Mannen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Anoniem

Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:10

Door alle relatietopics op Bokt had ik het laatst eens met iemand over onze relaties, en toen kwamen we allebei weer tot de conclusie dat mannen toch ook wel echt bijzondere wezens zijn. 8-)

Recent voorbeeld: de badkamer van mijn vriend was al maandenlang een puinhoop: toiletrollen, hotelzeepjes en een enorme hoeveelheid tubes tandpasta lag overal en nergens. Ik zei dat hij zo toch niets kon vinden en nooit wist hoeveel hij van alles had (en daarom inmiddels 12 tubes tandpasta had), maar hij vond van niet. Afgelopen weekend was ik het zat en zette alles gewoon eens netjes bij elkaar; toiletrollen op een plek, alle handzeepjes in een laatje, alle tubes tandpasta samen in 1 kastje. Vriend kwam kijken en zei: 'Wel handig, nu zie ik in 1x hoeveel ik van alles heb.'
Right... :+

Mijn vriendin had zo ook nog wel een paar voorbeelden, dus nu ben ik wel benieuwd naar wat anderen ook nog meer bijzonder/fascinerend/raadselachtig vinden aan hun man. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-09-16 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt


verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:14

Mijn man denkt dat sokken zelf wel de weg naar de wasmand vinden en is dan verbaasd dat ze niet schoon in z'n kast komen. Vervolgens vraagt hij mij nieuwe re kopen omdat hij denkt geen sokken meer te hebben :?

[o]

Anoniem

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:20

_O- Herkenbaar... :')

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:25

Hahaha herkenbaar!

Die van mij wordt soms pissig (niet perse op mij maar in het algemeen) als ie geen schone boxers heeft. Tjaaaa de was doet zichzelf niet!

Of als hij iets wilt eten, heel appelig in de keuken staan en vragen: waar zijn de borden? "In de vaatwasser schat die zet ik vanavond aan." "Hoe moet ik dan eten?" "Uhhhhh wat dacht je van ff 1 bordje afwassen?"

mairead

Berichten: 3214
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:26

Doet me hier aan denken :')

kerstmuts :j Nu met aanklikbaar onderschrift:
Fjord. Feel the difference!

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:26

Mijn man herkend zijn eigen ondergoed niet en trekt gerust ondergoed van mijn vader aan en zegt dan: lief, mijn ondergoed zit veel te ruim! Ik moet nieuwe hebben!

(En voordat mensen denken; wat doet ondergoed van je vader bij jullie thuis? Mam doet wel eens onze was of wij pakken wat was van hun mee doordat wij even hun wasmachine gebruiken en dan even beetje was van hun meewassen en dan gaat het wel eens mis met de was in de wasmanden.)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 29-09-16 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:27

Dat het handig is om al je papieren op een stapel te gooien en als je dan snel iets nodig hebt voor je werk je het niet kunt vinden. Heel gek :j Maar vervolgens doodleuk door gaat met stapeltjes maken waardoor ik genoodzaakt ben alles in de kast te gooien. Regel is 1 stapeltje in het zicht anders word ik gek. Ik houd van opgeruimd :')

Femm, die van jou weet tenminste waar ze horen te liggen! Wij wonen al 2 jaar in ons huidige huis en hij weet meer dan de helft niet te vinden...

Maeve
Berichten: 1871
Geregistreerd: 12-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:31

Wij woonden even 2 maanden samen omdat hij zijn huis uit moest (anti-kraak, er kwamen asielzoekers in) en hij had zo gauw niks anders.
Wat een drama. Hij had in zijn oude huis (een kleuterlokaal) onmogelijk veel ruimte, dus heel veel oude meubels en kasten waar van alles in- en achter gepropt zat.
Zo kwam hij dus op een gegeven moment met 3 van die enorme Ikea-tassen aan zetten volgepropt met schone- en vuile kleding, vanuit alle donkere hoekjes van het huis tevoorschijn gekomen.
Ik heb alles gewassen en opgevouwen (letterlijk 2 dagen mee bezig geweest) en heb plaats voor hem in mijn kast ingeruimd.
Toen gaf hij aan dat het toch wel heel fijn was om zoveel overzicht te hebben en dat hij het zelf ook zo wilde gaan doen :j ergens tegen het einde van die 2 maanden kocht zijn moeder hem een t-shirt en korte broek. Hij paste ze, goedgekeurd, en hij draaide beide in elkaar en propte ze in zijn sokkenla.

WAT.

(inmiddels woont hij in een superleuk flatje en ja, het gaat godzijdank beter _O- )

Joker's Valentine

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:32

Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:33

mairead schreef:
Doet me hier aan denken :')
[ Video ]


:n _O- _O-

Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden. Hij slaapt dus op 3 adressen, daar heeft hij onderbroeken naar! Hij klaagt nooit over te weinig.. Eerder te veel, maar laten we zeggen dat er minstens 15 bij mij liggen. En hier slaapt hij het minst :')

Nee nee.. Hij klaagt over 'jeukende' onderbroeken..

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:33

Herkenbaar! Bij die van mij kun je na een dag precies zien wat hij gedaan heeft. Heel spoor door het huis :D

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:37

Imre schreef:
Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+


Zo dan! Dit!!! Dat doet die van mij dus ook!

