Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 08:01

Omdat ik denk dat er meer is tussen hemel en aarde dan dat de meeste mensen kunnen zien en ik daar in geïnteresseerd ben, ben ik op zoek naar iemand die bij mij thuis eens komt kijken naar........


Ja naar wat eigenlijk? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe het thuis zit met de energie en dan niet die uit het stopcontact, waar die dan ook wel vandaan mag komen. Ik ben niet op zoek naar iemand contact kan maken die geesten en entiteiten maar energieën en aardstalen. Aan de andere kan is een combinatie misschien ook mogelijk nu ik er zo over nadenk.


Ik ben er van overtuigd dat er mensen zijn met een gave die mij hiermee kunnen helpen. Ik weet ook dat er mensen zijn die misbruik maken van dit geloof, de kwakzalvers. Daarom ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen en advies hierin!


Ik ben benieuwd!

ellepel

Berichten: 47328
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:21


MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:26

Een collega van mij heeft dit ook op laten zoeken door een wichelroedeloper en zelf 2 af laten buigen.

Haar pasgeboren kindje wou absoluut niet slapen overdag, wanhopig eigenlijk deze man gebeld omdat ze er met de 'reguliere' mensen niet meer uit kwam. Sinds de omzetting van 2 stralen gaat het echt 95% beter met het kindje.

Ik heb altijd geroepen dat er voor mij niets zit tussen hemel en aarde maar heb zelf naast bovenstaande verhaal uit 1e hand ook een situatie meegemaakt waarbij het niet anders kan dan dat er energie om ons heen zit welke weg gaat bij overlijden.

Ik zou op zoek gaan naar een goede wichelroedeloper.

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 08:35

@ Ellepel tnx! Ga ik straks even kijken!!

@ MarliesV Kun jij er achter komen hoe die man heet?

Janneke2

Berichten: 22731
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:41

Zoek eens op 'lecher antenne' (een soort van geavanceerde wichelroede) en 'woonbiologie'.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:44

Ik geloofde eerst helemaal niet hier in totdat wij verhuisden en beide niet meer goed konden slapen....
Iemand met een wichelroede langs geweest en inderdaad een "waterader" bij het bed, deze heeft hij verlegd (??) en nu slapen we weer goed.
Vraag mij niet hoe het werkt want voor mij is het ook allemaal hocus pocus.... Ik heb gewoon via mijn eigen fb een oproep gedaan om te vragen wie er van mijn vrienden iemand wist.
Dit waren er meer dan ik dacht...

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 08:51

Bedankt janneke2 voor de tips, ga ik zeker doen. Maar heb jij ervaring met iemand?

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 08:52

@ Amies100 Hoe heette degene die bij is langs geweest?

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:15

Henri Berends is volgens mij bij haar geweest. Komt uit de buurt van Deventer.

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:48

Niet te snel roepen over energie uit het stopcontact...

Mijn vriendin heeft als buurman een kippenboer, met grote schuren vol kippen. Een deel van die kippen legde geen eieren meer, en met duizenden eieren per dag is dat nogal een kostenpost. Deze kippenboer is door zijn kind met handicap enigzins thuis in het alternatieve circuit en heeft iemand laten komen die energie meet. Deze persoon heeft hier en daar iets veranderd, en de kippen gingen weer leggen!
Mijn vriendin (zijn buurvrouw dus) sliep heel slecht. Haar vriend had veel last van 'wiebelbenen'. Dus vriendin M. heeft haar buurman gebeld met de vraag om de naam van die man. Met als achterliggende gedachte 'die kippen weten niets en daar hielp het'. Het eerste wat de buurman zei toen ze informatie vroeg 'en buurvrouw, kun je niet slapen?' Ja, zegt M, dat is inderdaad precies het probleem'.

Die man is komen meten en bij hun was dus heel veel straling juist door... stroom. Er liepen allerlei kabels langs het bed (nachtlampje, wekker, tv) en het metertje van die man sloeg totaal uit.
Ze hebben alle kabels verwijderd, wekkers op batterijen.

En M. sliep weer. En de wiebelbenen van haar vriend zijn afgelopen.

Dus vlak gewone stroomstraling niet uit.

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 10:00

HAHAHA!!! Ik moest wel lachen toen ik de eerste zin van jouw bericht las Amaris! Maar wat een goed verhaal. Kun jij de naam van die man achterhalen?

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 10:01

@ MarliesV Bedankt!

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 10:13

Oh ja hoor, ik zie haar vanavond dus zal eens vragen.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 10:50

Levita30 schreef:
@ Amies100 Hoe heette degene die bij is langs geweest?


Dat is mijn oude buurjongen en hij doet er eigenlijk verder niets mee, alleen ooit bij bekenden.
Nu weet ik zelf ook hoe ik ze kan opsporen, echter ik kan ze niet verleggen.
Er is vast en zeker iemand bij jou in de buurt die dat doet. Doe gewoon een oproep in je eigen kring en je zult zien dat er namen naar voren komen...
Waarschijnlijk ben je dan ook een stuk goedkoper uit ;-)

Ik heb overigens niets hoeven te betalen...

