Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 06:07

Hallo, mijn man voegt gisteren een collega toe op zijn telefoon. Daar stond ik bij. Ik pak net mijn telefoon en plots zie ik dezelfde persoon ook tussen mijn WhatsApp contacten staan. Hoe kan dit in godsnaam? Zijn we gehackt?? daarnaast vind ik het ontzettend creapy.


Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 06:21

Zijn jullie acounts niet aan elkaar gekoppeld? Op een of andere manier?

28-11-2014 05-02-2017 25-11-2017 [o]

MiniMaxi

Berichten: 1247
Geregistreerd: 09-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 06:24

Wat voor telefoon hebben jullie? Hebben jullie een gezamelijk (adressen) account? Werken jullie met dingen via een cloud?

Voorbeeld. Mijn werk en prive telefoon heb ik op hetzelfde apple account draaien. Als ik op de een iets toe voeg gebeurd dat op de andere ook.
Ook heb ik op beide en op mijn ipad mijn hotmail staan. Als ik op een contact toevoeg en ik vink perongeluk aan dat het contact bij hotmail hoort of bij mn apple contacts dat symchroniseert dat ook met alle andere aparaten.

Wees altijd wie je bent, want jij bent degene die jou als geen ander kent! ;)
[o]

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 06:29

We hebben beide een Sony. En ook ons emailadres is gekoppeld aan beide telefoon zodat we beide onze emails kunnen lezen. Verder zijn we nergens in gekoppeld?. We hebben dit al een jaar maar er is nog nooit gebeurd wat er nu gebeurd is. Dus vind het nog steeds erg vreemd.

Ballard_L

Berichten: 2482
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 06:39

Misschien is het telefoonnummer onder je google contacten (als je gmail hebt bijvoorbeeld) geplaatst. Als dat mailadres diegene is die gekoppeld is met beiden telefoons, kan het dus wel zo zijn dat het telefoonnummer bij jou er ook in staat

Roadie - @welshcobroadie
B+11 (PR 223) L1+11 (PR 202,5) L2+11 (PR 203,5)M1+11 (PR 199) M2+11 (PR 194,5) Z1+4 (PR 215,5)

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 06:48

Oké dat zou best nog Welleens kunnen kloppen wat jij zegt. Ik zal het eens uitzoeken. Thnx!

tarek

Berichten: 400
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Hierden

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 06:52

Sony heeft ook nfc. Wat inhoudt dat als dat bij beide telefoons is ingeschakeld er dan gegevens worden uitgewisseld als beide telefoons elkaar raken. Je vindt het onder instellingen...het eerste blok waar ook Bluetooth bij staat daar vind je meer....
Succes

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 07:29

tarek schreef:
Sony heeft ook nfc. Wat inhoudt dat als dat bij beide telefoons is ingeschakeld er dan gegevens worden uitgewisseld als beide telefoons elkaar raken. Je vindt het onder instellingen...het eerste blok waar ook Bluetooth bij staat daar vind je meer....
Succes



Nfc staat bij mij niet ingeschakeld, mischien bij mijn man. Maar moeten beide telefoon dan niet Nfc ingeschakeld zijn?

Bagheera_206

Berichten: 25862
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:37

Als het android is en hetzelfde e-mail adres is gekoppeld aan beide telefoons klopt het dat adresboek en whatsapp gesynchoniseerd wordt. :j

It's not how good you are, but how good you want to be!

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-16 08:41

Bagheera_206 schreef:
Als het android is en hetzelfde e-mail adres is gekoppeld aan beide telefoons klopt het dat adresboek en whatsapp gesynchoniseerd wordt. :j


Dankje voor je berichtje. Alleen snap ik niet waarom alleen dit nummer toegevoegd is. Zijn namelijk nog meer nieuwe nummers opgeslagen. Alleen die zijn weer niet zichtbaar voor ons allebei. Waarschijnlijk heeft het dan met de manier waarop iets opgeslagen is. Zal straks onze telefoons is naast elkaar leggen.


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:43

Je hebt met sony verschillende manieren van opslaan, kan via je sim maar ook via je telefoon zelf. Voortaan even instellen op sim. Kijken of het dan weg is!
Welke sony's hebben jullie? Mijn vorige (woensdag overleden) had al van die handige snufjes, sony telefoons zijn erg slim! :D

Bagheera_206

Berichten: 25862
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: Wie kan me helpen. Dit is raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:59

Als je nummers opslaat kun je kiezen of je het opslaat in telefoon op simkaart of in google cloud.

It's not how good you are, but how good you want to be!

tarek

Berichten: 400
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:52

Nfc staat bij mij niet ingeschakeld, mischien bij mijn man. Maar moeten beide telefoon dan niet Nfc ingeschakeld zijn?[/quote]

Volgens mij bij beide telefoons :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esbjerg en 21 bezoekers