Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 09:48

Bij deze de vraag, wie weet een goed jeansmerk als je last hebt van schurende bovenbenen?
Het probleem is dus dat mijn broeken daar heel snel slijten, na deze week twee keer uit mijn broek te zijn gescheurd ben ik het beu :')

Wegens gewichtsschommelingen door medicijnen geef ik meestal niet veel geld uit aan een broek, vaak Primark, C&A, H&M etc. Vroeger, toen ik nog stabiel was kwa maat had ik jeans van G-star en Indian Rose, die bleven vaak jaren goed. Nu zijn dit niet meer de merken die mij trekken maar wie weet een vergelijkbaar alternatief van deze tijd? Mijn budget ligt rond de 100,-

Alvast bedankt!


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:50

Hilfiger broeken, gehaald bij batavia stad. Mijn truc is nu dat ik zorg dat ik veel broeken heb en zo afwissel. :+

En ze binnenstebuiten wassen op 30 graden. En niet in de droger!
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 30-09-16 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Berichten: 16304
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:50

In elk geval niet die van LTB :') die loop ik binnen een paar maanden stuk.. heb nu broeken van zizzi en die lijken tot nu toe van betere kwaliteit en rekken ook goed mee. Heb zelf lymfoedeem en daardoor zo nu en dan ineens veel dikkere benen.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:51

LTB loop ik ook binnen 3 maanden stuk

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:52

Oh en legging achtige broeken van de only zitten heerlijk en gaan lang mee voor die 40 euro!

Rideltje1992

Berichten: 2092
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Winsum GN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:52

Ik lees even mee.
Zelfde probleem, broeken gaan bij mij net een jaar mee. Sommige gaan eerder stuk.

Ik was ze binnenste buiten, dat schijnt te helpen.
Verder heb ik gehoord dat primark broeken lang goed blijven bij dit probleem. Of het zo is ben ik nu aan het uit testen.

Schoentje :)

Princesj

Berichten: 4545
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:56

Ik heb een broek van Esprit, deze houd ook erg goed!

Gulonia (Biscayo x Wolfgang), Femke (Jouwe 485 x Doaitsen 420), Nipine KN (Nizar VS x Triton), Nika van Wieringen (Kadar x Nizar VS)

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 09:58

Primark heb ik geprobeerd, maar door de elastische delen wordt het al snel lelijk en ook die broeken scheuren op den duur.. Binnenstebuiten wassen wist ik niet! Woon sinds een jaartje met mijn vriend samen dus dat ga ik zeker proberen, voorheen waste mijn moeder altijd :)

LTB kon ik niet, net even gegoogled, mooie broeken maar dus zoals ik hoor niet geschikt voor wat vollere benen?

Avelienvd

Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:58

Esprit is wel fijn

Tink89
Berichten: 2868
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:58

Mustang Jeans (outlet in Roermond o.a.) voor +- € 50 per spijkerbroek echt superkwaliteit.

Sinds 29 april 2017 zijn wij gelukkig getrouwd :)

Rideltje1992

Berichten: 2092
Geregistreerd: 19-02-11
Woonplaats: Winsum GN!

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:01

Oja en geen wasverzachter.

Schoentje :)

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 10:03

Rideltje1992 schreef:
Oja en geen wasverzachter.

Oei dat wist ik ook niet! Er gaat een hoop mis tijdens mijn wasbeurten :oo

Roermond is helaas slecht te doen vanaf hier, de andere gegeven opties ga ik zeker googlen :j


Ashleytjuhh

Berichten: 6638
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:09

Ik ken het zelfde probleem of broeken die dan weer veel te groot zijn. Naast heel veel broeken te hebben gepast. Omdat ik best dikke boven benen heb.
Ben ik bij de broeken van Takko uit gekomen is een kledij winkel maar dan erg goedkoop.
Daar heb ik het model jeggins is een rekbare stof waardoor die mooi zit.
En kost maar 19.99
Bij gaan ze gemiddeld 4 maanden mee. Vind ik genoeg voor die prijs.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:09

Ltb slijt bij mij niet terwijl ik toch schurende bovenbenen heb

...

tennan
Berichten: 3100
Geregistreerd: 10-03-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:10

Kijk eens naar Wrangler (rij) jeans. Die hebben een enkele naad aan de binnenkant waardoor het allemaal net wat minder schuurt.

