Nakomelingen van Bronco PM gezocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Nakomelingen van Bronco PM gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 09:00

Aangezien ik voor 99% zeker ben dat ik mijn merrie aankomend dekseizoen drachtig wil hebben van de PRE hengst Bronco PM van Paco Marti ben ik benieuwd of er hier mensen zijn met nakomelingen van deze hengst of ze kennen.

Ik heb via de fokker al wel wat nakomelingen gezien maar ik vind het leuk om te zien of ze in NL/België ook nog te vinden zijn.

Bronco PM
Afbeelding
Afbeelding


Mijn eigen merrie
Afbeelding


Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31223
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nakomelingen van Bronco PM gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:42

We hebben een apart forum waar de PRE kenners je topic het eerste zullen zien, ik verplaats het topic er naartoe:

FB -> BKR

Drachtig 2024: Overa x Willem Normandi 309 dgn / Nina x Vaderland 253 dgn (26-3)

Azmay

Berichten: 17982
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Re: Nakomelingen van Bronco PM gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 09:44

Jammer dat het dekgeld zo hoog is en je niet "even" in het echt kan gaan kijken bij hem.
Vind het een prachtige hengst, ben benieuwd of hier nakomelingen zijn van hem :)

xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Re: Nakomelingen van Bronco PM gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 10:26

Ja het dekgeld is idd niet mis. Maarja ik heb nog bij geen enkele andere hengst gehad van 'ja, dit is hem!'

Ik heb evt nog wel een andere hengst die ik zou willen gebruiken maar Bronco is toch echt mijn eerste keus.

Ook ben ik super geholpen bij mijn keuze voor deze hengst door zowel Paco Marti en de contactpersoon en konden zij mij uitstekend helpen met het vergelijken van de hengsten met mijn merrie en de beste match waar dus Bronco uitkwam

MerelBormans

Berichten: 1153
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Amersfoort

Re: Nakomelingen van Bronco PM gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 12:03

Wat leuk zeg! Ik heb Bronco eens voor mijn lens gehad samen met enkele andere hengsten van Paco. Vriendelijke man, maar hijzelf sprak geen engels en ik geen Spaans. Toch wel een leuke ervaring!

Veel succes met de zoektocht! ik kan je helaas niet verder helpen.

Ik reis regelmatig, bezoek mijn website om op de hoogte te blijven
Merel Bormans Photography

xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 13:15

Super leuk dat je toch even reageert! Ja ik ben echt weg van dit mooie paard. Ik kan heel slecht spaans maar gelukkig kon ik via de contactpersoon toch met al mn vragen terecht.

Ook leuk dat je Bronco hebt gezien. Hoe kwam hij op jou over? Altijd leuk om dat van een ander te horen :D

MerelBormans

Berichten: 1153
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 14:00

Bronco is natuurlijk een hengst en had daarvoor een tijd op stal gestaan (ik weet niet of ze dat misschien speciaal doen voor er een fotograaf langs komt zodat hij extra explosief is, wat weer mooi is voor de foto's). Ze werden in ieder geval speciaal gewassen voor ons, dus Paco stak er zeker wel tijd in! En fotografeerde zelf ook mee haha.

Wat me opviel over de paarden in het algemeen is dat ze er goed bij stonden, ze glansden echt prachtig in de zon. Van de hengsten zijn Sol en Divo me het meest bij gebleven, Sol vanwege zijn enorm glanzende vacht (wauw!) en Divo vanwege zijn bravour. Van die twee heb ik ook foto's in mijn portfolio. Van Bronco moet ik de foto's weer even opzoeken (was alweer in april 2013 dat ik de reis maakte). Als je het leuk vind doe ik dat binnenkort :).

Mocht je het leuk vinden, hier staat een klein stukje over die reis. We hadden speciaal een tussenstop gemaakt in Valencia om langs Paco te gaan voor we verder vlogen naar Málaga :).

Ik reis regelmatig, bezoek mijn website om op de hoogte te blijven
Merel Bormans Photography


xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 15:11

Wauw die zou ik graag eens zien idd :j Grappig dat je meteen Sol noemt want dat was eigenlijk mijn eerste keus toen ik voor hengsten ging kijken. Die kleur en zijn voorkomen was ik meteen weg van.

Alleen nadat ik foto's van mijn merrie had doorgestuurd en vertelde wat ik wilde verbeteren werd mij Bronco aangeraden. Ik zou haar veulen graag wat barokker willen proberen te fokken en hij sloot daar qua bouw meer op aan dan Sol.

Divo kwam ook nog even ter sprake maar op de een of andere manier trok hij mij niet zo. Ik had er niet het wauw-gevoel bij zoals ik bij Sol en Bronco wel had

xBostonx

Berichten: 513
Geregistreerd: 13-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-16 10:15

Verder helemaal niemand? :oo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Getty_Maan, Laura1982 en 3 bezoekers