[FOTO] Witte Reiger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Reigertje is wel...

Mooi
14 (50%)
Meh
5 (17%)
Nah...
9 (32%)

Totaal aantal stemmen: 28


CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

[FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 18:23

Had ik even geluk dat deze zo stond te pronken in Blijdorp...

Afbeelding

Zat op een tak heerlijk vliegjes te vangen. Net deze ene shot kunnen maken voordat meneer Reiger eieren voor zijn/haar geld koos! Half in de schaduw en half in de zon dus.

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 07:28

OK. Goed. Wat is er nu weer fout aan deze foto? Tell me please! (want ik zie niet wat er enigszins mis kan zijn aan deze reiger...)

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:34

Ik zit nu op m'n telefoon en zie nu niks raars oid aan je foto hoor :) vind het licht er op heel leuk. Scherpte kan ik niet goed beoordelen vanaf wen klein schermpje.

Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld ;)

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 07:39

xniieeenke schreef:
Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld ;)
Nou ik heb een beetje (een beetje heel erg!) vermoeden dat ik de laatste tijd zeer genegeerd wordt op Bokt. Is het niet om mijn laatste paardentekening, dan wel deze mooie foto. Ik geloof daarom dat mijn tijd op Bokt (als het zo langer doorgaat) op zijn laatste beentjes loopt. Of moet ik zeggen, hoefjes in Bokt-termen? Want als er totaal niet meer gereageerd wordt op wat-dan-ook dan zeg ik maar: DOEI! Want zo wordt Bokt écht niet leuk meer en wordt het meer en meer een ons-kent-ons-vriendenclubje.

En dat gaat echt niet over meer of minder posten op het forum hoor. Heb altijd van leuke reacties gehouden (negatief of positief of wat dan ook) maarja... eens is de koek op hoor!

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:42

Ik ken 't idee van de groepjes ook echt wel amar FK is gewoon geen extreem actief deel (centrale topics lopem wel goed trouwens!), dus heb geduld :)

Willeke_

Berichten: 2998
Geregistreerd: 19-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:43

Wauw wat een frustratie...

Foto is mooi maar niet bijzonder mooi in mijn ogen. Sorry
Edit: ik denk dat het komt doordat het licht ergens op een vleugel valt. Zijn kop is donkerder

Goof

Berichten: 28760
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:55

HorseyDude schreef:
xniieeenke schreef:
Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld ;)
Nou ik heb een beetje (een beetje heel erg!) vermoeden dat ik de laatste tijd zeer genegeerd wordt op Bokt. Is het niet om mijn laatste paardentekening, dan wel deze mooie foto. Ik geloof daarom dat mijn tijd op Bokt (als het zo langer doorgaat) op zijn laatste beentjes loopt. Of moet ik zeggen, hoefjes in Bokt-termen? Want als er totaal niet meer gereageerd wordt op wat-dan-ook dan zeg ik maar: DOEI! Want zo wordt Bokt écht niet leuk meer en wordt het meer en meer een ons-kent-ons-vriendenclubje.

En dat gaat echt niet over meer of minder posten op het forum hoor. Heb altijd van leuke reacties gehouden (negatief of positief of wat dan ook) maarja... eens is de koek op hoor!


Holy s..... Je kan ook heel even geduld hebben. En als er niemand reageert, tja, pech dan.

Voor wat betreft je foto; fijne foto HD, ik vind hem beter dan wat je het afgelopen jaar hebt geplaatst. De uitsnede is fijn, het licht is fijn en het oog is scherp. Prima!

maaikemuis
Berichten: 5273
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 07:57

Jeetje HD, bindt eens een beetje in. Echt een enorm druk forumonderdeel is fk niet en daarnaast is het niet een hele bijzondere foto. Het licht valt op de vleugel waardoor de aandacht naar daar wordt getrokken. De kop van de vogel ligt in de schaduw en juist het of zou de aandacht moeten trekken.

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:04

Ik vind het een toffe foto hoor :j

Jis_

Berichten: 11569
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:41

Vind dit van wat ik van jou aan foto's voorbij heb zien komen de beste.