Pakt ie een glas, pakt een fles fris, schenkt fris in, zet frisdrank OP HET AANRECHT en doet de koelkast weer dicht... -O-

@ Selka: dat duurde ff een paar maanden maar dat gaat gelukkig aardig goed idd :P

En mag niet klagen hoor die van mij doet best wel een hoop in het huishouden, maar soms... tjeeez

Anoniem

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:39

Als ik dit topic lees ben ik een vent :') , herkenbare punten :')

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:40

Ik doe net als de mannen, ik laat ook een spoor achter haha

O wel een mooie van mijn man:
Wij hebben boven de wc een plank, daar laat hij de lege wc rol achter met 3 velletjes er nog aan (en ja, altijd!). Er staat gewoon een prullenbak in de wc ruimte :+

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:41

Wowwwww dat zou ik echt niet trekken vuurneon :=

Hij heeft het bij mij 2 keer geflikt om rolletjes te laten slingeren, die leg ik dan gewoon in het bed aan zijn kant :D boodschap komt dan wel over (jaaa kinderachtig van me maar ook best grappig toch :+ )

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:42

Femm_k schreef:
Wowwwww dat zou ik echt niet trekken vuurneon :=

Hij heeft het bij mij 2 keer geflikt om rolletjes te laten slingeren, die leg ik dan gewoon in het bed aan zijn kant :D boodschap komt dan wel over (jaaa kinderachtig van me maar ook best grappig toch :+ )


Ik spaar ze al op en leg ze in bed binnenkort. Was ik ook al van plan :') ik heb hem wel netjes gewaarschuwd wat mijn plannen zijn haha, hopelijk werkt dat al afdoende. Ik vrees van niet haha
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 29-09-16 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:43

Hihi goeie zet! Ben benieuwd hoe die reageert :P

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:44

Femm_k schreef:
Imre schreef:
Oooh echt, mannen...

De mijne doet ook van die dingen die ik gewoon Echt Niet Begrijp. :n Staat ie in de keuken, pakt een schaar uit de la, laat de la open, knipt open wat ie moet openknippen, legt de schaar op het aanrecht, doet de la dicht. Hebben jullie beeld? Ja? :roll:

Opruimen is niet zijn specialteit, zeg maar. :+


Zo dan! Dit!!! Dat doet die van mij dus ook!

Pakt ie een glas, pakt een fles fris, schenkt fris in, zet frisdrank OP HET AANRECHT en doet de koelkast weer dicht... -O-


Jaaa, dit dus ook! Hoe dan?!

Of na het eten gaan roken, waarbij hij DOOR DE KEUKEN naar buiten loopt, maar zijn bord in de woonkamer laten staan, en dan boos worden als de katten zijn bord af aan het likken zijn als hij terug komt. Dude. :')

Solleke_Noah

Berichten: 11077
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:45

Mijn vriend gooit afval (lege verpakkingen, plastic enzo) in de keuken altijd in de wasbak in plaats van in de vuilbak onder de wasbak. Het waarom is een totaal raadsel.

Ik ben al vaak uit mijn slof geschoten, het is toch geen moeite het kastdeurtje open te doen en het even in de vuilbak te gooien, ipv het in de wasbak te gooien? Of ik weiger het zelf in de vuilbak te doen, zodat de hoop lege verpakkingen in de wasbak zich opstapelt :roll: Hij doet het nu al tien jaar zo dus het gaat niet meer veranderen vrees ik :')

Meer pyrografie zien? : https://www.facebook.com/de-Vuurboom-10 ... _todo_tour

"Op jou wachten? Geen sprake van. Ik heb altijd al voor je uit moeten lopen om je de weg te wijzen." - Nachtogen

Marjo

Berichten: 37203
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:45

Prachtig topic dit :') En ook zo herkenbaar...

Wij wonen allebei nog thuis en bij hem thuis is het een rommeltje. Hij woont daar met zijn vader, zijn moeder is 6 jaar terug overleden. Maargoed, als hij eten maakt dan eten we op zijn kamer boven. Maar eer dat het serviesgoed beneden staat, loopt het zelf naar beneden of ik heb het al gedaan :')
En telkens als hij naar beneden loop zeg ik nog "Neem die borden ff mee".
"Ja doe ik zo" -O-
Juist.

Dingen gelijk opruimen, waarom zou je?
Oja, en als klapper: Hij word er onrustig van als ik ga opruimen :')

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:46

Dat van die WC rolletjes doet die van mij ook. Ik heb het opgegeven. Gooi ze zelf wel even weg. Kleine moeite spaart mij een hoop frustraties uit haha

Marjo

Berichten: 37203
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:47

Selka schreef:
Dat van die WC rolletjes doet die van mij ook. Ik heb het opgegeven. Gooi ze zelf wel even weg. Kleine moeite spaart mij een hoop frustraties uit haha

Gebeurd bij mij niet, al heb ik wel het idee dat ik altijd degene ben die de rolletjes opmaak en weggooi....

Wat dat dan betekent.....

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:47

Die van mij heeft een groot probleem met het verschil herkennen van toiletartikelen: zo heeft hij al eens een keer zijn haren staan wassen met mijn intiemzeep omdat hij dacht dat het handzeep was, want de shampoo kon hij niet vinden. Uiteraard stond ook de shampoo er gewoon naast. :+

MoriMann

Berichten: 799
Geregistreerd: 25-07-09
Woonplaats: This side of reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:49

Als er nog maar 1 half velletje aan de rol hangt (of er los op ligt..), is de rol absoluut nog niet op en is er geen reden om deze te vervangen. Echt niet. Want dat laatste halfje had hij eeeeecht niet meer nodig -_-

Of everyone I knew
I'm sure you knew me best
And I'll never think of you
as someone from the past

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 15:49

Marjoow schreef:
Oja, en als klapper: Hij word er onrustig van als ik ga opruimen :')


Die heb ik thuis ook wel eens gehoord. Dat hij niet relaxt op de bank kan zitten als ik schoonmaak, dus dat moet ik maar doen als hij er niet is. Like, wtf?! :')


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 bezoekers