[FOTO]verdwalen met Nox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

[FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 14:59

Af gelopen vrijdagochtend Spande ik Nox voor zijn mooie nieuwe sulky en zouden we een normaal ronde rijden. Heerlijk door de duinen heen en toen ging er iets mis :P Was wat te ver door gereden waardoor ik ergens uit kwam waar ik de weg nog niet zo goed ken.

Dus na paar x getwijfeld te hebben met links of gaan we rechts zijn we naar 16km toch thuis gekomen!
Arm klein ding hahaha

We zijn op wegen geweest waar we niet mochten komen en op afgezette wegen gereden om onze ronde niet nog groter te doen worden :P Maar al bij al we hebben samen erg genoten en hebben we er 2uurtjes over gedaan!!

Hier de oren foto`s!!

Onze start en niet vermoedend dat ons ronde zo groot zou worden
Afbeelding

Heerlijk genietend nog!
Afbeelding

Wilde graag stukje door de duinen heen
Afbeelding

Toen waren we er al uit dat als we uit de duinen kwamen richting stal weer moesten.
daar ging het dus ook mis :P
Afbeelding

Naar onze eerste bungalowpark gehad te hebben dacht ik een leuke weg gevonden te hebben!
Afbeelding

Jammer genoeg aan het einde stond er een bordje geen toegang voor onbevoegde (ik dus)
Even getwijfeld en hup weer een bungalowpark op :P had geen zin om extra km`s

Toen het laatste probleem.. Afgesloten weg!!! Hellup weer even staan twijfelen maar jah toch maar lang de borden gereden! anders werd ons rondje met 6km nog groter!!
Afbeelding

Gelukkig heel de weg afkunnen rijden en kwamen we op het fietspad uit waar onze stal aan zit!
Wat een avontuur was dit toch maar weer :')
Afbeelding

Volgende x toch maar weer route uitstippelen van te voren :o

Nox hield het super uit! hij had gemiddeld snelheid van 7,5km/h maximale snelheid van 18!! snelheidsduiveltje.
Meestal rijden we rondje van max 10 a 12km omdat hij nog maar 4,5 is. en met je 93cm heb je ook niet van die hele lange benen :')

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!


Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 15:39

Haha, leuk, hoop ooit ook nog eens zulke leuke meters met Alex te maken, maar ik houd t nu voorlopig op ons rondje van 3,5 km.

Alex en Jorie <3

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 17:09

Fennadev schreef:
Haha, leuk, hoop ooit ook nog eens zulke leuke meters met Alex te maken, maar ik houd t nu voorlopig op ons rondje van 3,5 km.


Hoe oud is hij? Merk dat ze best wat kunnen hebben natuurlijk wel met maten natuurlijk ;)

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

mukkes

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:49

Super leuke foto's jullie hadden gelukkig mooi weer! Was je aleen of met nog iemand, lijkt me aleen toch wel spannend om zo te verdwalen!

❤️ Onora - Shetlandpony❤️ Boy - Kwpn

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 20:34

Ow nee was gewoon alleen! Heb gelukkig nog redelijk richtingsgevoel gevoel alleen werd er steeds roet in het eten gegooid omdat ik niet overal langs mocht en kon ;)

Maar men eigelijk altijd alleen geen menmattie op stal jammer genoeg. En mijn vriend moet ook gewoon werken, maar vertrouw heb goed genoeg voel heel snel aan als hij iets spannend vind gelukkig

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:34

Alex is al 9 jaar, maar heeft totaal nog geen conditie :')
En ik durf nog niet alleen op een pad en om mijn moeder nu 2 uren te laten fietsen. Daarnaast moet ik nog wennen aan mijn sulky.

Alex en Jorie <3

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 22:22

Jah daarom ben ik ook vaak alleen oppad als er iemand mee gast op de fiets ga je voor hun net te langzaam.
Maar ik heb ook wel een mini die super eenkennig is haha. Soms wel makkelijk helemaal dus als je alleen oppad bent

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 10:40

Ik zie een mendurance pony! Dat word volgend jaar starten :j .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 11:51

Dennis schreef:
Ik zie een mendurance pony! Dat word volgend jaar starten :j .


Als ik met jou mee kan ;)

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

mukkes

Berichten: 1149
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:31

pinkie87 schreef:
Ow nee was gewoon alleen! Heb gelukkig nog redelijk richtingsgevoel gevoel alleen werd er steeds roet in het eten gegooid omdat ik niet overal langs mocht en kon ;)

Maar men eigelijk altijd alleen geen menmattie op stal jammer genoeg. En mijn vriend moet ook gewoon werken, maar vertrouw heb goed genoeg voel heel snel aan als hij iets spannend vind gelukkig


Hier ook altijd aleen, nu onze pony aan het beleren,gelukkig met hulp maar zodra ze ze er goed voor staat willen wij ook graag de weg op, zal dan ook vaak aleen moeten, maarja dat zal vast wennen,

Ik moet nog wel even zeggen dat jouwn pony wel een heel mooi kontje heeft hoor!

❤️ Onora - Shetlandpony❤️ Boy - Kwpn

marga1
Berichten: 879
Geregistreerd: 11-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:04

Fennadev schreef:
Alex is al 9 jaar, maar heeft totaal nog geen conditie :')
En ik durf nog niet alleen op een pad en om mijn moeder nu 2 uren te laten fietsen. Daarnaast moet ik nog wennen aan mijn sulky.


Wel aan werken, want als je gaat lessen lopen ze zo een km of 9 tijdens de les, en een manegebodem rolt zwaarder dan de verharde weg.

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 18:28

@Marga1 hij is niet zo erg uit conditie hoor en morgen doen weer weer een groter rondje. Hij is ook niet zodanig moe dat ie bijna dood neervalt. Zit alleen wat in het zweet.

@Pinkie straks komen we elkaar nog eens tegen bij de mendurance. Ik wil dat heel graag ook nog eens doen als ik wat les heb gehad. Ik heb daarnaast een goede reden om nog niet weer helemaal alleen op pad te gaan. Alex schrikt af en toe nog, gelukkig freezed hij dan, maar steun van mams is dan altijd fijn.

Alex en Jorie <3

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 19:48

Ow cool ja die mendurance komt er zeker! Maar dresuur gaan we ook doen maar alles op zijn tijd moet nu eerst ergens anders mijn centen voor sparen ;)

Oww en mukkes moet je bedanken van nox voor het compliment :P

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

Jorex

Berichten: 9898
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:21

Ik wilde je eigenlijk nog 1 ding vragen, hoe maak jij die foto's als je alleen onderweg bent? Pak je dan snel je mobiel ff?

Ik wil ook graag kontfoto's van Alex maken eerstvolgende ritje, want wij gaan lekker momenteel, het was vandaag al de vierde keer in een week tijd dat we een blokje om zijn gegaan en eindelijk heb ik mijn sulky redelijk in balans :j

Alex en Jorie <3


Susanne

Berichten: 11591
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 12:13

Leuke rit zo! Zaterdag samen :D

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Re: [FOTO]verdwalen met Nox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 12:43

Jah joh teugels netjes in 1 hand en pak ik gewoon mijn telefoon geen een probleem.

Ik moest gisteren in mijn 1tje een hek dicht doen van de vereniging dus stal op van mijn sulky van en zeg dat ie moet blijven staan :') en dan kan ik het hek dicht doen. Tuurlijk Let ik wel op dat er even niets aan komt is een hele rustig weggetje

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-16 12:46

Jelleee schreef:
Leuke rit zo! Zaterdag samen :D


Jah zin in!! Hoop dat weer wel even normaal doet

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MarjanB en 2 bezoekers