Leer om gaan met kritiek. ;) Veel relaxter voor je zelf en daardoor leuker voor andere om te reageren. Soms maak ik een foto die ik zelf helemaal te gek vind maar valt hij toch minder goed bij andere, dat kan en daar kan je dan weer gebruik van maken door die kritiek/tip's mee te nemen en van te leren in je volgende werk. Of natuurlijk voor jezelf bepalen dat dat een kwestie van smaak is.

Als er weinig wordt gereageerd spreekt het mensen minder aan denk ik, geeft niet lekker door gaan met je hobby. Wat uiteindelijk doe je het toch voor jezelf? Natuurlijk is het leuk om leuke reacties te krijgen en zo nu en dan weer eens wat plaatsen zou ik blijven doen. Er werd eerder gezegd misschien open je wat te veel topics, daar ben ik het mee eens. Ik denk dat mensen dan een beetje HorseyDude moe worden om het zo maar te zeggen. :o Maak wat werken en kies dan welke jij het best gelukt vindt en maak daar een topic van.

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:57

HorseyDude schreef:
xniieeenke schreef:
Die reactie die je plaatst nu heb je het mee verknald trouwrns, beetje geduld ;)
Nou ik heb een beetje (een beetje heel erg!) vermoeden dat ik de laatste tijd zeer genegeerd wordt op Bokt. Is het niet om mijn laatste paardentekening, dan wel deze mooie foto. Ik geloof daarom dat mijn tijd op Bokt (als het zo langer doorgaat) op zijn laatste beentjes loopt. Of moet ik zeggen, hoefjes in Bokt-termen? Want als er totaal niet meer gereageerd wordt op wat-dan-ook dan zeg ik maar: DOEI! Want zo wordt Bokt écht niet leuk meer en wordt het meer en meer een ons-kent-ons-vriendenclubje.

En dat gaat echt niet over meer of minder posten op het forum hoor. Heb altijd van leuke reacties gehouden (negatief of positief of wat dan ook) maarja... eens is de koek op hoor!



Geduld is een schone zaak en dit gedrag maakt je niet bijzonder populair...

Je opent voor iedere foto, tekening en weet ik wat niet een topic. Zowel hier als in LN, BB-ITP, LZP enzovoort.

Vervolgens krijg je geen reacties en dan dit. Je geeft zelf aan dat je het een mooie foto vind, prima dan toch?

Als je zelf nou eens wat kritischer naar je foto's kijkt en echt de allerbeste foto upload wat je de afgelopen maand gemaakt hebt kun je ook goede feedback verwachten. Die blijft nu namelijk hetzelfde, dezelfde punten blijven altijd terug komen.

Ga eens flink aan de slag met alle tips uit al je FK topics en ga dan zelf kritisch kijken.

Persoonlijk vind ik deze foto erg flets en gewoon leuk, een HTK foto's. Op FK kijk ik vaak voor de Wauw factor, een fotograaf die buiten zijn eigen comfortzone iets doet en het nog blijkt te kunnen ook.

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 11:11

Had ook nog deze maar wat denken jullie? Ik vindt juist deze erg... tja...

Afbeelding
Afbeelding

geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:13

Het is altijd jammer dat je weinig reacties krijgt, maar om er nu om te gaan zeuren vind ik niet correct. Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.
Dit vind ik een prima foto maar niet spectaculair, dus zal hier normaal ook niet op reageren. Als je weinig reacties krijgt is dat jammer, maar dat betekend ook dat je foto´s niet heel spectaculair zijn. Zoals ik had een topic een tijdje geleden geopend, heb maar 1 reactie gehad. Dat is jammer, maar dan weet je wel dat het waarschijnlijk niet spectaculair is.

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 11:16

geerte schreef:
Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.

See what I mean? Dat bedoel ik dus nou... -O-

maaikemuis
Berichten: 5273
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:22

HorseyDude schreef:
geerte schreef:
Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.

See what I mean? Dat bedoel ik dus nou... -O-


Voor mij geldt vaak ook hetzelfde. Zo roept zoveel negatieve aandacht over jezelf af dat ik afhaak. En dat roep je echt over jezelf af. Het is niet bokt en zijn gebruikers die zich onaangepast gedragen, maar jij.

Jis_

Berichten: 11569
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:23

HorseyDude schreef:
geerte schreef:
Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.

