, huisarts deed haar klachten af als onschuldig. Toen ze verhuisde en een andere huisarts kreeg, bleek het kanker te zijn. Zag er somber uit. Maar na operatie (baarmoeder en eierstokken) was het weg en bleef het weg.

pien_2010

Berichten: 43263
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:21

Spicegirl het is zoveel dat zo onverwachts op je pad komt. Natuurlijk ben je volkomen flabberdegast en depressief. Er zijn mensen die van minder depressief geraken. Alles m.b.t. je toekomst is onzeker en zeker als 23 jarige verwacht je gewoon niet dat soort ernstig nieuws.
Ik merk dat ik veel denk aan een meisje/ jonge vrouw ergens ver weg in Nl, dat ik niet ken en de nick naam spicegirl heeft.
Het is fijn om te lezen dat je afgelopen nacht wat hebt kunnen slapen. Je hebt zo'n schok gehad dat slapen daardoor niet meer kan, terwijl je het nu net zo hard nodig hebt. Ook erg fijn dat je vandaag een goede dag hebt gehad. Ik geef je een :*

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:23

oke wat een schok....steek nu wel een extra kaarsje voor je aan, sterkte meid!

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 21:48

eeehhh,
ik moet ff wat rechtzetten :D :P -ik wist niet dat dat ergens stond, sorry )in mijn profiel ofzo ?


ik ben wel jong van geest, en ook echt niet oud,
maar de 23 ben ik al een paar jaartjes gepasseerd.
laten we zeggen, dat ik al jaren 23 ben. :')
(is een oud familie grapje, ik ben nu jonger dan mijn dochter ).
ben net Sara.

JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 22:23

Ik kan me de schok zo goed voorstellen en de onzekerheid die daarop volgt is zenuwslopend. Een achtbaan aan emoties, jouw emoties en die mogen er zijn!
Hopelijk zullen de uitslagen je duidelijkheid en daarmee wat rust brengen want onzekerheid is een zware last om te dragen. Ik leef met je mee. Sterkte Spicegirl, ook voor je gezin!

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 23:16

bigone schreef:
Horsies7 schreef:
Mooi gezegd MusicIsLife.
En dat laatste wat je zegt, het is júist sterk als je zoiets kunt beslissen. Je eige keuzes maken is sterk.
Ik vind het onwijs knap hoe jij je inzet om alles zo goed mogelijk achter te kunnen laten..

En voor de mensen die Ts theatraal vinden :\ stel je is voor hoe jij je zal voelen. Je weet dat het waarschijnlijk niet lang meer duurt. Dat is het enige wat je weet, geen idee hoe lang je nog hebt...

Sterkte Ts


Ik vind ts absoluut niet theatraal wel woedend overkomen maar dat is logisch. Maar die laatste zin van je, dat vind ik nu verkeerd geschoten. Niemand ter wereld weet hoelang hij/zij heeft, met kanker in je lijf kan het inderdaad zo maar gebeurt zijn maar ook nog jaren duren.


Sorry. Ik lees net mijn bericht terug en ik heb het verkeerd geformuleerd. 'Waarschijnlijk' had beter 'misschien' kunnen zijn. Excuses, zo bedoelde ik het niet.

spicegirl

Berichten: 9906
Geregistreerd: 31-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 23:18

geeft niets.. ;)
ik snap wat je bedoelt.