Kieck <3

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:08

River Island ? Vroeger, toen ik altijd H&M broeken droeg scheurden de broeken wel af en toe tussen mn benen. Bij River Island broeken nog niet gehad.

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:14

Probeer ondanks gewichtsschommeling (herkenbaar trouwens) toch te kijken naar een broek die echt een goede pasvorm heeft.

Zo heb ik nu een G-Star broek die net niet goed past. Iets te groot, maar hij is zo mooi en zit zo lekker. Maar die is nu toch eerder aan het slijten dan mijn spijkerbroek van The Sting van 30 euro, die toevallig perfect past. Terwijl normaal mijn G-Star broeken juist langer meegaan dan de andere broeken die ik van The Sting heb.

zonnebloem18

Berichten: 24819
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:20

Esprit en Miss Etam bevalt bij mij heel goed.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

daffieduck83

Berichten: 1744
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:22

Ik heb ook behoorlijke bovenbenen en fiets veel, dus bij mij slijten mijn broeken ook hard bij mijn bovenbenen. In mijn ervaring zegt prijs niets over duurzaamheid. Ik heb broeken gehad van boven de 100 euro die binnen een paar maanden kapot waren en goedkopere broeken die jaren mee zijn gegaan. Zelfs binnen hetzelfde merk zit er nog verschil tussen model en stof. Ik heb 2 Cecil Toronto's. In dezelfde maat en gelijktijdig gekocht. De ene broek is minder rekbaar en dikkere stof. Deze is nog helemaal niet gesleten, de andere broek is dunnere stof, daardoor fijner in de zomer, maar nu na een jaar wel aan het slijten. Verder zitten de broeken van de Didi fijn en gaan bij mij ongeveer een jaar mee. Omdat ik deze vaak voor rond de 30 euro kan kopen vind ik dat een goede prijs/kwaliteit-verhouding

De truc is dansen op de gulden middenweg, dat red ik nog maar net.

Silver_Bolly
Berichten: 958
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 11:26

Miss etam! Niet duur en ze zitten heerlijk

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 12:14

Binnen een jaar +16 kg gegaan, nu binnen twee weekjes weer 3,5 er af.. Daardoor is het lastig te bepalen welke pasvorm goed gaat. Ik heb nu maat 38, maar vooral voor de bovenbenen, dus het deel wat het snelst slijt. Miss etam ga ik eens kijken want die jeans zijn inderdaad niet duur :) ik dacht altijd dat ze daar alleen grotere confectiematen verkochten, maar dat is dus helemaal niet.

gaucho

Berichten: 9493
Geregistreerd: 29-10-05

Re: Op zoek naar een goede jeans bij schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:17

Miss Etam zitten heel fijn maar vond ik ook erg snel slijten. Wrangler booty up jeans gaan een stuk langer mee.

Life begins at the end of your comfortzone.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 12:21

gaucho schreef:
Miss Etam zitten heel fijn maar vond ik ook erg snel slijten. Wrangler booty up jeans gaan een stuk langer mee.

Ik vind het jammer dat de zakken zo druk geborduurd zijn! Ik zal eens verder kijken naar het merk want las het net al eerder dat het fijne broeken zouden zijn! :)

Julia
Berichten: 24742
Geregistreerd: 22-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:22

Levi's. Gaan bij mij wel 8 jaar mee. Moet zeggen dat de broeken van Costes bij mij ook mooi blijven. :j

Bij mij gaan de broeken daar ook altijd kapot. Komt ook door veel fietsen heb ik het idee. En nee, niet fietsen zoals Bokt dat vaak bedoelt. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:22

Ik ben grote fan van de broeken van de Monki. Bij mij de enige broeken die een goede pasvorm hebben (dikke bovenbenen en dikke billen maar een relatief slanke taille) en die niet slijten tussen mijn benen. Ik koop ook eens in de zo veel tijd een broek van de Primark, die blijven bij mij voor de prijs redelijk lang goed. Het enige wat ik vervelend vind is dat de pasvorm niet zo goed is en vooral snel slechter wordt als ik ze een paar keer gedragen heb.