See what I mean? Dat bedoel ik dus nou... -O-


Iets om over na te denken in plaats van het direct plaatsen van een reactie? :)


HorseyDude schreef:
Had ook nog deze maar wat denken jullie? Ik vindt juist deze erg... tja...

[ [url=m/N31CGm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HdhKKo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Naar mijn idee minder mooi dan de eerste.

KimD

Berichten: 20410
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:34

HorseyDude schreef:
geerte schreef:
Ik reageer ook nooit op je topics omdat je zo klaagt.

See what I mean? Dat bedoel ik dus nou... -O-



Misschien even goed om met de neus op de feiten te worden gedrukt. Op die manier kun je eens goed naar jezelf kijken.

maaikemuis
Berichten: 5273
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:40

Je kunt natuurlijk ook eens bij de topics van anderen kijken EN daar ook eens een reactie achterlaten. Dat zie ik je ook zelden doen. Je opent een topic en verwacht van anderen dat ze kojken en reageren, maar zelf doe je dit dan weer niet.

Daarnaast, leer van de beelden van anderen. Leer van hun techniek en expertise.

Fearn

Berichten: 4764
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:41

Eerlijk gezegd denk ik niet dat HD hierin zal veranderen.. we weten allemaal al dat hij wat anders is/omgaat met dingen en ik denk dat reacties op zijn gedrag niet veel zin zullen hebben. (Misschien kan hij er zelf niks aan doen/het niet begrijpen).

Ik vind HD wel altijd een hele vrolijke en optimistische bokker, alleen ik denk dat hij zich te druk maakt om bokt/de reacties.. mijn advies: gewoon blijven posten hoor HD, en niks aantrekken van weinig reacties of vervelende reacties. Het gaat niet om de reacties maar om dat jij zelf plezier beleeft in het maken van foto's of tekeningen :)

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 11:50

IsaCalixa schreef:
mijn advies: gewoon blijven posten hoor HD, en niks aantrekken van weinig reacties of vervelende reacties. Het gaat niet om de reacties maar om dat jij zelf plezier beleeft in het maken van foto's of tekeningen :)

Was ook niet anders van plan hoor, ik laat ze maar lekker kletsen... :o :D *Olifantenhuid*

Ayasha
Blogger

Berichten: 57928
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:54

Ik vind dit een leuke foto al begrijp ik dat het voor bokkers die echt met fotografie bezig zijn, niet veel geweldigs is. Het is gewoon een leuk kiekje. Wb de rest van je reacties: ik heb dit topic per ongeluk geopend vanuit de actieve onderwerpen lijst want meestal als ik jouw naam zie scroll ik sowieso al door omdat elk topic hetzelfde is. Inderdaad: veel geklaag en als men je dan antwoord op je vraag dan "laat je ze lekker kletsen". Gek he, dat men voorbij begint te scrollen.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 11:58

HorseyDude schreef:
IsaCalixa schreef:
mijn advies: gewoon blijven posten hoor HD, en niks aantrekken van weinig reacties of vervelende reacties. Het gaat niet om de reacties maar om dat jij zelf plezier beleeft in het maken van foto's of tekeningen :)

Was ook niet anders van plan hoor, ik laat ze maar lekker kletsen... :o :D *Olifantenhuid*

Niet huilen dan als je ze toch laat kletsen.
Ik heb altijd geleerd dat kindjes die vragen worden overgeslagen.

Qua foto... de eerste is het mooiste, die heeft wat warmer licht dan de onderste

maaikemuis
Berichten: 5273
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: [FOTO] Witte Reiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:02

Als ze niet 'kletsen' (en niet reageren) is het niet goed, 'kletsen' ze wel is het ook niet goed. Schiet mij maar lek.

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 12:09

Goh... wat een ENERVERENDE reacties staan ertussen... Niet. Vertrouwen in Bokt is weer 50% minder geworden. Leuk.

CoonArtJarig

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-16 12:09

maaikemuis schreef:
Als ze niet 'kletsen' (en niet reageren) is het niet goed, 'kletsen' ze wel is het ook niet goed. Schiet mij maar lek.

Nou nee, wordt zo bloederig, hè? :+