Ik denk wel dat als er iemand komt die "gelooft in wateraders" de energie een waterader is... Gelooft er iemand die komt in Entiteiten dan zal de energie volgens hem/haar een entiteit zijn.. etc etc..

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 10:52

amies100 schreef:
Ik denk wel dat als er iemand komt die "gelooft in wateraders" de energie een waterader is... Gelooft er iemand die komt in Entiteiten dan zal de energie volgens hem/haar een entiteit zijn.. etc etc..

Aan fantasie geen gebrek...

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 10:53

Ts waar woon je?

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:20

Kuggur schreef:
amies100 schreef:
Ik denk wel dat als er iemand komt die "gelooft in wateraders" de energie een waterader is... Gelooft er iemand die komt in Entiteiten dan zal de energie volgens hem/haar een entiteit zijn.. etc etc..

Aan fantasie geen gebrek...


Dan begrijp je mijn bericht verkeerd.... Ik vind dit allemaal hocus pocus maar ik bedoel dat het net is waar iemand in gelooft...
Toen ik aangaf dat ik waarschijnlijk last had van een (fysieke) waterader kreeg ik van verschillende mensen allemaal verschillende dingen te horen... De een had het over geesten, de ander over stroom uit het stopcontact en weer een ander over echte wateraders.

Het is net waar je zelf in gelooft denk ik, dat bedoel ik ermee....

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 12:00

Hum.... maar dan heb ik dus gelijk mijn twijfels over de geloofwaardigheid van die mensen... hoe kan het nou allemaal verschillende dingen zijn? Als het een wateradres is is het toch geen geest?

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:05

Kuggur schreef:
amies100 schreef:
Ik denk wel dat als er iemand komt die "gelooft in wateraders" de energie een waterader is... Gelooft er iemand die komt in Entiteiten dan zal de energie volgens hem/haar een entiteit zijn.. etc etc..

Aan fantasie geen gebrek...


Dan had die buurman van mijn vriendin zeker ook hele fantasievolle kippen. Een paar duizend. Met allemaal dezelfde fantasie :+

Welke naam het beestje ook krijgt, als er iets ten goede aangepast kan worden. Waarom niet.

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 12:16

Jaren geleden werkte ik op een stal en van de ene op de andere dag wou 1 van de paarden niet meer eten.... Iemand (ik weet helaas zijn naam niet meer en kan er ook niet achter komen) geweest met een wichelroede die aan gaf dat we onze nieuwe magnetron in de kantine maar eens uit het stopcontact moesten trekken..... en ja hoor paard begint weer te eten!

Als ik dat niet zelf meegemaakt had weet ik ook niet of ik dit soort dingen zou geloven hoor! Ik vind het ook echt niet vreemd dat mensen er helemaal niet in geloven. En wat ik al aan gaf, ik weet dat er ook heel veel kwakzalvers zijn.

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:33

Levita30 sommige mensen voelen dat er iets zit, maar ze kunnen niet zeggen wat er zit. Daarom kan het dat ze het fout hebben.

Anoniem

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:41

Achja, zulke mensen volgend het gevoel van zich zelf en ander en geloof dat best wel dingen kunnen werken.
Zelf geloof ik meer in placebo effect. Persoon wordt gerust gesteld doordat er idd een probleem is, dat wordt dan opgelost bijvoorbeeld door een gebaar te maken. Persoon laat vervolgens de spanning los die hij met zich mee draagde door het probleem en vervolgens gaat het weer goed.

corine1981
stokpaard connaisseur

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:47

Ik denk hier ook al even over na, zo'n twee jaar eigenlijk, sinds we in ons huurhuis wonen.

Vind het helemaal niet zo gek. Maar inderdaad, hoe kun je de kwakzalvers ertussenuit vissen?

marleen_usar

Berichten: 24644
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:51

Als je er zelf niks over weet haal je de kwakzalvers er niet uit. Dan ga je af op referenties enz. Ik krijg ook reacties van mensen die weer van anderen hoorden dat ik voor hun iets gedaan had. Mond op mond reclame dus.

Levita30
Berichten: 1357
Geregistreerd: 04-10-08

Re: Aardstralen/ energievelden laten meten thuis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-16 13:21

Nou precies Marleen! Ik weet er niets van en daarom vind ik het lastig om uit te vinden waar en bij wie ik moet zijn! Het enige is dat ik weet dat er meer is!

Een kennis van mij heeft iemand in de arm genomen, die man legt stukjes metaal neer in haar huis. Dit moet 2 keer per jaar gecontroleerd worden en daar rekent hij veel geld voor..... Mijn vriendin merkt echter niet echt verschil dus wil er mee stoppen.