Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-16 17:48

Hallo iedereen,

Na lange tijd ben ik hier weer met een topicje... :-)
Het laatste jaar heb ik amper in het zadel gezeten door het slechte weer, de vebouwingen, werk, rugproblemen, een ferme deuk in mijn vertrouwen,... Het was dus niet echt een topjaar op paardenvlak. Maar sinds kort zijn we stilaan weer een beetje bezig. Dus ik geniet weer met volle teugen!

We zijn er nog lang niet en ook mijn houding is er niet op verbeterd door zo lang niet of heel weinig te rijden, maar goed... We weten weer waaraan te werken en waarop te letten! ;-) Anders zou paardrijden ook maar saai worden, toch? :Y) :+

Wat betreft mijn houding: daar wordt aan gewerkt. Ik heb enkele jaren geleden een ruggenwervelfractuur gehad en sindsdien is mijn houding barslecht doordat ik mijn rug probeerde te ontlasten en nog steeds lukt het mij moeilijk om mooi rechtop te zitten plus ik heb een constante veel te hoge spierspanning in nek, schouders en rug waardoor ik veel moeilijker kan ontspannen. Voor mij kijken is ook niet mijn sterkste kant dus ik zit er maar wat belabberd op.. Ik vind dat verschrikkelijk frustrerend en werk daarom hiervoor nauw samen met mijn osteo (die ook paardrijdt en mij dus goed kan begeleiden hierin), een zitlesinstructrice, ik doe dagelijks ook oefeningen uit de ruiterfitcursus die ik volgde en begeleiding van mijn dressuurinstructrice. Dus ik hoop dat ik ooit weer wat netter op mijn paard zit, want ik vind het echt het beeld verpesten... :o :=

Maar goed, ondanks dat, ben ik vooral heel erg blij weer in het zadel te zitten en steeds meer vertrouwen te krijgen. We hebben nog een lange weg te gaan, maar ik ben heel blij weer op pad te zijn! :-)

Ook heb ik eindelijk mijn langverwachte droomfoto's met alledrie de paarden erop en mijn vriend die helemaal niet graag voor de lens poseert... O:) Maar dankzij Jolienvdb hier op bokt is deze droom werkelijkheid geworden en heb ik prachtige foto's van mijn DreamTeam! <3

Mijn DreamTeam <3
Afbeelding

Even poseren! :-)

Afbeelding

Deze foto krijgt ook zeker een plekje in huis denk ik... <3

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En gezellig uitstappen...

Afbeelding



Dit was de 4e keer dat ik er weer op zat, maar het ik heb genoten. Ik ben geen Charlotte Dujardin en heb al zeker geen Valegro (jammer genoeg... O:) :+ ) maar zolang ik weer geniet en vorderingen maak ben ik al heel blij! :D De rest komt hopelijk wel weer door wat constanter te kunnen rijden en trainen! ;-) Ik hoop dus over een tijdje onze vorderingen te kunnen tonen! :)

Jolien, nog een keer duizend maal dank voor jullie bezoekje en de prachtige foto's!! <3

Tot de volgende!

Anoniem

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:25

Wat heerlijk dat je weer te paard zit en lekker kan rijden! <3
Leuk! Ik geniet met je mee!

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 21:39

Beide mooie paarden! Vooral de foto's met jullie allemaal zijn erg leuk!

Ik heb dezelfde broek als jij hebt, ik krijg er alleen brandplekjes van aan de binnenkant van m'n knieholtes, heb jij hier ook last van?

Kalender7
Berichten: 654
Geregistreerd: 08-03-15
Woonplaats: Omgeving Amsterdam

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 22:57

Leuke combi zeg! Je handhouding is wel echt een puntje naar mijn idee maar zie dat je er mee bezig bent. Lekker veel plezier maken samen!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-16 20:58

Dank jullie wel voor de fijne reacties!! :D genieten doe ik zeker! :))

Nachocheese: had de broek al een dik half jaar in de kast liggen maar doordat ik amper heb kunnen rijden afgelopen jaar was dit de eerste keer dat ik ze aan had dus voorlopig nog geen idee.. :o

Kalender7: probeer er zeker op te letten. Dank je! :) en plezier maken staat inderdaad voorop! :D

manonutjuh

Berichten: 3008
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 21:07

Niet zo streng voor jezelf hoor! Ik vind het een fijn beeld geven!
En je houding is niet perfect, maar he, tis de vierde keer en echt niet storend!
Succes met uitbouwen!

karijn

Berichten: 5403
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 12:13

Fijn dat het weer de goede kant op gaat na zo'n jaar. Je kan goed zien dat jij nog heel onzeker bent maar desondanks ziet het er heel fijn uit. Ik weet zeker dat als het vertrouwen weer helemaal terug is, je ook weer trots erop zal zitten. Mooi dreamteam hoor!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 22:32

Oh superlief. Dank jullie wel voor de positieve reacties! :o
En was idd nog niet helemaal gerust.. maar ik zit er al weer op dus stapje voor stapje zal dat hopelijk weer groeien.. :) de dag ervoor ging het weer wat moeilijker dus daarom was ik niet helemaal op mn gemak mr desondanks toch nog een fijn ritje gehad toen dus opkikkertje voor het vertrouwen wel! :) was ook super blij met de foto's, want eerlijk gezegd had ik nooit gedacht of verwacht nog leuke rijfoto's met haar te hebben.. :o hoop echt dat we hier samen door geraken.. :Y)

Persevero

Berichten: 2348
Geregistreerd: 17-09-05

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 07:37

Vind het er netjes uit zien. Je zit hem iig niet in de weg.
Zo te zien is het een springzadel, dus de beugels een gaatje korter kan je ook helpen beter te zitten. Een dressuur houding op een springzadel moet je niet willen, daar is hij immers ook niet voor gemaakt.

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-16 20:24

Dat is fijn om te horen want dat zou ik heel erg vinden moest ik haar echt in de weg zitten.. :o maar ik blijf er zeker aan werken want vind het beeld zo verpesten die houding van.. := klopt inderdaad van het zadel. Zal het eens proberen om terug wat korter te zitten! :)

Narcissa
Berichten: 3047
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 16:42

Dat is nogal een team. Fijn dat je weer in het zadel kan plaatsnemen!
Waar ik wel op zou letten is dat ze overal achter de loodlijn kruipt. Als je daar nog wat aan werkt geeft het weer een heel ander beeld. Al zie ik wel op de foto's dat je vriendelijk rijdt, zeker verderdoen zo!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Re: Eindelijk weer in het zadel + fotoshoot met mijn DreamTeam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 09:20

Dat ga ik zeker doen! :) bedankt ook voor het compliment! :)) was zo blij er weer op te zitten.. :D