Menwedstrijd Dorst

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Menwedstrijd Dorst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-16 18:21

Ik ben vanmiddag een klein uurtje bij een menwedstrijd bij mij in de buurt gaan kijken. Ben niet erg lang geweest, maar de foto's die ik heb gemaakt staan in het linkje dus mocht jij of iemand die jij kent erop staan kun je daar de foto's vinden :)
Het was voor mij de eerste keer dat ik mennen gefotografeerd heb, dus ook weer leerzaam voor mij.

Afbeelding

Afbeelding

https://goo.gl/photos/HG941wj9tUohQ1g19


yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Re: Menwedstrijd Dorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 12:13

Mooie foto's hoor, zeker voor de eerste keer. De volgende keer zou ik toch wat meer inzomen of en plek zoeken waar je wat dichterbij de deelnemers bent.

Het Groninger paard veelzijdiger kan haast niet
Helaas heeft een Groninger ook geen eeuwig leven. Rust zacht lieve Oz 01.03.2000 - 30.04.2019. Bor heeft het stokje over moeten nemen en we gaan zien wat de toekomst brengt. Maar hij wordt vast heel leuk.


kikkerdril4
Berichten: 661
Geregistreerd: 08-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 12:21

yarrah schreef:
Mooie foto's hoor, zeker voor de eerste keer. De volgende keer zou ik toch wat meer inzomen of en plek zoeken waar je wat dichterbij de deelnemers bent.


Ja was meer voor de leuk, heb even snel wat foto's gemaakt en eigenlijk niet echt op perspectief of iets gelet en ook gewoon bij de ingang blijven staan. Kwam er toevallig langs toen ik naar stal ging dus even gekeken of ik het een beetje scherp kon krijgen, maar als ik echt foto's ga maken kijk ik daar inderdaad wat meer naar :)
Toch bedankt voor je reactie. Wist anders ook niet waar ik ze moest plaatsen dat de deelnemers ze eventueel kunnen vinden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers