beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liancatje
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-03-16

beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-16 19:03

na lange tijd hebben we eindelijk ons eerste eigen paardje !!!!
hij staat nu al een paard maanden hier nu maar full time buiten op het gras :9
hierdoor is hij een beetje aangekomen en een bollie geworden van premie paardje naar knuffel beertje hahahaha.
iemand nog enig iddee om hem op een spelende/leuke wijze een beetje af te laten vallen ;D
spook toen we hem net hadden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

spook nu
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


mbl_x
Berichten: 244
Geregistreerd: 16-10-12

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:30

vrijheidsdresuur? dat kan je zo fanatiek maken als je wilt en je kan vet vrije brokken gebruiken of gewoon een plukje gras als beloning

vrijspringen vinden de meeste pony's ook heel leuk!

veel plezier met hem!

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:45

Naast de fiets mee lopen, longeren. Vind hem niet vreselijk dik. Als je weer met hem zou gaan mennen is hij ook vast weer snel slank. Verder vooral genieten van je Spookje!


Bananas

Berichten: 209
Geregistreerd: 28-02-16

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 07:07

Mennen? Zag hem al voor een koetsje staan. En verder gewoon longeren en veel mee wandelen. Maar eerlijk gezegd vind ik hem echt niet dik.... eerder wat te slank op de eerdere foto's.

Kerstmuts

Liancatje
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 08:32

Sharani schreef:
Naast de fiets mee lopen, longeren. Vind hem niet vreselijk dik. Als je weer met hem zou gaan mennen is hij ook vast weer snel slank. Verder vooral genieten van je Spookje!


Mennen wordt nog ff uit gesteld hebben nog geen kar en nog geen vaste plek.
Stress stress

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 11:52

Zou er niet om stressen hoor! Ben het eigenlijk wel eens met degene die zegt dat hij op de slanke foto's aan de magere kant is en dat hij er nu eigenlijk beter uit ziet. Je kunt aan hem zien dat hij een fijn leventje heeft bij jou, dus gewoon lekker met hem wandelen, fietsen, vrijheidsdressuur, longeren enz. , gewoon plezier met hem hebben!

Napie

Berichten: 9073
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 15:42

Volgens mij staat hij nu beter in de spieren als op de eerste foto's. Echt te dik vind ik hem niet. Kan je niet gaan lange lijnen?

1090 goedgekeurde kilometers in de mendurance. Powershet

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 15:54

Dit is dik?? haha moet je mijn mini zien oeps, maar ik fiets sinds kort ook met mijn kleine man.
Hij is nu oud genoeg zodat hij ook wel een beetje extra beweging kan krijgen / gebruiken, ik bouw het rustig aan op met fietsen, eerste paar x een stukje van 2 a 3 km en tussen door stappen.

Spoiler:
Kiekeboe haha ;)

Liancatje
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 16:42

noah14 schreef:
Dit is dik?? haha moet je mijn mini zien oeps, maar ik fiets sinds kort ook met mijn kleine man.
Hij is nu oud genoeg zodat hij ook wel een beetje extra beweging kan krijgen / gebruiken, ik bouw het rustig aan op met fietsen, eerste paar x een stukje van 2 a 3 km en tussen door stappen.

Jah wou dit ook gaan doen Maar heb Alleen Een fiets met handremmen. En afstand maakt voor hem Niet uit gezien hij vet veel km kan maken Omdat ie normaal voor de kar loopt

Liancatje
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 16:44

Napie schreef:
Volgens mij staat hij nu beter in de spieren als op de eerste foto's. Echt te dik vind ik hem niet. Kan je niet gaan lange lijnen?

De nek spieren Zijn Een beetje weg gezakt wegens ander gebruik nu en Lange lijnen Doen we al maakt Niet veel verschil , hebben hem wel sinds kort ook aan de elastieken met longeren

Liancatje
Berichten: 5
Geregistreerd: 26-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-16 16:46

Sharani schreef:
Zou er niet om stressen hoor! Ben het eigenlijk wel eens met degene die zegt dat hij op de slanke foto's aan de magere kant is en dat hij er nu eigenlijk beter uit ziet. Je kunt aan hem zien dat hij een fijn leventje heeft bij jou, dus gewoon lekker met hem wandelen, fietsen, vrijheidsdressuur, longeren enz. , gewoon plezier met hem hebben!

Dat zeker en lol heeft ie absoluut vooral met douchen wanneer hij ons nat maakt ;P poging gedaan met vrijheidsdressuur pakt ie nog Niet echt op dus ff kijken of ik het op Een andere manier kan aanpakken om het aan Te leren

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 16:47

Ik fietste ook altijd met een fiets met handremmen met mijn mini's. Belangrijkste is dat je een lang genoeg touw gebruikt zodat je tijd hebt om te stoppen als ponylief besluit aan de noodrem te trekken := .

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: beetje dik.... mini paard slc count spotacular

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-16 19:02

Ik gebruik momenteel een fiets met terug trap rem, maar normaal gesproken ook een fiets met handremmen, wil prima

Spoiler:
Kiekeboe haha ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers